Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 206 בעיות בהנעה קרה


idan167
 שיתוף

פוסטים מומלצים

אהלן חברה,

יש לי פיג'ו 206 שנת 2003 מנוע 1.4 ידני עם 180 קמ, ולא מזמן התחיל לי בעיות בהנעה קרה.

הרכב מניע ונכבה ישר, מניע עוד פעם וישר נכבה כאילו הוא נחנק, אחרי איזה 4 פעמים הוא מניע רגיל.

עשיתי ניקוי למצערת אמרתי אולי זה הבעיה אבל זה לא.. חושד בסלילי הצתה או בפלאגים או במשאבת דלק.. יש מצב זה אולי פילטר אוויר לא מקורי ובגלל זה הרכב "נחנק" ונכבה?

מה לדעתכם יכול להיות העניין?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, tribel כתב:

קורה גם על מנוע חם?

לא, אבל מה שכן מוזר זה שכל הנעה שונה, פעם מניע בנגיעה (כמו שאמור להיות) ופעם מניעה עם סטרטר יותר ארוך אם אתה מבין למה אני מתכוון..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה חלק מובנה במשאבה בדרך כלל.

התפקיד שלו זה למנוע מהדלק לזרום חזרה למיכל כשהמשאבה לא פועלת.

הסטרטר ארוך בגלל שאין דלק במזרקים עד שזה מגיע לשם.

 

 

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, tribel כתב:

זה חלק מובנה במשאבה בדרך כלל.

התפקיד שלו זה למנוע מהדלק לזרום חזרה למיכל כשהמשאבה לא פועלת.

הסטרטר ארוך בגלל שאין דלק במזרקים עד שזה מגיע לשם.

 

 

 

הבנתי, יש דרך כלשהי לבדוק את זה בוודאות שאני לא אקנה משאבה חדשה סתם? בכל מקרה אני מעלה סרטון עכשיו של ההנעה של היום אולי תבין יותר טוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

https://youtu.be/qCrG3J6OPwM

 

הנה הסרטון אולי ככה תבין יותר, בהנעה האחרונה נתתי גז כדי שלא יכבה

לפני 30 דקות, tribel כתב:

יעוץ בפורום הוא תמיד בגדר כנראה אל תקנה שום דבר עד שתהיה בטוח.

אפשר לבדוק את זה על ידי חיבור מד לחץ דלק בכניסה לחנוכייה.

 

 

ברור, אני רק שואל כדי לקבל כיוון ומאיפה להתחיל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 דקות, tribel כתב:

תשחק עם המפתח פתיחה סגירה בשביל שתפעיל את המשאבה מספר פעמים.

אם זה משפר את המצב זה הכיוון.

יש קודנית?

הבנתי אותך, אני יעשה את זה מחר בבוקר.

לגבי קודן אין

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

99% מצבר חלש. 

 

נסה להניע עם כבלים או מצבר אחר חדש לצורך בדיקה. 

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
Citroen C4 MY07
2.0 143hp Automatic

 Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDi 90Hp

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 דקות, איציק נ. כתב:

99% מצבר חלש. 

 

נסה להניע עם כבלים או מצבר אחר חדש לצורך בדיקה. 

המצבר אכן לא חדש ואפילו כבר ישן, אבל גם לא נראלי חלש, למה אתה חושב שזה מצבר?

פשוט לא נתקלתי במצבר שעושה בעיות כאלה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, איציק נ. כתב:

99% מצבר חלש. 

 

נסה להניע עם כבלים או מצבר אחר חדש לצורך בדיקה. 

בדקתי את המצבר אצל חשמלאי, הוא אמר שהמצבר תקין 100 אחוז..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בן כמה המצבר ?

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
Citroen C4 MY07
2.0 143hp Automatic

 Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDi 90Hp

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...