Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ליסינג פרטי של יבואן כלמוביל - מה הקאצ'?


Octavia-TSI11
שימו לב! השרשור הזה בן 1515 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

http://www.cartube.co.il/חדשות-רכב/ליסינג-פרטי-מבית-היבואן-יונדאי-ומיצובישי

 

הרכב נרשם על שם הקונה.

ליסינג ל-3 שנים כולל טיפולים- מקדמה 8k,החזר חודשי 1k

לאחר 3 שנים אפשר לרכוש את הרכב ב50% מהמחירון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העסקה לא רעה בכלל.

7500 בהתחלה, ואחר-כך כל חודש 980 שקל.

כל זה לספייס סטאר, דגם אמצעי מאובזר. עם טיפולים חינם.

מחושב לפי ריבית של 0.1 אחוז. כלומר כמעט ללא ריבית.

לאחר 3 שנים, יחד עם 60000 ק"ם, אפשר להחזיר את הרכב. או לקנות אותו, אם כדאי לקנות.

כמובן ,עם מחירון לוי יצחק יהיה פחות מ-42000 שקל, אחרי 3 שנים, צריך להחזיר את הרכב, כי לא יהיה מכדאי לקנות מעל המחירון.

 

בקיצור, נוסעים עם רכב חדש לגמרי, ומשלמים רק על ירידת הערך שלו.

בגלל שהרכב על שם הקונה, אפשר למכור אותו, ולהשלים את יתרת הכסף לחברה. אבל הכדאיות נמוכה.

 

*למרות חששות של גולשים מסויימים, אני לא עובד כלמוביל ולא מנסה לקדם בשום צורה רכבים שלהם.

כל מה שכתבתי בעבר על הרכבים הללו, זו דעה אישית שלי אליהם, ותו לא.

 

חוסר התקציב אצל היצרן, מדבר בעד עצמו, ובא לידי ביטוי, בעיצוב שלא משתנה הרבה, או בכלל, ומה שנשאר בעצם, זו רמת אמינות של הרכבים הללו.

 

לגבי הספייס סטאר לפחות, למי שהיה לו כזאת בעבר, ורוצה לקנות, יבצע נסיעת מבחן קצרה, ויגלה ש-90% מנקודות הטורפה שהיו, טופלו.

בכל זאת, הדגם החדש די מזכיר את הקודם, בעיצוב לוח המחוונים, ואם זה כל כך מפריע, אני מסכים,[לגבי העניין הזה] שיחפש במגרשים אחרים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא להחזיר את הרכב, זה לעשות טרייד בעוד שלוש שנים. שום דבר יוצא דופן למעט עטיפה חדשה ומבריקה יותר

 

לאחר 3 שנים מחליטים אם להחזיר את הרכב ולהתחדש במיצובישי חדשה או להישאר עם הרכב ולהשלים את היתרה

STI 2004

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מהסתכלות כללית, המחירים דומים למסלול פרטיפעולי של שלמה סיקסט. אם בוחרים שלא להמשיך עם הרכב המחיר דומה, אם בוחרים שכן אז יש כמובן יתרון לליסינג מהיבואן.

 

אני חושב שמסלולים כאלו מתאימים למי שיש כסף וגם יודע להשקיע אותו, אחרת, סתם מיותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק כלמוביל מציעים את זה?

 

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

 

תוכל למצוא גם בקיה, סוזוקי, טויוטה, קאדילק ואני בטוח שיש בעוד ואם אין כרגע? עוד יהיו. זה מסלול מאוד מאוד מקובל באירופה, במיוחד בשוק היוקרה. כמובן שלכל יבואן יש לו את תוכנית המימון שלו, חלקם כולל טיפולים ואצל אחרים ללא (למרות שזה לא משהו מורכב להכניס לעסקה).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1515 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...