Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 739 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נראה כמעט זהה לבדיקה ששלח פה רוכש של CX5 - מרבית ההערות חוזרות על עצמן, קרא שם.
הדבר היחיד היוצא דופן, זה הקילומטראז/ הנמוך יחסית לשנתון. האם ראלי?
וודא היטב ממי אתה קונה (פרטי? סוחר? בן דוד של אמא של בעלת הרכב?)
פרטי קילומטראז' לפי הטסטים שהרכב עבר בשנים האחרונות, ומול אתה משומשת.
פרטי מסלקת הביטוח אם היו תאונות.
אם יש שיעבודים.

פורסם
לפני 2 דקות, BassDriver כתב:

נראה כמעט זהה לבדיקה ששלח פה רוכש של CX5 - מרבית ההערות חוזרות על עצמן, קרא שם.
הדבר היחיד היוצא דופן, זה הקילומטראז/ הנמוך יחסית לשנתון. האם ראלי?
וודא היטב ממי אתה קונה (פרטי? סוחר? בן דוד של אמא של בעלת הרכב?)
פרטי קילומטראז' לפי הטסטים שהרכב עבר בשנים האחרונות, ומול אתה משומשת.
פרטי מסלקת הביטוח אם היו תאונות.
אם יש שיעבודים.

הכל נבדק, בלק"ר, וטיפולים אחורה+ טסט אחרון.

דורשים ביד 2 על הרכב הזה כולם מעל המחירון בכמה אלפים.

 

איך הבדיקה? 

פורסם (נערך)

צמיגים פגומים, חישוקים פגומים, כיוון פרונט, מעיכות/לחיצות/פגושים/צבע/חומרי מילוי, מצבר חלש, מותחן, רצועות, תושבות, קורוזיה במערכת קירור?
או שכסת"ח ותיקח למרכז שירות ברשת היבואן לבדיקה יסודית.
או שהרכב לא שמור בצורה קיצונית.
ועוד מבקשים מעל המחירון?..

עריכה אחרונה על ידי BassDriver
פורסם
לפני 1 דקה, BassDriver כתב:

צמיגים פגומים, חישוקים פגומים, כיוון פרונט, מעיכות/לחיצות/פגושים/צבע/חומרי מילוי, מצבר חלש, מותחן, רצועות, תושבות, קורוזיה במערכת קירור?
או שכסת"ח ותיקח למרכז שירות ברשת היבואן לבדיקה יסודית.
או שהרכב לא שמור בצורה קיצונית.
ועוד מבקשים מעל המחירון?..

מוריד במחיר בהתאם עבור הצמיגים/מצבר 

חישוקים - זה מה יש זה בקטנה, לא קריטי.

לגבי תאונות, לא היה בכלל, תיקוני צבע וכאלה זה לגיטימי ל2014 אתה לא חושב?

פורסם (נערך)

בדיקה טובה רק צריך לבדוק את המערכת קירור ופרונט ותתחדש , לגבי התיבות הילוכים אם אתה מרגיש שהיא מעבירה רגיל אז אין בעיה , אפשר גם להחליף שמן גיר כדי שהוא יחזיק הרבה שנים בעתיד 

עריכה אחרונה על ידי nissan1211
פורסם (נערך)

סהכ בדיקה די טובה לרכב בן 10, הייתי בודק ביבואן את נושא מערכת המים המים ומחליף שמן גיר במידה והוחלף כבר בעבר.

עריכה אחרונה על ידי Mr 44
×
×
  • תוכן חדש...