Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Ofek Gal

עזרה בכיוון/ הבנת מערכת

Recommended Posts

התוקנו אצלי אתמול באוטו כמה רכיבים שהיו לי באוטו הקודם ואוספתי גם קומפוננטים שמחוברים למגבר מקדימה.

זה הציוד שברשותי:

 

מגבר zapco ST-4B 

קומפוננטים מקדימה שמחוברים למגבר vega germany 110W rms 6.5

רמקולים מאחורה על המגש 6x9 של פיוניר אין לי מושג מה הדגם 

וסאב של חברת morel 

 

עכשיו באתר של החברה של המגבר רשום שזה הנתונים שלו: 
 

Power @ 4Ω: 4 x 65 watts

Power @ 2Ω: 4 x 90 watts

Power @ 4Ω Bridged: 2 x 180 watts

THD @ Rated Power < 0.2%

Signal to Noise Ratio > 97dB

Channel separation > 45dB

Freq. Response 20Hz-20KHz ±1dB

Input Sensitivity .25v to 5v

Dim. in mm: 182(W) x 52(H) x 280(L)

Overall: 182(W) x 52(H) x 310(L)

 

עכשיו השאלה שלי אם הקומפוננטים מקדימה בכלל מתאימים למגבר? כי אני לא כלכך מבין באיך החישובים עובדים אבל זה נראה לי לפי המספרים שצריך 220W לפחות או אולי יותר אבל לפי הנתונים הכי הרבה שאפשר להגיע זה 180 וזה גם רק בגישור מה שלא אפשרי כי מחובר סאב..

 

האם מישהו מכיר את החברה של הקומפוננטים? כי ניסיתי לחפש מידע באינטרנט ואין פשוט כלום

 

והשאלה האחרונה היא איך אני יכל לכוון אותם שלא יהיה דיסטורשיין ניסיתי להסתכל ביוטיוב יש מלא מדריכים אבל אף אחד מהם לא באמת מובן לי לביצוע.. לא מובן מה אני צריך לעשות גם במולטימדיה בשביל זה, 

תודה לעוזרים

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון,

זה ההספק של הקומופוננטים:
350W max power, 110 RMS

ככה הם נראים:

בפנים.jpg

בפנים2.jpg

לבד.jpg

קופסא.jpg

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני לא מכיר ולא מצאתי כלום על החברה הנל.

אני מניח שמדובר במותג מדבקה סיני

השאלה אם הנתונים של הקומפוננט בכלל אמיתיים או שהם סתם זרקו נתונים לאוויר.

 

נגיד וכן ,יש לך סט עם יכולת ספיגה של 110RMS שמוגבר על ידיי מגבר שמספק 65RMS

ברור שמגבר עם הספק גבוהה יותר היה יותר טוב.

 

תצלם את הנתונים בצד של הקופסא אם אתה יכול או אם הם מציינים נתונים בדף המוצר

מעניין מה נצילות ומה ההתנגדות של הסט.

 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בכללי,

בקרוס אובר כמה אני אמור לתת לבאס? עד איזה תדרים אני אמור לחתוך אותו וכנל לגבי הרמקולים? כמה אני אמור לתת להם

B87D5268-032A-46F6-8B6C-F185CF3ED8C3.jpeg

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה רמקול עם התנגדות 4 אום סטנדרטי 

רצוי לחתוך בקרוס ב-80 הרץ את הסט וגם את האחוריים ב HPF ואת הסאב ב 80 הרץ ב LPF.

האחוריים יכולים לקבל גם פול ריינג.

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי AUDIO KING

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שלא כלכך הבנתי,
מה הכוונה בקרוס?

ואיך אתה מתכוון ב80 הרץ בHPF כשתדרים גבוהים הם ב10 אלף ו20 אלף..

תוכל לסמן לי פה איפה המכוונים צריכים להיות:

1275730468_.thumb.PNG.c6df39a5b386c6888eb059fbed77834f.PNG

עריכה אחרונה על ידי Ofek Gal

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

סימנתי מה לעשות בכל הכיוונים והחיבורים הנדרשים:

 

 

1275730468_.thumb.PNG.c6df39a5b386c6888eb059fbed77834f.png

  • תודה 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 4 שעות, AUDIO KING כתב:

סימנתי מה לעשות בכל הכיוונים והחיבורים הנדרשים:

 

 

1275730468_.thumb.PNG.c6df39a5b386c6888eb059fbed77834f.png

 

 

קודם כל תודה,

אבל נגיד בHPF מסומן שם הקו הראשון 80Hz זאת אומרת שאני צריך להשאיר את זה עד הסוף שמאלה?

 

ואם אני מוסיף מגבר נוסף, אני מחבר את הRC במגבר השני לאחד החיבורים של הin? כאילו תופס ערוץ בעצם

והאם מבחינת מתח אם נגיד אני מחבר מגבר יותר טוב אז בגלל שזה מחובר למגבר פחות טוב אז הוא לא יספק את הסחורה כמו שצריך

עריכה אחרונה על ידי Ofek Gal

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

1.כן עד הסוף שמאלה

2.נכון היציאה הזאת מתפקדת כמו מפצל RCA 

3.מתח לא קשור למגבר יותר או פחות טוב 

זה משנה כמה מתח מערכת החשמל של הרכב יכולה לספק מלכתחילה 

אם אתה מפצל את המחת בעזרת מפצל מתח ויש למערכת החשמל של הרכב כח 

להתמודד עם שני צרכנים {מגברים} על הקו אז אין עם זה שום בעיה ,אם לא מערכת החשמל 

תתחיל לקרטע ,ורואים כתופעת לוואי נפילות מתח ברכב ועמעום של האורות ברכב כתוצאה מכך.

 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 28.6.2020 בשעה 16:21, AUDIO KING כתב:

1.כן עד הסוף שמאלה

2.נכון היציאה הזאת מתפקדת כמו מפצל RCA 

3.מתח לא קשור למגבר יותר או פחות טוב 

זה משנה כמה מתח מערכת החשמל של הרכב יכולה לספק מלכתחילה 

אם אתה מפצל את המחת בעזרת מפצל מתח ויש למערכת החשמל של הרכב כח 

להתמודד עם שני צרכנים {מגברים} על הקו אז אין עם זה שום בעיה ,אם לא מערכת החשמל 

תתחיל לקרטע ,ורואים כתופעת לוואי נפילות מתח ברכב ועמעום של האורות ברכב כתוצאה מכך.

 

 

תודה רבה על המענה,
ולגבי כיוון גיין, לעשות את זה בfull range או כשהפליטרים דולקים?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כיוון שאין לך מכשור לבדוק גיין כראוי מה שנשאר לך זה לכוון אותו לפני האוזן

כוון אותו עם הפילטרים דולקים.

 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...