Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סופר מיני מרווחת ומוגבהת - דאצ'יה סנדרו סטפווי?


avimorde
שימו לב! השרשור הזה בן 1273 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום, אני מחפש סופר מיני מרווחת ומוגבת כרכב שני. הנסיעות הן עירוניות וקצרות כ5K בשנה, עדיפות לידני.

התקציב הוא כ30K בהתאם לצרכים הפשוטים אני מעדיף שנתון גבוהה בעלות נמוכה, ולכן חשבתי על הדאצ'יה סנדרו סטפווי.

מה דעתכם על הרכב? האם תוכלו להמליץ סופר מיני מרווחת בסגנון שנכנסת בתקציב? 

תודה מראש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה רוצה מעט גבוה אין לה ממש מתחרות.

רכב נוח ודי מרווח מאחור, מנוע ה 0.9 טורבו בעל כושר סחיבה די טוב.

הגיר האוטומטי הוא רובוטי כך שבעיר הנסיעה פחות נעימה, גיר ידני עדיף משמעותית. בנוסף יש דאציות כאלה עם מנועי דיזל.

  • רעיון טוב! 1

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתה לי מהעבודה את גרסת הטורבו דיזל גיר ידני, רכב מפתיע לטובה בצורה מעוררת כבוד.

צריך היה להתרגל לכל מני שטויות לואוקוסט כמו צופר בידית האיתות, כפתור קרוז קונטרול על הקונסולה המרכזית, כפתורים לחלונות חשמל מאחור שישבו- הפתעה רק מאחור וצריך היה לשלוח יד אחורה למקום שבדרך כלל שמים את הפח של האוטו כדי לתפעל אותם, פח חשוף וחוטים חשופים בכל מני מקומות וצורה מוזרה של הסף העליון של הדלתות שכבר הקיז לי דם יותר מפעם אחת כשהוצאתי את הילד מהמושב בטיחות שלו.

מצד שני צריכת דלק פנומנלית עם ממוצע של 17.8 קמ/ליטר, נוחות מפתיעה שמזכירה את רנו של פעם לטוב ולרע (תוותר על נסיעה אתגרית זוויות הגלגול שלה מזכירות לונה פארק), מרווח גחון סטייל גיפ שאפשר לה להגיע למקומות שרכב אחר היה מוותר מראש כולל נסיעה במילואים ברמת הגולן במילואים על הקולוסים של הגיפים עמוק לתוך השטח.

גרסת הדיזל לא היתה מהירה אבל היה לה מספיק כוח לצאת מהמקום ולהפתיע מהרמזור כל פעם מחדש ולתת בראש בעליות ארוכות בזכות מומנט גבוה ומשקל עצמי נמוך.

אני עזבתי והחזרתי את הרכב בשלב מסויים אבל רכבים אחרים שם עברו מעל 100k ללא תקלות.

מערכת המולטימדיה הרכבה מקומית היתה יעילה רק בלילה ואנחנו אילתרנו כל מני קופסאות שימנעו מהאור להגיע אליה ישירות כך שניתן יהיה לראות משהו וההגה הידראולי כמו של פעם מרגיש קשה יותר ממה שהתרגלנו ברכבים מודרניים, מצד שני הוא דווקא מתקשר יפה ומניב אחלה פידבק. גם הקלאץ היה קשה עד שחשבתי שמדובר בתקלה אבל נסיעה על כמה רכבים של קולגות הראו לי שזה ככה אצל כולם- לא ממש נורא ומתרגלים מהר...

אם אתה לוקח דברים בבגאז (גדול ביחס לקטגוריה) ממליץ לשים איזה דיקט בגלל שהכיסוי מעל הגלגל רזרבי עשוי מקרטון ומהר מאוד פשוט קורס מהמשקל.

בקיצור קניה מצויינת של רכב לואוקוסט נעים ונחמד ובהחלט מפתיע לטובה.

במקרה של הקילומטראז שלך הייתי מוותר על הדיזל שצריך נסועה קבועה מחוץ לעיר בשביל לטפל בכל מיני מערכות הקשורות בזיהום אויר והולך על הגרסה הידנית של מנוע ה0.9 ליטר טורבו בנזין שהגיע ישירות מהרנו קליאו בשילוב עם התיבה הידנית (האוטומט הוא למעשה רובוטי חד מצמדי ונחשב פחות נעים לחיות איתו והוא פחות רצוי למי שנוסע נסיעות עירוניוצ בגלל בלאי גבוה של הקלאץ).

 

  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1273 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...