Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עד כמה מפריע לכם בידוד רעשים לקוי ברכב למרות שהוא 100 אחוז לצרכים שלכם?


אושריקו
שימו לב! השרשור הזה בן 2245 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היה לי בעיה בציטוטים.

 

וכן, מנסיון עם I20 היא רועשת מאוד מבחינת רעשי כביש.

 

כנ"ל מאזדה 3 2007 בפעם האחרונה שנסעתי עליה גם הרעישה מאוד.

 

וזה די מבאס שהיצרנים לא שמים לזה כל כך חשיבות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

בשבילי זה פקטור חשוב.

אני עושה הרבה נסיעות בינעירוניות ארוכות, מבחינתי רכב שקט וחסכוני זה דרישות בסיס.

את הרכב הקודם שלי העפתי אחרי 8 חודשים רק כי הוא לא היה מספיק שקט בשבילי.

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תלוי באיזה רכב מדובר.

 

בידוד רעשים מחורבן יתקבל במשפחתית יפנית/קוריאנית כי זה מה יש, אבל לא יתקבל במרצדס או אודי.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם לרכב יש redeeming qualities אחרים (כמו מוניטין אמינות, עלויות אחזקה נמוכות, צריכת דלק נמוכה ביחס לקטגוריה, ביצועים סבירים), אז אם הבידוד ברמה פחות או יותר נסבלת (כמו קורולה), אז אפשר לקבל אותו.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת, ואדים, בפעם האחרונה שנסעתי בקורולה 13-14 לא יכולתי מרוב רעשי כביש-צמיגים.

 

מעניין איך הדגם החדש והאם זה סתם היה כי הייתי עייף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צמיגים סיניים תורמים הרבה לרעש.

 

מעבר לזה, אני לא חושב שטויוטה או יונדאי (הדגמים הפשוטים) אלה לא בדיוק הרכבים שבהם אתה מתענג על בידוד רעשים ואיכות חומרים בתא הנוסעים. תקציבי פיתוח וייצור הולכים שם לדברים אחרים (למשל לנסות ולהבטיח שייסע ויהי מה), וגם לא בשביל זה קונים אותן.

 

זה גם למה הם לא מוכרים באירופה ומצליחים בעולם שהוא לא אירופה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קיה פיקנטו, של חמתי לצורך העניין, הרבה יותר שקטה ומטפלת בנושא בכבוד ונמצאה

בעיניי עדיפה (יכול להיות תמוה, אבל בעיניי נפסלה היונדאי I30).

 

באופן תמוה להחריד, גם הפיקנטו, גם ה i10 (אחרי מתיחת הפנים) ואפילו המיקרע שקטים יותר מבחינת רעשי כביש מרכבים שגדולים מהם בכמה מידות. לזכות ה i10, לפחות ממה שזכור לי, גם שיכוך מהמורות לא רע בכלל - לרעה מושב הנהג צר ונוקשה (ככל הנראה שגם הנוסע, לא נבדק) ותנוחת הישיבה לא נוחה.

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבל מאוד שיצרניות רכב לא שמות דגש על העניין הזה ברכבים "הרגילים" שלהם.

 

אני מוכן לנסוע ברכבים "עממיים" שסוחבים טיפה פחות טוב או נוחים פחות אבל כשאתה משייט אתה מרגיש נינוח ובלי הרבה רעשי צמיגים וכביש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^זה חלק מהתכונות של רכבי פרימיום.

אתה רוצה בידוד חביבי?

תשלם.

זה עולה ליצרן כסף, ואם הם ישקיעו בבידוד המחירים יעלו בהתאם...

מבחינת היצרן והצרכן, צריכה להיות הצדקה לתמחור הגבוה יותר.

 

אתה אומר לעצמך כמה זה כבר 100$ חומרי בידוד לרכב שלם.

תכפיל את זה כפול מיליון נניח.

עריכה אחרונה על ידי Benor
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רעשי רוח לא מפריעים לי בכלל.

רעש מנוע חזק, קצת.

אבל קירקושים של פלסטיקים או דברים לא מהודקים מוציאים אותו מהדעת, לא מוכן לנהוג כך מטר.

[כל זה פרייבט כמובן רכב עבודה בשטח שיקרקש כמה שירצה]

עם גולף ידנית 1995 (1.4) לומדים לא לבזבז אף טיפה של כח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2245 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...