Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קו טלפון סלולרי נחסם עצמונית לשיחות יוצאות, התמיכה הטכנית של פרטנר לא מועילה, הצילו


קורן בן אשר
שימו לב! השרשור הזה בן 617 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

משתעשע במחשבה שאולי מישהו כאן נתקל במשהו דומה ויכול לתת כיוון.

טלפון סלולרי הפסיק ככה, באמצע החיים, להוציא שיחות. לקבל - אין בעיה. מנסים להוציא שיחה - בליפ, "אינך מזוהה במערכת", ונזרקים החוצה.

אותו מכשיר, סים אחר של חברה אחרת - אין בעיה הכל טוב אחשלנו. אותו סים, מכשיר אחר - אותה תוצאה (אין שיחות יוצאות). ההיגיון אומר - בעיה אצל פרטנר, לא במכשיר(ים). פתיחת קריאה לתמיכה של פרטנר - הם מגיעים למסקנה שהבעיה 99% בסים, שולחים סים חדש. מאקטב סים חדש ומכניס אותו - אותו דבר בדיוק. שולחים אותי להקיש כל מיני קודי קסמים במכשיר, מבצעים כל מיני איפוסים בחשבון - זבביר. תמיכה טכנית של פרטנר בוואטסאפ מציעה עוד פעם סים חדש (בפעם השלישית), ושוב כל מיני דברים טריויאליים (תבדוק מכשיר אחר, תבדוק סים אחר), ויש לי תחושה שאנחנו מסתובבים במעגלים.

 

אני כבר שבוע מתעסק עם העניין הזה, והסבלנות שלי מתחילה ממש להגמר, בזבזתי על זה הרבה יותר מדי זמן, בהתחשב בכך שבשתי דקות אני מזמין סים מחברה אחרת, מאקטב אותו ומנייד אליו את המספר, ושלום על ישראל, מוייחל טויבעס. סיבה יחידה שאני לא עושה את זה עדיין - הקו הוא חלק מטריפל של פרטנר, ואני יודע שאחר כך אצטרך לריב איתם שיקזזו לי את מחיר הקו המבוטל ממחיר הטריפל.

יש עצות פרודוקטיביות לפני אני שורף ת'מועדון?

 

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו עבודה למחלקת ההנדסה/provisioning, אליהם אין לך אפשרות להגיע ישירות. נציגי קו ראשון (החובבנים, לרוב) הם אלו שצריכים לבצע אסקלציה למחלקה הזו שיעשו לך סדר בקו.
לקו ראשון (Tier 1) אין את הכלים להתמודד עם זה וכל תשובות המחברת שלהם סתם ימשיכו לבזבז לך את הזמן. בפעם הקרובה שאתה עולה מולם תדרוש טיפול של המחלקה הנ"ל או שאתה מתנייד תוך מס' ימים באופן יזום ושיחפשו אותך בנרות.

שאלת מחברת שאני כן ארשה לעצמי לשאול - אין סיכוי שקיים חוב כלשהו במנוי שלא טופל, נכון?

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה. די ברור שאין להם כלים לעזור לי, גם חצי מהזמן אני לא בטוח אם אני מדבר עם בנאדם או בוט.

אין סיכוי שיש חוב, הטריפל משולם בהוראת קבע, האינטרנט והטמבלויזיה עובדים כמו שעון (מקסיקני).

 

הקו הזה רשום לתוכנית הנחות משפחתית של חברה גדולה במשק, שבזמנו בן משפחה של בעל הקו עבד בה. זה היה לפני עשור בערך. לאותו בן משפחה יש מספר קווים פעילים המשתייכים לאותה תוכנית, כולם עובדים תקין לגמרי.

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה פשוט לא נמצא באלגוריתם הנכון.

לא מזמן, חבילה שהגיע אלי נכנסה ללימבו בן DHL לעמיל מכס. זה שם מסמכים בתא, אלו לא מוצאים אותם, והחבילה לא משוחררת. שבוע של אימיילים לשירות לקוחות עם תיאור המקרה וצירוף המסמכים הנעדרים - לא עזר. זה לא תרשים זרימה שהם מכירים להעברת מסמכים.

ואז נדלקה לי נורה.

פשוט דיווחתי שהחבילה הלכה לאיבוד, כאילו לא קרה שומדבר אחר, כי פשוט לא קיבלתי אותה, ופוף!

למחרת היא אצלי.

פשוט איקטבתי תהליך אחר, וזה פתר את הבעיה.

 

כל הקשקשת הזו זה רק כדי להגיד - תתקשר ותגיד שאתה רוצה לבטל את הטריפל ושלח להם גם מייל. חכה לשימור לקוחות.

  • אהבתי 3

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוואצפ סיכוי גבוה שאתה מדבר עם בוט, אולי ורק אולי בשלבים המאוחרים של קביעת שליחת סים חדש או כל תיאום אחר שנדרש בן אנוש לפעולה מסוימת, יעבור איש שירות על התהליך ויוודא כי זה באמת קורה, כמובן מבלי לדבר איתך.

תנסה להשתמש רק בטלפון. 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 שעות, ALÞћÃ כתב:

נציגי קו ראשון (החובבנים, לרוב)

משלמים להם שכר מינימום כדי לענות לטלפון, לקרוא מסקריפט כתוב, ולדחוף לך "שירות סינון תכנים", מה אתה מצפה?

שישבו שם מהנדסי על עם גישה לכל המערכת וראיית לייזר?

  • אהבתי 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחד מהשניים: או שהולכים פיזית למרכז שירות או שמניידים לחברה אחרת.

 

אופציה נוספת שלדעתי הרבה פחות נוחה זה להתרגל לחיות בלי שיחות יוצאות.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 דקות, vadim6385 כתב:

משלמים להם שכר מינימום כדי לענות לטלפון, לקרוא מסקריפט כתוב, ולדחוף לך "שירות סינון תכנים", מה אתה מצפה?

שישבו שם מהנדסי על עם גישה לכל המערכת וראיית לייזר?

 

אני מצפה שכשלא יודעים מה לעשות עם הבעיה שלי, שיגלגלו אותה לזה שכן ידע, לא ימרחו אותי שבוע כמו במקרה של פות"ש וישלחו אותי להחליף סימים כשזו בוודאות לא הבעיה. ובאשר לשכר, זה לא שהחבר'ה מה prov מתניידים ב s-class לעבודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעדכן.

שיחה על הבוקר לשירות לקוחות בשר ודם. נציגה הבינה את הלך הרוח שלי שהעסק חייב להפתר כאן ועכשיו. ביקשה לנסות כמה טריקים אחרונים בשרוול לפני שהיא עושה אסקלציה. אחד הטריקים עבד, ביטלה איזו הגדרה ארכאית, משהו עם חיוג מהיר או איזו שטות בסגנון. טלפון חזר להוציא שיחות. פניה נסגרה.

 

  • אהבתי 4

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, falou כתב:

הוא מצפה שהטלפון יוציא שיחות. פסיכופת...

טלפונים מוציאים שיחות עדיין? חשבתי שזה רק לוואצאפ.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוקד שירות הלקוחות של פרטנר לעסקים או ה"כללי"?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 51 דקות, m3x7r3m3 כתב:

מוקד שירות הלקוחות של פרטנר לעסקים או ה"כללי"?

 

כללי. קו של אמא שלי, לא עסק.
 

 

 

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למיטב ידיעתי בגלל זה:

לפני 12 שעות, קורן בן אשר כתב:

הקו הזה רשום לתוכנית הנחות משפחתית של חברה גדולה במשק, שבזמנו בן משפחה של בעל הקו עבד בה. זה היה לפני עשור בערך. לאותו בן משפחה יש מספר קווים פעילים המשתייכים לאותה תוכנית, כולם עובדים תקין לגמרי.

 

אתה יכלת לפנות למוקד שירות הלקוחות של פרטנר לעסקים.

 

שהם גם קצת פחות עמוסים (ולכן פנויים לנסות כל מיני דברים שמחוץ ל-Flow הקבוע והפשוט), וגם הדרך שלהם לאסקלציה קצרה יותר

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...