Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הילוך שישי באר יעקב


Niro Levy
שימו לב! השרשור הזה בן 2829 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכל חברי הפורם, אנסה לספר את המקרה שלי עם המוסך כמו שהוא ללא דעתי האישית, את זה אשאיר לכם.

 

מדובר ברכב מסוג רנו קליאו ספורט שנת 2003 שהגיע זמנה לטיפול טיימנג.

על הדרך החלטתי להחליף את משאבת הגה כוח כי היא הייתה עושה שמיניות ומרעישה.

כמובן שעל הדרך החלפתי את הרצוע אביזרים, מותחן, דיפייזר ומשאבת מים.

אני חייב לציין לטובה את המוסך שעזר והחליט שאין לו בעיה שאני אביא חלקים מהבית, חלק רכשתי דרכם וחלק הזמנתי מחו"ל עקב פער מחירים משמעותי.

 

הרכב נכנס למוסך הילוך שישי באר יעקב, מוסך שאני מכיר הרבה הרבה זמן עוד מהרכבים הקודמים שלי וזוכר אותו לטובה.

ביום שישי (מצטער שאין תאריך מדויק) הגעתי לקחת את הרכב לאחר הטיפול, מניסיונות רעים עם מוסכים אחרים הדבר הראשון שאני עושה שרכבי יוצא ממוסך זה לפתוח מכסה מנוע ולהסתכל.

מבט קצר ברצועה ושמתי לב שהמותחן קרוב אליה, קרוב מדי.

עליתי עם הרכב לרחבת הטיפולים במוסך וחיכיתי לסמיר - האחראי מוסך שם.

אחרי המתנה קטנה סמיר הגיע, הסתכל והחליט - "זה סביר".

פה גם סמיר נזכר לספר לי שקיימת אצלי גומיית צירייה קרועה (הרכב מונמך ולטענתו זאת הסיבה).

אחרי הסבר קטן סמיר הבין שאצלי "סביר" לא מתקבל על הדעת, ביקשתי גם לטפל בגומיה, הרכב נשאר במוסך להמשך טיפול ושוחררתי הביתה עם רכב חלופי (שוב תודה למוסך על הרכב החלופי והמהירות שטיפלו בנושא).

 

עברו עוד כמה ימים וחזרו אלי מהמוסך, מסתבר שבמהלך פירוק הרצוע שמו לב שהפולי של האלטרנטור סדוק, הם החליפו לאחד חלופי ולא שמו לב שהוא טיפה יותר גדול מהמקורי, ולכן הרצועה הייתה כלכך קרובה למותחן.

ביקשתי שידאגו לפולי חדש ומקורי, הסבירו לי שזה לא נמכר בנפרד ומגיע רק אם רוכשים אלטרנטור חדש לגמרי.

הציעו לי גם ללכת ולחפש פולי במידה הנכונה בעצמי, וויתרתי על האפשרות ואישרתי למוסך להזמין ולהרכיב לי אלטרנטור חדש.

יום אחרי הרכב שוחרר סוףסוף מהילוך שישי.

 

עבר שבוע, התחילו רעשים מאזור המשולש ברכב (אין קשר להילוך שישי), העלתי את הרכב על ליפט כדי לבדוק את העניין, והופ - הגומיית ציריה שהחליפו לי, משפריצה גריז לכל עבר.

 

מוריד את הרכב וקולט שכל התא מנוע מלא בשמן, בירור זריז מגלה שמדובר בשמן הגה כוח, כי במוסך מילאו הרבה הרבה מעל המקסימום.

מתחילים לסדר דברים, פותח את התושבת מנוע העליונה (מדובר בהברגות אלומיניום שחייב לסגור במומנט מסויים) ומגלה שהן סגורות הרבה מעבר למה שצריך.

 

התקשרתי למוסך וסיפרתי ליועץ שירות את הממצאים שלי, הוא שאל למה סידרתי את הגומייה לפני שחזרתי אליהם, הסברתי שלא ראיתי שום סיבה להמשיך לנסוע ככה ולגרום נזק לציריה.

הוא ביקש שוב שאני אגיע כדי שהם יסדרו את עניין השמן לכמות הנכונה, הסברתי שאת זה אני יכול לעשות לבד ללא בעיה.

ביקשתי רק שיעבירו את זה הלאה, כי מי שעבד על הרכב שלי לא הייתי רוצה שיעבוד על שום רכב אחר.

מאז עברו שבועיים ולא קיבלתי שום תגובה או תשובה מהמוסך.

 

 

תודה למי שהגיע עד לכאן, יצא לי יותר ארוך ממה שחשבתי כי לא רציתי לפספס שום פרט, כתבתי את הדברים כמו שהם קרו בלי שום דעה אישית (לפחות השתדלתי מאוד), מדובר על טיפול יקר מאוד (עבר את ה6K) ועקב הממצאים האלה הרגשתי חובה לשתף.

עריכה אחרונה על ידי Niro Levy
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי נירו לוי ,עצוב לשמוע שזה מה שקרה לרכבך כתוצאה מטיפול לקוי. גילוי נאות יצא לי לעבוד במוסך הזה בתפקיד נהג שינוע רכבים למשך כמעט שנה ולדעתי המוסך נחשב מוסך טוב אם כי המחירים טיפה יקרים בהשוואה למוסכים מקבילים אבל סה''כ מדובר במוסך טוב עם מוניטין של הרבה שנים , לי אישית יש קיה ריו ובחרתי לעשות את הטיפולים הראשונים אצלם אבל אני לא סגור אם אמשיך לטפל שם בגלל המחירים הגבוהים בטיפולים.

 

אגב מי היה היועץ שירות שלך אביחי פורים או קובי וגנר או אולי יעקב ?

 

פגשת את מיקי המנהל מוסך וסיפרת לו על כל הבעיות ? האם הוא עזר לך ?

<Kia Rio LX 1.4 4DR automatic 2014 <SOLD

 

TOYOTA COROLLA SUN 2011 automatic

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי גם לך.

גם לי עצוב המצב, הרכב הקודם שלי היה מטופל שם בקביעות, יש לי בנוסף עוד רנו קנגו חדשה שגם טופלה שם, הרגשתי שם בבית.

פחות מפריע לי המחירים שלהם כי תמיד הרגשתי שמטפלים ברכב כמו שצריך, וזה היה שווה את זה מבחנתי.

היועץ שירות הקבוע שלי היה אביחי שגם הפעם הבין את המצב, הסכים איתי שזה לא מקובל, רק חבל שפה זה נעצר.

 

פשוט לא מקובל עלי שיחליפו לי חלקים ברכב בלי להודיע לי לפני.

לא מקובל עלי שישחררו רכב עם בעיה כמו גומיית ציריה קרועה ואני אפילו לא יקבל הודעה על כך.

כל מה שביקשתי זה שיעבירו את זה הלאה, שאם אני ארצה לחזור למוסך אז פעם הבאה יסגרו ברגים במומנט הנכון וימלאו שמן בכמות הנכונה.

אם מוסך מורשה לא יודע לעשות זאת אז מבחנתי המוסך הזה פסול.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם זו הפעם האחרונה שתכנס למוסך הזה ?

 

אגב איפה אתה גר ?

 

יצא לי לעבוד שם מינואר 2015 - תחילת דצמבר 2015

<Kia Rio LX 1.4 4DR automatic 2014 <SOLD

 

TOYOTA COROLLA SUN 2011 automatic

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמע, אני קורא את מה שכתבת ופשוט בהלם. כל כך לא מתאים לי לרושם שיש לי על המוסך.

במשך חיי, חוויתי מוסכים רבים ומעולם לא נתקלתי במוסך מקצועי, אדיב, שירותי וחשוב לא פחות, גמיש כמו הילוך שישי. גם כשהרכבים במשפחתי, אשר מטופלים שם, היו באחריות (Megane RS-CUP, Nissan Qashqai), הורשיתי להביא את השמן שלי, פילטר אוויר שלי, רפידות שלי ובכלל כל מה שחפצתי בו. בכלל, למוסך הזה הגעתי דרך חבר טוב שהוא אחד המנהלים הבכירים בקרסו. הוא סיפר לי כי עובדי קרסו עצמם מטפלים במוסך הזה וכשהגעתי לשם, מיד הבנתי למה וזה עוד לפני שהכרתי את האנשים המקסימים שם.

אישית, אני חושב שפעלת לא נכון, לא הייתי נוגע ברכב לבד לאחר שטופל שם, הייתי חוזר לשם מיד גם לטובת הגומיה שבציריה ושלא לדבר על השמן בהגה.

כמוני, מרבית חבריי, בעלי Megane RS מטפלים שם כדרך קבע (השאר פשוט גרים רחוק) ונמשיך לטפל שם. אני בטוח שאם תפנה למנהל המוסך באופן אישי, אתה תתקבל אצלו במשרד בשיא הכבוד על מנת לשמוע את טענותיך ואני ממש מציע לך לעשות כן.

ההרצאה על מסע בזמן תחל לפני 10 דקות...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשקראתי את הכותרת הייתי בטוח שתהיה פה המלצה חיובית, המוסך הוא בין הבודדים מבין המורשים שמאפשר להביא את כל החלקים מהבית ולהשקיף על מהלך העבודה. ביצעתי שם החלפת קיט תזמון, אביזרים ומשאבת מים לשתי הרכבים בחתימה,בכל פעם הטיפול היה מקצועי וכלל דברים קטנים מסביב.

בעניין המומנט אני מסכים, מצד שני נדירים המכונאים בארץ שאכן משתמשים במפתח מומנט.

אני מניח שאתה מכיר את אסי בורג, פנה אליו ישירות, הוא אדיב ומקצועי ובטוח שיתייחס למשוב שלך.

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 5 שבועות מאוחר יותר ...

אז יצרו איתי קשר מהמוסך עקב התלונה פה.

ביקשו שאגיע כדי לשבת עם אסי בעל המוסך וכך עשיתי.

אסי הקשיב, הבין, קרה לסמיר האחראי מוסך ברנו וישבנו ביחד והגענו לכך שבאמת הטיפול בי וברכב היה לקוי.

ראיתי שבאמת יש התייחסות ולא סתם נאמרים דברים באוויר, אסי הבטיח שהמקרה לא יחזור אצל אף לקוח והרגשתי שבאמת באמת אכפת לו.

מכיוון שהייתי עם הקנגו והיא קרובה מאוד לטיפול ראשון החלטתי להשאיר אותה להם.

חייב לציין שבכל השיחה לא דרשתי פיצוי אלה רק הבנה.

כשהגעתי לקחת את הקנגו ההפתעה הגיעה, דאגו לי לפיצוי נכבד ביותר, מעל ומעבר.

מבחנתי שווה הכל, לקחו אחריות ופינקו אותי ממש. אז כן לפעמים טועים אבל כלכך כיף לחזור למקום שעומד מאחורי המילה שלו ומבין את הלקוח שהרכב באמת חשוב לו!

 

אז תודה לאסי ולכל החברה מהילוך שישי שפשוט גרמו לי לחזור הביתה עם חיוך!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...