Jump to content

אודות המועדון

מיועד לכל נהגי וחובבי המותג, החל מהקלאסיות ועד לחדשות ביותר. מקווה ליצור כאן בית בו ניתן להציג את המכוניות, לקבל עזרה בבעיות טכניות, עזרה בהזמנת חלקים, המלצה על בעלי מקצוע, לארגן מפגשים וטיולים, מכירה וקנייה של חלקים ומכוניות.
  1. מה חדש במועדון
  2. פגז תודה רכשתי בסוף רק את BIMMERCODE כי אין לי צורך בסטטיסטיקה, נראה מה אפשר לעשות מעניין על הF20 שלי... תודה! בשביל אחרים כאן.... מי שצריך להשתמש במקום לרכוש במיוחד, אני מהקריות מוזמנים בכיף.. המלצה: אפליקציה מעולה שנקראית CAR DOCTOR PRO שעולה גרוש ועובדת מדהים, כל רכב שאני רוכש למישהו אני משתמש בה...אנליטיקה ברמת MISFIRE של רכיבים
  3. היי, קצת מאוחר, אני מטפל במוסך בפ"ת אבל שמעתי על בימר בת ים מוסך יצחק נבעה שהם מאוד מומלצים ואנשים מאוד מרוצים שם. בהצלחה!
  4. היי לכולם, רכשתי את המכונית הראשונה שלי (בא מהעולם הדו גלגלי), BMW 318I E90 שנת 2010 137 אלף ק"מ, עכשיו צריך גם למצוא מוסך, מחפש המלצה למוסך שמתמחה בBMW באזור אשדוד/רחובות.. אם יש המלצה חמה מאוד אז אפשר גם במרכז. מחפש מוסך עם מכונאים אמינים בעלי מוסר עבודה גבוה, מוסך שיהיה בית לחזור אליו לצאת ממנו בראש שקט. מוסך עם מכונאים שאכיר לפי שם, ברי סבלנות, שיענו לשאלות, ויתנו להיות מעורב בתהליך ולא רק למסור מפתח ולשלם (אולי לא בביצוע הטכני אלה בהבנה של מה מתקנים/מחלפים כמה ולמה). מוסך כזה שאפשר לקפוץ אליו ביום יום שישי לא כי נשבר משהו, אלה כי בא לי לבדוק במה אפשר לטפל לפני שנשבר ( ושלא י
  5. אני רק יוסיף בתור אחד שיש לו גם את הבימר קוד וגם את הבימר לינק, הבימר לינק הוא בעיקר (בשבילי לפחות) לסריקה/מחיקה/איפוס תקלות. כמובן שהוא לא יסרוק/יאפס ויאבחן כמו סורק מקצועית או כזה שקרוב להיות מקצועי. קח בחשבון לפני שאתה קונה/רוכש.
  6. חידשת לי, הזמנתי גם את הרכיב, חשבתי שהאפליקציה חינם.. התמימות.. בכל מקרה, יש דרך נוספת שעבדתי איתה כבר: Esys. טיפה יותר מסובך, צריך למצוא גרסא חינמית או לרכוש, ללמוד ולעבוד בזהירות.
  7. לטביה זה כנראה המקום עם המחירים הנוחים ביותר לחלקים שונים ובניגוד לגרמניה שם השילוח יקר כי הוא תמיד עם UPS או FEDEX, יש גם שילוח בדואר רגיל. ברוב המקרים אכן אין להם את החלק במלאי ויצא לפעמים שהשילוח התבצע רק לאחר 30 יום, במיוחד בחלקים פחות שכיחים. לכן אני מזמנים משם רק חלקים שאני לא חייב בזה הרגע.
  8. אני משתמש ב- BIMMERCODE ולטעמי שווה לרכוש אותה. לפעולות השכיחות היא מאוד מאוד פשוטה לשימוש והמחיר משתלם יותר, אתה תמיד יכול לשנות שוב או למצוא משהו אחר שבא לך לשנות. למערכת יש מצב רגיל בו לשנות משהו זה כמו לשנות משהו במכשיר הסלולרי שלך ויש מצב מתקדם לקידוד של ממש. מה שיניתי עד היום? לא זוכר הכל כמובן אבל: 1. כיבוי מערכת iDrive עם פתיחת הדלת, עצבן אותי שזה נכבה רק לאחר הנעילה כי אני תמיד מאזין למוזיקה 2. שינוי הזווית של המראה ברוורס 3. הפעלה קבועה של תאורת היום בפנסים מאחור (כמו בלילה) לטובת נראות. 4. התקנה של פנסים אחוריים חדשים LCI כך שכאן היה צריך קידוד מתקדם יותר.
  9. היי חברים כיף להצטרף למועדון הזמנתי לאחרונה מתאם OBD מדגם MC+ שתומך באפליקציות של BIMMERCODE וBIMMERLINK רק שגיליתי אחרי ההזמנה שהאפליקציות עולות אקסטרה 150שח כל אחת השאלה שלי אם יש טעם לרכוש את האפליקציות ולקבל אפשרויות רבות של אופציות לרכב שלי ? או שעדיף לקפוץ למוסך ולסגור את זה בפעם אחת כי אין אופציות ? עוד לא הצלחתי להחליט וזה פחות בשביל הכסף, יותר בשביל הזמן שאבזבז כדי ללמוד וכו' ובסוף אגלה שאין לי מה לשנות שם.. תודה תודה חג שמח!
  10. אייל

    330i

    אוקיי,תודה. זה מסביר את העובדה למה השוק מוצף ב 330e , עוד לא הגעתי אפילו לשאלות על ההבדל בין רמות הגימור . התייעצתי עם בעלים של רכב כזה (2018 יד 1) שעובד איתי שהוא גם בעלים של וולבו T5 245HP והוא טוען שה BMW ההיברידית חלשה משמעותית , מה שחיזק את הרצון לדגם בנזין חזק.
  11. amosbmw

    330i

    הייתי משער שאולי יותר קל למצוא 335i/340i מלמצוא 330i בשנים האלה. ה330e נהנתה מיתרון כל כך גדול במיסוי בתקופה הזאת, כולל על כל האיבזור. כך שאם רצית דגם בנזין "טהור" מאובזר, היית צריך לשלם פי 2 על אותם מושבי עור או כל איבזור נדיב אחר, שהגיע ב330e כשסטנדרט ונהנה מהנחת מס לרכבים היברידיים. כך שמי שהיה נעול על דגם בנזין ולא היה איכפת לו לשלם על זה, לרוב כבר הלך על ה6 צילינדר. לגבי מוסך לא רשמי, כאן בפורום והרבה חברים ממליצים על מוסך "בימר" בבת ים. לי אישית אין ניסיון איתו.
  12. שלום לכולם, התחלתי כבר לחשוב על הרכב הבא שלי כבר מעכשיו. כדי להשיג רכבים שיעברו את המסננת שלי צריך להתחיל את החיפוש שנים לפני תאריך היעד. לאחר ששקללתי את רוב המתחרות בשוק הגעתי למסקנה שככל הנראה 330i משנתונים 2015-2017 אחת האופציות המובילות. (דרישת ברזל : לא פחות מ245 כ"ס , לא היברידי אז e לא רלוונטי) מאחר ואין מידע ברשת וכמובן לא נמכרו הרבה יחידות בארץ , רציתי לשמוע קצת חוכמת המונים על הרכב. בעד, נגד , מחלות ידועות , באגים מעצבנים וכו'. האם יש מוסכים מתמחים ל BMW במחירים סבירים (כמו רון ב VAG) וכו'... תודה
  13. מתחילת שנות ה70 BMW תכננו קו דגמים שבנוי כך: סידרה קטנה = 3. סידרה בינונית = 5. סידרה גדולה = 7. המספרים הזוגיים נשמרו לרכבי קופה בעתיד. כמו כן הושאר מקום לדגם קטן יותר, 1, מלמטה ולדגם גדול יותר מלמעלה, 9. הדגם מורכב מ3 ספרות: הספרה הראשונה היא של הסידרה ו2 האחרונות מציינים את מקומו של הדגם בתוך הסידרה. כעיקרון ככל שהמספר גדול יותר מדובר במנוע חזק יותר. האותיות אחרי המספר מציינות טכנולוגיית הנעה: i הזרקת דלק בנזין d דיזל g גז מעובה h מימן e היברידי אותיות נוספות יכולות לציין הנעה כפולה (x) או קופה (c,cs). בהמשך נולדו ציוני דגמים נוספים: M לדגמי ספור
  14. קודם כל תהיה בטוח איזה חלק אתה צריך או רוצה. לשם כך ניתן להתייעץ בחברי הפורום או עם מכונאי. באתר bimmercat.com ניתן למצוא את קטלוג החלקים האלקטרוני של BMW. ניתן למצוא כאן מק"טים ונתונים טכניים כגון מידות ומשקלים של חלקים. הכניסו מספר שילדה לקבלת האופציות הנכונות של הרכב שלכם. כשמוצאים את החלק הרצוי בשירטוטים שימו לב למק"ט. בעזרת הקטלוג ניתן לבדוק באיזה דגמים נוספים של BMW מורכב חלק זהה, מה שיכול לעזור לחפש אותו מרכבים לפירוק. לחלופין, אם אתם רוצים לשדרג רכיב כלשהו ברכב שלכם. לדוגמה מוט מייצב עבה יותר מדגם חזק יותר באותה הסידרה. תבחרו את הדגם החזק יותר על פי הסידרה שלו ללא מספר ש
  15.  

×
×
  • תוכן חדש...