Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טסט בקרוב והטופס טרם הגיע


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3836 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני אמור לעשות טסט לרכב עד ה-28/12.

עד היום טרם הגיע הטופס ממשרד התחבורה (קניתי את הרכב מחברת ליסינג לפני חודשיים וחצי, כך שייתכן שהגיע אליהם).

 

מה האופציות העומדות בפני?

הבנתי שאני יכול ללכת למשרדי הרישוי (בשעות הלא מאוד הגיוניות שהם מואילים בטובם להיות פתוחים), ואז לשלם את האגרה ולקבל טופס על המקום.

 

האם הפרוצדורה הזאת אפשרית גם במכונות האוטומטיות שלהן, שפזורות בסניפי סופר פארם? האם המכונה תוציא לי טופס ואז אוכל ללכת לשלם? האם אני צריך קודם לשלם ורק אז ייצא הטופס?

 

אשמח להסבר באשר לפרוצדורה.

 

תודה.

פורסם

לגבי תשלום במכונות הפזורות בחלק מסניפי סופר פארם - אתה משלם בכרטיס

אשראי דרך המכונה ובו במקום מודפס לך רישיון משולם.

יצא לי להשתמש בשירות הזה בעבר, היה מאוד פשוט ונוח.

פורסם

מתוך פרסום באתר משרד התחבורה



מיום שלישי, 23 יוני 2015 12:39



החל מ-1 ביולי, יוכלו נהגים לשלם את אגרת רישיון הרכב ("טסט"),

באמצעות האינטרנט או המוקד הטלפוני ולבצע מיידית את מבחן הרישוי השנתי לרכב,

מבלי להמתין לאישור תשלום של הבנק



עד כה, נאלצו נהגים ששילמו את אגרת רישיון הרכב, הנדרשת לצורך ביצוע ה"טסט",

באינטרנט או במוקד הטלפוני,

להמתין מספר ימים עד לקבלת הטופס עליו מוטבעת חותמת תשלום של הבנק "שולם".

 

עד לקבלת אישור תשלום של הבנק,

לא התאפשר לבעלי הרכב ששילמו את האגרה באמצעים המקוונים,

לבצע את מבחן הרישוי השנתי,

למעט מי שהנפיק טופס אגרה באמצעות עמדות הרישיומט,

המוצבות כיום בסניפי הסופר פארם ובמשרדי הרישוי.

 

בתום מבחן הרישוי השנתי לרכב ולאחר קבלת דיווח ממכון הרישוי, כי הרכב עבר את הטסט בהצלחה,

משרד התחבורה ישלח לבעל הרכב רישיון רכב שבו יופיע אישור התשלום ואישור על ביצוע המבחן שנתי.

 

שר התחבורה והבטיחות בדרכים, ישראל כץ ציין כי השירות החדש התאפשר

בעקבות חיבור מחשבי מכוני הרישוי בארץ (ONLINE) למחשבי משרד התחבורה,

זאת במסגרת שיפור השירות לנהגים.

 



להן מידע נוסף שנרשם ע"י חבר הפורום - kompy בדיון קודם בנושא -

"אין גם צורך להדפיס את אישור התשלום. פקיד/ת הקבלה רואה ע"ג המסך את תוקף התשלום."

 

להלן מידע אישי -

שילמתי את אגרת הרישוי באמצעות אתר האינטרנט של משרד התחבורה

לפני 3 שבועות, מאחר ולא התקבל לרשותי טופס אגרת רשיון הרכב המשולמת

ומועד האחרון לביצוע מבחן הרישוי (טסט) התקרב.

 

צילצלתי למכון הרישוי (דינמומטר) שבו אני תכננתי לעבור את מבחן הרישוי.

הפקידה אישרה כי בהתאם לפרטי הרכב והזהות שלי,

מופיע באצלה במחשב כי שולמה אגרת הרישוי

ואני יכול להגיע למבחן הרישוי (ללא טופס האגרה).

והכן הרכב עבר אתמול את מבחן הרישוי בהצלחה

למרות שלא היתה ברשותי אגרת הרישוי המשולמת.

 

×
×
  • תוכן חדש...