Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7833 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אנשים!

 

 

אתמול החלפתי את בד הבנייה שלי לה אפור בהיר כמובן שהכול נעשה הסדנת "השיפורים/מערכות/פרות/קיבוץ "יואב!

 

 

כדי להבצעה את ההתקנה ועוד כמה תוכניות התיקבצנו 3 חברה, אני,יואב ואייל והתחלנו בעבודה!

 

קודם כול הדבקנו את הלבד לעץ ועברנו בזהירות על גבולות הסמל(רוקפורד) אחרי זה הדבקנו את הקצבות וזהו.

 

מאז שאני מכיר את יואב הוא פשוט לא מרוצה מבאס ברכב הוא אומר ''שהוא לא מגיעה למושבים הקדמיים'' אז הצעתי לו לעשות מסחת ניסויים עם הסאב ותיבתו המיוחדת...הפכנו אותה גילגלנו אותו אימנו עליה באקדח מה לא!! עדיין היה באס מחורבן....

 

אז עלה בראשינו רעיון לשים את התיבה שלי ברכב שלו...התיבה שלי שונה במיבנה אבל בליטרים כי אותו דבר כמו של יואב ...

 

חיברנו את הסאב הפעלו ושמענו פלא עולמי פיתאום הבאס הגיעה היה מדוייק יותר וחזק יותר היסתכלנו אחד על השני בהתפאלות מוחלטת:shock: :shock: הרי לפי התאוריה מיבנה התיבה לא ממש משנה העיקר כמות ליטרים זהה(אוטמה) אבל עובדתית ראינו 2 תוצאות שונות

 

התיבה המרובעת שלי הסאב חזר לחיים !

 

בתיבה השטוחה של יואב הסאב פשוט מת!

 

מאוד מאוד משונה אבל לפחות הגיעה הישועה ויואב מצא פיתרון לבעית הסאב!

 

 

אחרי העבודה הקשה עישנו נרגילה בשקט ובראש טוב!

 

 

 

 

 

אנשים היום היתחדשתי בקומפוננט- ROCKFORDFOSQATE FNQ 1614 100RMS

 

 

ויטלי (RFTEAM) ואני ניפגשנו כדי לעשות את ההתקנה

 

לפני תחילת העבודה הייתי בסרט כי חשבתי שהמיד לא יכנס בדלת.... אבל לבסוף הוא ניכנס ללא בעיות בעזרת הגבה!

 

 

אחרי הפירקנו הכנסנו והכנסו את הדלתות חזרה כיוונו אותו והוא נישמעה פשוט מדהים!!

 

 

המידה שלו כול כך צלול ומדוייק שפשוט אין מילים לתאר !!! וזה עוד בלי איטום!!!

 

אני מרוצה סוף הדרך!!!!!!

13-01-05_1503.jpg

13-01-05_1520.jpg

13-01-05_1504.jpg

13-01-05_1554.jpg

13-01-05_1548.jpg

13-01-05_1550.jpg

פורסם

כן אני יודע שיש הבדל ושיש סט חדש יותר אבל זה לא ממש מפריעה לי אני אישית ממש אהבתי את הסט הזה הוא מעולה ואני מרוצה ומספיק לי!

פורסם

תתחדש ותהנה

 

אבל שאתה אומר שהתיבות שלכם זהות

בדקות שהם מכוונת לאותו התדר ?

יש לך פורט זהה ?

 

מוזר ליש תיבות זהות נשמעות שונה בגלל שאחת מרובעת

פורסם

מתן התיבות הן אטומות!

 

 

 

ושוב תודה אנשים!

 

 

מה כולכם נידלקת על הקומפוננט הזה כולה קומפוננט אפשר לחשוב 300שקל בימאים יאללה:wink:

פורסם

אז מאוד מוזר לי שהתיבות אוטומות ושמעת ההבדל וכולכך רציני

 

בכול מקרה

כמה שילמת ?

ואיך הולכת ההגברה שלך כרגע ברכב ?

501X

לסאב ולקומפוננט ?

פורסם

אדי רק רציתי לציין שאין פה שום קסם,

סאב שרואה תיבת תהודה אחת, בנפח X, יתנהג בצורה זהה גם בתיבת תהודה "שונה" בעלת נפח X.

 

יש הרבה אלמנטים אחרים שיכולים להשפיע, אך פה זאת כבר לא השאלה .. אני לא חושב שיש פה איזה "עובדה" שלא באה לידי ביטוי בתיאוריה.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

×
×
  • תוכן חדש...