Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תקינות פורק לחץ


RACEPAK
שימו לב! השרשור הזה בן 7140 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם

 

היום קיבלתי פורק לחץ של HKS משומש מארה"ב.

 

איך אני יכול לבדוק עם הוא תקין כשהוא לא מורכב על האוטו?

car-part2.jpg

קו---------------------------------------

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז ככה בדרך כלל אחי..

זה רכיבים שממש אי ןלהם בלאי .

או שהוא ממש אבל ממש נמוך.

אם קנית אין לך דרך לבדוק אם הוא תקין.

אבל 99% אני מאמין שהוא תקין לחלוטין כי שוב אין להם בלאי.

 

מקווה שעזרתי לך .

Tipo Sprotiva Turbo ( Coming Soon )

הונדה האצב'ק ZC :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה ממש מטורף.

 

מה הסבירות שמישהו ישאל שאלה ודווקא אחיו ידע לענות לו?

תגיד אחשלו - אתה לא שומר על קשר עם אחיך? אתה לא יודע שהוא קנה פורק? אתה לא יכול לעזור לו בטלפון?

 

Racepak - צר לי אבל אני לא יוכל ממש לענות לך על השאלה כי אני לא יודע. אבל:

מהידע המועט שלי (במיוחד על טורבו בנזין) אני מניח כי לא כדאי לבדוק את הפורק ישר על האוטו, אני לא רוצה לחשוב מה יקרה לטורבו כאשר לא יהיה לו לאן לפרוק גדישה עודפת (מישהו אמר בום גדול ? ;)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסויכוי שהוא לא יפרוק קלוש !

וזאת אפשר לוודא ע'י פירוקו וליראות את המצב הפנימי שלו

 

מה שכן יכול להיות זה שהוא לא יחזיק גדישה...

אז צריך ליבדוק את מצב הדיאפרגמה בפנים שהיא לא קרועה ואוטמת כהוגן

ואת הקפיץ הגדול שהוא לא רפוי ואפילו מומלץ להוציא אותו ולימתוח אותו

 

אבל ליבדוק אם הוא תקין לגמרי זה רק על רכב

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסויכוי שהוא לא יפרוק קלוש !

וזאת אפשר לוודא ע'י פירוקו וליראות את המצב הפנימי שלו

 

מה שכן יכול להיות זה שהוא לא יחזיק גדישה...

אז צריך ליבדוק את מצב הדיאפרגמה בפנים שהיא לא קרועה ואוטמת כהוגן

ואת הקפיץ הגדול שהוא לא רפוי ואפילו מומלץ להוציא אותו ולימתוח אותו

 

אבל ליבדוק אם הוא תקין לגמרי זה רק על רכב

מישהו רוצה ליבדוק לי ולקבל כמה ג'ובות ? :-P

קו---------------------------------------

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש מפגשים שלא מספרים עליהם בפורום אז אל תשאל פה איפה יש מתי למה וכמה
נהנהנהנהנה נה נה נה נה נה נה! :-)אנחנו יודעים ואתה לא...:-P.....

קו---------------------------------------

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7140 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...