Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3236 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אהלן חברים.

התחדשתי במיצובישי ספייס סטאר שמגיעה עם מערכת שמע די מביכה (לפני ששידרגו את אבזור הבסיס ב-2014).

 

כרגע יש לי מהרכב הקודם קומפוננט של מורל טמפו שמחכה להתקנה ברכב, ו6X9 נחמד של רוקפורד אבל אני חושש שהמגש האחורי קטנטן מדי.

 

אני רוצה להוסיף HU שתומך בבלוטות' (בגלל מגבלות תקציב - 1DIN), ועוד זוג רמקולים 6.5" לדלתות האחוריות, עדיף כאלה עם באס איכותי יחסית כי לא חושב שאני מתכנן הוספת מגבר/סאב בקרוב...

 

התקציב הוא נניח משהו בסביבות ה-900-1000, אבל יכול להתגמש אם זה ממש שווה את זה.

 

 

תודה :)

עריכה אחרונה על ידי navonn3
פורסם

מוסיף עוד משהו:

 

אם ה-HU תומך בהשמעת מוזיקה מהסמארטפון (אנדרואיד) עם כבל, לא חובה שהוא יהיה בלוטות', כי דיבורית כבר יש ברכב

פורסם

רמקולים בדלת האחורית ישפרו במעט את הסאונד.

אם אתה חובב עומק ובאס, ואין לך סאבוופר.

 

לדעתי עדיף - לנסות התקין על המגש האחורי את ה 6X9 שיש לך.

ואו 6.5 אינץ, 2WAY קווקסלי.(קווקסלי - כאשר ה טוויטר באמצע הרמקול)

כך גם העלויות ירדו.

 

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

×
×
  • תוכן חדש...