Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לאדה NIVA חוגגת 40 במהדורה מיוחדת


GOLF
שימו לב! השרשור הזה בן 1526 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

את קורס נהיגת השטח הראשון שלי עשיתי על סיפונה המפנק והמאובזר של הניבה 94' שהיתה לי, כמה גרוטאה שהיא היתה, בשטח היא פשוט פרחה. לא היה מזיק היום רכב שבנוי שאותו הקונפסט, עם פחות חלודה דחוסה כחומר ייצור.

הנעה כפולה קבועה, דיפרנציאל מרכזי ננעל, הילוך כח.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אתה יודע למה יש לה הנעה כפולה קבועה?

 

זה בכלל סוג של אילוץ.

 

בזמן תכנון הרכב הייתה הנחיה "מלמעלה" להשתמש כמה שיותר בחלקים קיימים של לאדה סדאן שמבוססת על פיאט 124. כולל הסרן האחורי שלה עם שינויים נדרשים.

 

 

כשהריצו את הרכב בניסויים לפני העלה לפס ייצור גילו שסרן של לאדה סדאן חלש מידי לרכב שטח.

 

אמרו צריך סרן אחר חזק יותר. קיבלו תשובה: מה פתאום, אין מצב. ציוד לייצור גלגלי שיניים של דיפרנציאל יקר מאוד. לא נקנה עוד קו כזה. תסתדרו עם מה שיש.

 

ואז פתרו את הביעה על ידי הנעה כפולה קובעה, הסרן האחורי נדרש לעמוד ב 50% עומס ועם זה הוא התמודד בלי בעיה.

 

 

בגלל אותה סיבה יש את הטרנספר המרעיש שבא כיחידה נפרדת. השתמשו גם בגיר של לאדה סדאן עם מינימום שינויים.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב מדהים, ובאמת סוג של נס.

 

שאלה (לא חידה, אין לי תשובה) - מה מספר הדגם המדויק שנמכר בארץ?

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניבות מעל 94 שנמכרו בארץ היו עם הזרקה וממיר.

יכול להיות שהיה להן מנוע לא מקורי? או שהותקנה מערכת הזרקה בקומבינה כלשהי?

 

כי ניבות עם מנוע הזרקה התחילו לייצר רק מ1999.

 

אגב, הדגם שנמכר בארץ היה זה עם הפנסים האחוריים ממוקמים לרוחב, אז זה VAZ-2121.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא 2121 בטוח, כי היו גם עם מנוע 1.7, גם 1.6 ולדעתי כולן עם תיבת 5 הילוכים ולא 4 כמו ב-2121. השאלה היא מה הספרה שאחרי ה-2121. אם יש פה בעלי ניבה, אשמח אם ישפכו אור על רשיון הרכב או טבלית מספר הדגם.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות 21219. מ1994 היה את דגם 21213 עם פנסים אחוריים ממוקמים לגובה, שגם בא עם מנוע 1.7 וגיר 5 הילוכים.

 

21219 היה דגם מעבר עם הבודי הישן והמנוע+גיר החדשים. כנראה שזה מה שהיה פה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את קורס נהיגת השטח הראשון שלי עשיתי על סיפונה המפנק והמאובזר של הניבה 94' שהיתה לי, כמה גרוטאה שהיא היתה, בשטח היא פשוט פרחה. לא היה מזיק היום רכב שבנוי שאותו הקונפסט, עם פחות חלודה דחוסה כחומר ייצור.

הנעה כפולה קבועה, דיפרנציאל מרכזי ננעל, הילוך כח.

 

אתה מבוזבז

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות 21219. מ1994 היה את דגם 21213 עם פנסים אחוריים ממוקמים לגובה, שגם בא עם מנוע 1.7 וגיר 5 הילוכים.

 

21219 היה דגם מעבר עם הבודי הישן והמנוע+גיר החדשים. כנראה שזה מה שהיה פה.

זה גם הניחוש שלי, אבל בגדר ניחוש בלבד. מעניין אם יש פה מישהו עם רשיון רכב.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש פה את דאסטר, שזה פחות או יותר היורש הרוחני של ניבה. גם מיוצר ע"י אותה חברה, ובאיכות נורמלית יותר.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש להם גם רנו Kaptur. שימו לב לאיות. לא Captur.

 

זה רכב בגודל של דאסטר, עם מכלולים של דאסטר אבל בעיצוב של Captur האירופאי.

מיועד למי שדאסטר נראה לו פשוט מידי ולא עדכני.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה שלי לגבי הגרסא שיובאה סדיר.

 

 

פה העלתי עלון פירסום של ניבה, אולי יעזור.

 

מתנצל על הסיסמא הזו, הייתי אז צעיר וטיפש [emoji1]

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=2420558

זה מודל 92 או 93 עם 1.6 קרבורטור.

 

ב 94 או 95 הגיע כאמור דגם 1.7 עם פנסים אחוריים לגובה ומערכת הזרקת דלק. אני חושב שמכוניות אלו הוסבו לעמידה בתקן יורו 1 על ידי סדנא חיצונית ולא במפעל עצמו. היו אז סדנאות שהתמחו בהתאמת מכוניות לאדה לשווקים מערביים.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1526 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...