Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 916 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה לא סוד שמבחני הריסוק מחמירים עם השנים את הבדיקות שלהם.

 

לדוגמה, ה- I20 משנת 2009 זכתה ב- 5 כוכבים במבחן ריסוק, שזה הכי גבוה שניתן לקבל.

ה- I20 של היום, משנת 2023, זכתה ב- 3 או 4 כוכבים במבחן ריסוק, שזה לא ציון מרשים במיוחד.

 

אז השאלה היא, ממה זה נובע? האם זה באמת בגלל החמרה ובגלל מערכות בטיחות אקטיביות למיניהן?

 

כלומר, אם היו לוקחים את ה- I20 היום ומבצעים בדיקה לפי קריטריונים של 10 שנים אחורה, האם היא הייתה זוכה ב- 5 כוכבי בטיחות?

או שמא היא הייתה זוכה ל- 3 או 4 כוכבים גם בתקופה ההיא כי הרכב פחות בטיחותי...

עומר :-)

פורסם
לפני 4 דקות, ProMeR כתב:

אז השאלה היא, ממה זה נובע? האם זה באמת בגלל החמרה ובגלל מערכות בטיחות אקטיביות למיניהן

הייתה החמרה גם בבדיקות הפסיביות וגם באקטיביות.

לפני 5 דקות, ProMeR כתב:

אם היו לוקחים את ה- I20 היום ומבצעים בדיקה לפי קריטריונים של 10 שנים אחורה, האם היא הייתה זוכה ב- 5 כוכבי בטיחות

סביר להניח שהייתה זוכה ב 5 כוכבים בקלות.

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)

מתחילת מבחני ה-EuroNCAP בסוף שנות ה-90 הקריטריונים הולכים ומוחמרים כל שנתיים - שלוש. המהפיכה הגדולה התרחשה ב-2016 כאשר חלקם של הקריטריונים הפסיביים (ריסוק) הופחת ל-3 מבין הכוכבים, ושני הנותרים הוקדשו למערכות האקטיביות.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני כשעה, sperial כתב:

מתחילת מבחני ה-EuroNCAP בסוף שנות ה-90 הקריטריונים הולכים ומוחמרים כל שנתיים - שלוש. המהפיכה הגדולה התרחשה ב-2016 כאשר חלקם של הקריטריונים הפסיביים (ריסוק) הופחת ל-3 מבין הכוכבים, ושני הנותרים הוקדשו למערכות האקטיביות.

וואו טוב לדעת.

 

כלומר רכב עם 3 כוכבים בריסוק זה אומר שהוא בטיחותי פשוט אין לו מערכות אקטיביות...

 

אבל עכשיו השאלה היא כזו, איך יודעים כמה כוכבים קיבל על קריטריונים פסיביים של ריסוק?

 

יש X X X X X, אז השלושה השמאליים זה ריסוק והשניים הימניים זה מערכות אקטיביות?

עומר :-)

פורסם

אתה פותח את דף הדגם ויש שם PDF קצר עם פירוט. בשנים האחרונות גם חלוקה ל-4 סעיפים - נוסעים מבוגרים, ילדים (בתוך רכיב זה יש מושב בטיחות ובוסטר), עוברי דרך פגיעים (כלומר הולכי רגל) ואמצעים מסייעים בנהיגה.

שים לב שבדרך כלל בוחנים את הדגם ה"ערום" ביותר שנמכר ברחבי אירופה, לפעמים שתי רמות גימור - אחת ערומה ואחת עם אבזור בטיחות נוסף. שים לב שבארץ יתכן מפרט שונה (יש לך המפרט באתר כך שתוכל להשוות  למפרט הרכב הספציפי שאתה בוחן), ולפעמים הבדלים כמו האצ'בק מול סדאן וכו'.

בסופו של דבר ניקוד הכוכבים לא כל כך מעניין - חובה להעמיק בסעיפים המעניינים אותך. ההתייחסות שלך כרווק לסעיף בטיחות ילדים כנראה מופחתת (אלא אם אתה מוביל את האחיינים 😉), אבל כעבור כמה שנים כנראה שהדגשים שלך ישתנו.

  • אהבתי 2
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...