Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7611 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום היתחדשתי בוימקס 15" סאב ממש עצבני....:-)

חיברנו אותו ללוגיק 300 רמס והמגבר לא מצילח להזיז אותו :|

אכשיו שאני יקבל את הגיביאל מהדיוטיפרי אני מאוד מקווה שהוא יצליח להזיז אותו...

עם לא ניצתרך להשקיעה כסף (שאין לי) על מונו..:?

http://img374.imageshack.us/my.php?image=pic00014zl.jpg

http://img367.imageshack.us/img367/2118/pic00039ht.jpg

פורסם

הסאב חדש או משומש????

או שפשוט נגעו בו יותר מדי והוא התלכלך קצת מנגיעת אצבעות????

WWW.TURBO-JET.CO.IL טורבו ג'ט- פיתרונות בלחץ מים גבוה-ניקוי מחליפי חום, הסרת בטון, קילוף טיח וציפויים, חידוש אבנים לסוגיהם ופריצת קווי מים וצנרת.
פורסם
היום היתחדשתי בוימקס 15" סאב ממש עצבני....:-)

חיברנו אותו ללוגיק 300 רמס והמגבר לא מצילח להזיז אותו :|

אכשיו שאני יקבל את הגיביאל מהדיוטיפרי אני מאוד מקווה שהוא יצליח להזיז אותו...

עם לא ניצתרך להשקיעה כסף (שאין לי) על מונו..:?

http://img374.imageshack.us/my.php?image=pic00014zl.jpg

http://img367.imageshack.us/img367/2118/pic00039ht.jpg

תתחדש, רצוי להתאים לו תיבה אטומה. הוא עם סליל 1?

המגבר שציינת לא יפעיל אותו טוב (מניסיון), רצוי לחבר אליו מגבר 1/2 ערוצים בהספק 400- 500W.

פורסם

אוטופרט אמרו לך פה שממולץ לתת לו 400-500וואט RMS

 

חפש לך מונובלוק שנותן מעל 400 וואט RMS ב4 אום ותהנה !

הפאנטום מונובלוק של מאגנט יעשה את העבודה לדעתי אבל אל תתפוס אותי במילה

פורסם

הJBL מרקיד אותו לא רק מזיז, חפש איזה מונו\שתי יציאות שמוציא בסביבות ה400+...

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

תשמע יכול להיות שלך הוא מספיק ולי לא (מספיק זה אינדיבידואלי), אני אומר לך שהוא נותן לסאב בראש, תעשה את השילוב הנ"ל אם ימצא חן בעינייך שיחקת אותה, אם לא תתחיל לחפש...

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

אני לא יודע איך אתה בודק סאב שהוא נפתח עד הסוף clarion-man אבל נראה לי שאין לך הרבה ציפיות מסאב כזה.. אם אומרים פה שה-JBL לא דיגדג לו ...וגם הנציג של אוטופרט אמר ככה.. אז לא נראה לי שאתה יודע מזה לפתוח סאב.... סאב כזה 15" אמור לתת בראש במלו מובן המילה(כמובן לא כמו קיקר S7L12 ..)

אבל משהו דומה....

WWW.TURBO-JET.CO.IL טורבו ג'ט- פיתרונות בלחץ מים גבוה-ניקוי מחליפי חום, הסרת בטון, קילוף טיח וציפויים, חידוש אבנים לסוגיהם ופריצת קווי מים וצנרת.
×
×
  • תוכן חדש...