Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2087 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 2.10.2020 בשעה 08:51, hwgeek כתב:

אולי שווה לישקול את השיומי 65"?

https://ksp.co.il/mob/item/103024

 

רשום שיש הנחנה נוספת בסניף (בטח כ100 שקל ) + קופון של 200 שקל הנחה, תיסיף לזה את מחיר הסטרימר של שיומי שחוסכים ויוצא מחיר ממש קרוב.

 

ממליץ! יש לי אותה קרוב לשנה והיא מצויינת. יש מעט דילי בין הפקודות של השלט אבל לי זה לא מפריע. בטח בטווח מחירים שלה.

  • אהבתי 1
פורסם

עדיין לא הבנתי למה להתעקש ולקנות את טלוויזיית המדבקה הזו כאשר יש באותו המחיר או בתוספת קטנה טלוויזיה ממותג נורמאלי.

פורסם

לא הייתי קונה היום ב-2020 שום מוצר שרץ על אנדרואיד 5.

 

גם אני כותב את זה מידיעה של העבודה היומיומית שלי

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
עדיין לא הבנתי למה להתעקש ולקנות את טלוויזיית המדבקה הזו כאשר יש באותו המחיר או בתוספת קטנה טלוויזיה ממותג נורמאלי.
אני אשמח שתראה לי איפה יש טלויזיה מחברה אחרת 65 אינץ, שעולה 1999 .

Sent from my MI 9 using Tapatalk

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם (נערך)

צודק, טעות שלי.

אם אתה לא מוכן למתוח מעט את התקציב ולהוסיף 600-700 ש"ח.  אולי כדאי לך לשקול לרדת ל 55 אינץ'. 

וחוץ מזה אולי שווה להמתין לבלק פריידי מי יודע, אולי יהיו מבצעים. 

 

עריכה אחרונה על ידי Benor
פורסם

בא לי להגדיל ב1.90 (פלוס מינוס )
ראיתי שתי דגמים מעניינים במחיר טוב. אם מישהו מכיר אשמח לחוות דעת.
טלוויזיה Philips 70PUS6504/12 4K ‏70 ‏
או
טלוויזיה MAG CRD70 SMART7 4K 4K ‏70
תקציב 3100-3300.




Sent from my MI 9 using Tapatalk

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

תבדוק אם אפשר להתקין נטפליקס של android tv על הטלויזיה.

טלוויזיות ישנות או זולות אין להן DRM מתאים לנטפליקס ואז האופציה היחידה היא להתקין נטפליקס שמיועד לטלפונים באיכות נמוכה.

חוץ מזה תהייה לך בעיה להתקין אפליקציות על אנדרואיד 5

אייל

פורסם

אתה באמת רוצה להתקין netflix 480p על טלויזיה 4K ?
החיסרון בסמסונג הוא גדול. אין בה אנדרואיד. כלומר תצטרך להוסיף עוד כמה מאות שקלים להפוך אותה לכזו.
ואז הפער כבר קופץ ל ₪1000 .
בקיצור השיומי: עסקה לא רעה ביחס לתמורה. בא לך להגדיל ? ה Philips מגיעה עם Android TV

פורסם

זה נוגע להמון מכשירים בימינו, ולטלוויזיות בפרט: אם המוצר בחינם(או במחיר מגוחך) - אתה המוצר.

והייתי מתרחק כמו מאש ממכשירים שמיוצרים במפעלים עלומי שם, שמוצבים באמצע הבית ומחוברים לאינטרנט באופן קבוע 

×
×
  • תוכן חדש...