Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאבק ממושך: מדוע פולקסווגן גרמניה ו/או צ'מפיון מוטורס ישראל חוסמות את ה- Mirror-Link?


stio
שימו לב! השרשור הזה בן 2872 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 99
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

למה ככה? לא הייתם רוצים שהאפשרות למירור לינק תהיה פתוחה לכולם? למה בכלל סגרו אותה? כאילו הייתי ממש שמח לדעת אם אפשר לתלות כביסה היום אבל לא נעים לנצל ככה בנאדם.

 

גיא, לזה קוראים כפיות טובה של אנשים. חבל שהלכת לכיוון עצומה. במקומך הייתי פונה לתקשורת ומראה להם מה תאגיד vag עשה ללקוחות שלו עם המירור לינק. אין לי ספק שהרעש והאהדה הציבורית יהיו עצומים הרבה יותר ממה שקורה כאן כרגע.

 

בכל אופן, אני חתמתי.

 

Sent from my SM-N920I using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על החתימה. באשר לתגובות של חלק מה"חברים" פה עדיף לא להתייחס יותר - בזבוז זמן.

 

איני יודע עדיין מהי הסיבה האמיתית לחסימת האופציה במכוניות פולקסווגן לעומת סיאט וסקודה, אך הדבר הזה מקומם ופניה לאמצעי התקשורת תהיה בשלב השני - עדיין מוקדם (אני מעוניין קודם לקרוא מה יש ליצרן בגרמניה לכתוב על כך).

 

מקומם שלקוחות שרוכשים פולקסווגן שזה רכב יקר יותר מסקודה וסיאט מקבלים פחות במערכת הבידור - הנה צילום מסך מקטלוג "סיאט":

לוח עריכה02.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש מצב לאנטישמיות אבל אני לא בטוח, משום שיש מספיק גרמנים בארץ שקונים פולקסווגן בכדי להרגיש בבית, ולא נראה לי שהם היו פוגעים ככה בבני עמם.

 

Sent from my SM-N920I using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

stio, ה"מלעיזים" לא יוצאים נגד המטרה שלך. אני משער שאין באמת מישהו שלא רוצה שיפתחו לו פונקציה נוספת ברכב, ועוד פונקציה שימושית ביותר כמו זו.

הלעז נובע מהגישה שלך לעניין שהיא על גבול ההיסטריה, שבה אתה מתאר את ה"מאבק" הזה.

לא מדובר במאבק. מדובר בפניה ליבואן/יצרן בסך הכל. מאבק זו פעולה נחושה להשגת מטרה (עפי מילוג). מישהו עומד בפניך ומונע ממך להשיג את המטרה הזו? האם ישנו ארגון סתרים מתועב המפיק הנאה/תועלת כלשהי ממניעת הגישה של הלקוחות הישראלים לתכונה זו? האם אתה נאלץ לפעול בנחישות כדי להשיג את המטרה הזו?

למיטב ידיעתי ניסוח מייל ושליחתו לגורמים הרלוונטיים אינו דורש חתימה על עצומה בקריאה נרגשת, אינו דורש יותר מדי נחישות חוץ מהכוחות הנדרשים להקלדה וניסוח מכתב ראוי לשמו וכמובן את כל הפעולות ה"מאבקתיות" הנזכרות לעיל.

ההגזמה מגחיכה את המטרה (הרלוונטית ביותר) שלך ועומדת לה לשטן.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עומד לו לשטן הוא בעצם מצב שבו מישהו פועל לרעתך או מכשיל אותך (לפי מילוג). בואו ניתן לאיש לנהל את "מאבקו" (לא מצאתי במילוג את הערך "מאבק" עם מירכאות. רק בלי) בשקט. יש לו מספיק את ה zie jermans על הראש.

 

Sent from my SM-N920I using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במקומך הייתי פונה לתקשורת ומראה להם מה תאגיד vag עשה ללקוחות שלו עם המירור לינק. אין לי ספק שהרעש והאהדה הציבורית יהיו עצומים הרבה יותר ממה שקורה כאן כרגע.

xena, קונצרן VAG פירק ללקוחות שלו את הצורה עם פיאסקו הDSG ועם דיזלגייט, למרות שבפרשת דיזלגייט זה לא כל כך פגע בלקוחות מבחינה כלכלית בשונה מהבלאגן עם הDSG.

אתה חושב שהמירורלינק הזה יזיז להם? אתה באמת חושב שלקונצרן הזה איכפת מהמירורלינק בישראל?

האופציה יחידה שאני רואה שהדבר הזה יקרה, ויש סיכוי ואפילו אחד די סביר שזה יקרה, זה שהם ידאגו שזה יפעל בארץ ולו בשביל ש"תעזוב אותנו כבר באמא'שך", או כפי שמגדיר זאת Urban Dictionary בצורה מאוד מקצועית - Leave me in your mother.

שלא תטעה, אני בעד שהאופציה הזאת תהיה פתוחה, למרות שאין ברשותי רכב שרלוונטי לעניין, ולו בשביל שנקבל את מה שמגיע לנו בתור לקוחות.

 

גיא, אני חושב שהבנתי.

לא הבאת להם ביד, אלא שלחת להם מכתב. אם שלחת מכתב במעטפה דרך הדואר, אז זה נחלק לשניים. במידה והמכתב היה בכתב יד, אז זה כבר לא "מול המסך והמקלדת" אלא עם "העט והנייר" אבל, וזאת האופציה השנייה והיותר ריאלית, כמו שאני מכיר אותך זה היה במייל או במכתב שנכתב על המחשב, ואז שוב חזרנו ל"מול המסך והמקלדת". אז אתה בדיוק כמו כולנו, מול המסך והמקלדת.

ההבדלים אכן נורא חשובים. תודה שהבהרת לי את הנושא.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תוכל להרחיב בבקשה אודות האתר "מילוג" שאתה נעזר בו?

נראה שהוא מכיל לא מעט אינפורמציה חשובה ומעניינת.

 

"מילוג" הוא מילון עברי-עברי. איני משתמש בו פרט למקרים כגון אלה בהם אני צריך לבסס את טענותיי השונות: http://milog.co.il

 

 

ביצעתי נסיעת מבחן השבוע והנציג היה משוכנע שבקרוב מאוד האופציה תיפתח. וכמובן, יכול להיות שהוא בלבל את המוח.

 

 

את זה שמעתי בנסיעת המבחן שלי על הרכב הדגמה שלהם באוגוסט - גם אז הסתכלתי על המסך ברכב והנציגה טענה ש"ממש בקרוב האופציה תפתח לשימוש". גם בחודש ינואר במסירת הרכב מנהלת אולם התצוגה טענה בתוקף ש"זה עניין של חודש אחד בלבד" - עברו שישה חודשים...

 

אגב, על איזה רכב?

 

יש מצב לאנטישמיות אבל אני לא בטוח, משום שיש מספיק גרמנים בארץ שקונים פולקסווגן בכדי להרגיש בבית, ולא נראה לי שהם היו פוגעים ככה בבני עמם.

 

Sent from my SM-N920I using Tapatalk

 

נ.ב - אני חצי גרמני... :oops:

 

stio, ה"מלעיזים" לא יוצאים נגד המטרה שלך. אני משער שאין באמת מישהו שלא רוצה שיפתחו לו פונקציה נוספת ברכב, ועוד פונקציה שימושית ביותר כמו זו.

הלעז נובע מהגישה שלך לעניין שהיא על גבול ההיסטריה, שבה אתה מתאר את ה"מאבק" הזה.

לא מדובר במאבק. מדובר בפניה ליבואן/יצרן בסך הכל. מאבק זו פעולה נחושה להשגת מטרה (עפי מילוג). מישהו עומד בפניך ומונע ממך להשיג את המטרה הזו? האם ישנו ארגון סתרים מתועב המפיק הנאה/תועלת כלשהי ממניעת הגישה של הלקוחות הישראלים לתכונה זו? האם אתה נאלץ לפעול בנחישות כדי להשיג את המטרה הזו?

למיטב ידיעתי ניסוח מייל ושליחתו לגורמים הרלוונטיים אינו דורש חתימה על עצומה בקריאה נרגשת, אינו דורש יותר מדי נחישות חוץ מהכוחות הנדרשים להקלדה וניסוח מכתב ראוי לשמו וכמובן את כל הפעולות ה"מאבקתיות" הנזכרות לעיל.

ההגזמה מגחיכה את המטרה (הרלוונטית ביותר) שלך ועומדת לה לשטן.

 

בנוגע למלעיזים העניין מורכב הרבה יותר ממה שאתה חושב.

 

בכל אופן, מה שקורה פה הוא מאבק ועונה בדיוק להגדרה המילונית מ"מילוג": "פעולה נחושה להשגת מטרה או לפתרון בעיה".

 

הפעולה היא נחושה (הגדרה של "נחוש": "מתכוון להשיג את המטרה; החלטי") שכן אני נחוש בדעתי להשיג את המטרה וכמו כן החלטי. באופן חד משמעי מדובר במאבק והוא ילך ויתגבר בהמשך ע"פ תכנית עבודה ושלבים שנמצאים אצלי. לכל השאלות שלך אשיב: "כן".

 

ניסוח מייל ושליחתו הוא רק שלב א', לעצומה יש שלב ב'.

עריכה אחרונה על ידי stio
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
עומד לו לשטן הוא בעצם מצב שבו מישהו פועל לרעתך או מכשיל אותך (לפי מילוג). בואו ניתן לאיש לנהל את "מאבקו" (לא מצאתי במילוג את הערך "מאבק" עם מירכאות. רק בלי) בשקט. יש לו מספיק את ה zie jermans על הראש.

 

Sent from my SM-N920I using Tapatalk

ההגזמה על גבול ההיסטריה בתיאור אכן מכשילה אותו ופועלת לרעת המטרה. אנשים לא מתייחסים לעניין ברצינות ו"מלעיזים" כנגדו. מאבק אמיתי יזכה להיכתב ללא מרכאות. כרגע, זה איננו המקרה.

 

Sent from my ALE-L02 using Tapatalk

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניסוח מייל ושליחתו הוא רק שלב א', לעצומה יש שלב ב'.

 

אל תגיד לי... שלב ב' - הפגנת יחיד בגשם בוולפסבורג?

 

Sent from overseas using Tapatalk

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

או שכשאתה אומר ששלחת מכתב ליצרן אתה מתכוון שטסת לשם כדי להביא להם ביד?

 

אני בדיוק מתעדכן בשרשור הזה שלא קראתי מעמוד 4, הגעתי לתגובה הזאת, אני לא יכול להמשיך הלאה בלי להגיב:

 

1357102699480.png

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2872 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...