Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

MP3 ולא MP3


EladElad
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7781 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם יש לי רדיו דיסק שהוא לא MP3 של פיוניר, ויש לי פאנל של פיוניר שהוא MP3 אפשר להתאים אותם?

 

פשוט נמאס לי להיות עם מלא דיסקים, ואין כל כך תקציב לMP3 ולחבר שלי גנבו את הבסיס של המערכת, אז חשבתי לקנות ממנו רק את הפאנל ולשים ברדיו שלי.

אפשרי?

 

נ.ב

אם מישהו מוכר MP3 ב400\500 שקל ככה, שישלח הודעה או ירשום פה...

פורסם

גל ההשוואה לא טובה.

כי אם יש לך סילביה של ניסאן, ויש לך מנוע של סקייליין, אז כן .. תהייה לך מכונית מטורפת. ;)

 

לגבי ההשוואה לפאנלים, אני יכול לנחש שזה לא יעבוד .. אבל זה רק ניחוש שלי :)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

חחחחחחחחח אחת השאלות היותר מצחיקות ששמעתי :)

 

מה אתה חושב?! שאם תשנה את הפאנל אז המכשיר פתאום יקרא MP3?!?!?!?!!??

העין עצמה והרכיבים של המערכת אמורים להתמודד עם MP3 זה שתשנה את הפנל לא יעששה לך כלום!

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

אני בטוח שזה לא יעבוד, הוא לא יקרא MP3

 

אבל הוא יכול לעבוד בכיף, אם תביא גוף של MP3 אז זה יעבוד עם כל פנל גם אם הוא לא MP3 העיקר שיתאים בחיבורים.

Audi S5 4.2 V8 FSI Quattro

פורסם
אני בטוח שזה לא יעבוד, הוא לא יקרא MP3

 

אבל הוא יכול לעבוד בכיף, אם תביא גוף של MP3 אז זה יעבוד עם כל פנל גם אם הוא לא MP3 העיקר שיתאים בחיבורים.

רוב הפאנלים החדשים (אם לא כולם) לא יתאימו לאותו מכשיר אבל אחר, כל פאנל מקודד.
פורסם

אם הקונקטורים שלו יתאימו הוא יעבוד!

 

בדוק ונבדק...שמתי פנל של פיונייר 3400R

על מכשיר של פיונייר שאני לא זוכר את הדגם אבל רחוק מזה...

וגם עבד על KENWOOD KDC2023

Audi S5 4.2 V8 FSI Quattro

פורסם

אם הקונקטורים שלו יתאימו ותצליח להכניס את הפאנל רוב הסיכוים ש:

1. הכפתורים על הפאנל יעשו מה שבא להם ולא מה שרשום עליהם

2. לא יפעל בכלל

ובמקרה הכי גרוע אתה תשרוף את הHU או את המסך של הפאנל

?!?!?!?מי זרק ביצה זה?!?!?!? חוליגנים, חולרות

פורסם

SupaKilla

 

איך בדיוק קיים מצב, שאשרוף את הפאנל????

 

האמת היא שאני בדקתי את זה ולי זה עבד!

תתקשר לקנווד ותראה שהם בעצמם יגידו לך שלפאנל מסויים יתאים גם פאנל אחר...

Audi S5 4.2 V8 FSI Quattro

פורסם
SupaKilla

 

איך בדיוק קיים מצב, שאשרוף את הפאנל????

 

...

לא את הפאנל את המסך שלו: אם בפאנל אחד מגע א' מיעד לשליטה על הLCD ובפאנל אחר מגע א' מיועד ללדים של התאורה של הפאנל וההפרש הגדול , אתה יכול לשרוף את הרכיב ששולט על המסך. חוץ מזה כמובן שיש פאנלים שמתאימים לכמה מערכות במיוחד שזה אותה החברה אבל עדיף שתזהר. נראה לי שהפתרון הכי טוב זה לקנות עוד HU מאותו הסוג אבל יד שניה זה יעלה יותר זול מפאנל מקורי

?!?!?!?מי זרק ביצה זה?!?!?!? חוליגנים, חולרות

פורסם

טוב, אז אני מציע בשל כך שאף אחד לא מסכים איתי...

 

שנעשה התערבות קטנה על כסף..:)

אני אביא שתי זוגות של מערכות ושתי זוגות פאנלים...

או של קנווד או של פיונייר...איך שבא לכם...ותראו ששניהם יעבודו....

כמובן שיהיו מאותו שנתון ייצור, ואולי מאותו סדרה...וזאת כדי לוודא שהחיבורים יתאימו....

אם מישהו מעוניין בהתערבות אני פה....

אני מוכן להתערב על 400 ש"ח כשהצד המפסיד ישים חצי מהסכום אז"י 200 ש"ח!

 

(אני בוחר את הפאנלים)

Audi S5 4.2 V8 FSI Quattro

פורסם

אני מסכים איתך שחלק מהפאנלים יתאימו לכמה מערכות אבל עזוב סטינו לגמרי מהנושא, אין מצב שפאנל של MP3 יעשה ממערכת רגילה MP3

?!?!?!?מי זרק ביצה זה?!?!?!? חוליגנים, חולרות

×
×
  • תוכן חדש...