Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קבוצת רכישה לאופל אסטרה GTC


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4412 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בתור בעלים של אסטרה 1.4T חמש דלתות, אני אומר לכם שבקונפיגורציה הנוכחית של ה-GTC (כפי שמיובאת לישראל), רק לחובבי פוזה יש טעם לקנות אותו.

 

נכון, הוא נראה מעולה, הוא לא סתם אסטרה שעיצבו אותה מחדש כשלוש דלתות (יש כמה פרטים טכניים שונים\משופרים מההאצ'באק, כמו מתלים קדמיים מהאינסיגניה OPC וכיו"ב). אבל מדובר בדיוק באותו running Gear כמו אצלי, שהבעיה הגדולה ביותר שלו היא תיבה אוטומטית פלנארית שמסרסת אותו לחלוטין. לשלם (הרבה) יותר עבור הפריווילגיה לנהוג רכב שהביצועים שלו דומים, אם לא זהים לאסטרה רגילה? לא תודה. מילא אם זה היה ה-1.6T או הדיזל, רחמנא ליצלן, או אפילו אותו 1.4 אבל ידני.

פורסם

אני רוצה לראות את האסטרה OPC בארץ כבר.

 

מגוחך. בכל אופן, יש עכשיו הנחה על אסטרה GTC ועל 2 קורסה OPC למי שמעוניין :-D

 

למה 2 קורסה OPC ?

אל תגידו לי שיש להם רק 2 ושזהו, הם לא ימכרו את הקורסה OPC יותר ?!! :?

פורסם
מגוחך. בכל אופן, יש עכשיו הנחה על אסטרה GTC ועל 2 קורסה OPC למי שמעוניין :-D

בכמה הקורסה?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

די ברור שזו פרסומת.

לדעתי זו פרסומת לא טובה כי לא תביא קונים, למרות שבתחום הפרסום האינטואציה הזו שלי יכולה להיות שגויה.

לטווח ארוך פרסומות כאלו עלולות ליצור נזק תדמיתי ליצרן וליבואן.

×
×
  • תוכן חדש...