Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צמיגים אוחזים ונוחים R17 215/50


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4561 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זהו זה. הגיע הזמן של הבובה להחליף נעליים.

הרכב נועל-

בריג׳סטון פוטנזה reo 50a

וספייר קדמי שהחלפתי אתמול ZIEX ZE912

 

כעת אני לפני רכישה, ומעוניין להתחיל לבדוק מחירים.

אך לפני, עליי לבדוק מה הצמיג הנכון ביותר עבורי הנותן תמורה מקסימלית להשקעה.

מחפש צמיגים בעלי אחיזה טובה , שקטים השומרים על נוחות הנסיעה.

או

מהו הצמיג המומלץ ביותר בקטגוריית ״הספורט אלגנט״ בטווח המחירים שלי (כאשר ה״אלגנט״ מסמל נהיגה מנהלתית שגרתית והספורט- חשקים ומצבי רוח קרבים)?

מוכן להשקיע עד 3k ש״ח.

 

אודה לכם על כל עזרה, כרגיל (:

פורסם

חברים, צריך את עזרתכם.. מצב הצמיגים שלי לא משהו, וזה לא סובל דיחוי. חייב להחליף.

בגלל שאני לא חזק בצמיגים , אשמח לקבל כמה שמות שעומדים בתקציב של 3K ש"ח.

תודה

פורסם

אשמח אם מישהו יוכל לתת ח"ד על צמיגי הניטו 830 , בעניין אחיזה,היגוי ואיכות נסיעה . כל פיסת אינפורמציה תעזור.

תודה רבה.

פורסם

אני זוכר שהצמיגים שלך במצב לא טוב.

מהנסיון שלי אני יכול להמליץ לך על Goodyear Eagle F1 Asymmetric.

אם יש במידה שלך, הרווחת.

צמיג שנותן הרבה יותר מהמחיר שאתה משלם עבורו, אחרי חרישה לא קטנה והתלבטות בין לא מעט דגמים הלכתי על הצמיג הזה כי הוא באמת נתן לי את הטוב שבכל העולמות במחיר מעולה.

אחיזה לא פחות ממעולה, מקנה ביטחון אפילו בכביש רטוב, שקט ונוח במנהלתית, משכך בצורה טובה מאוד מהמורות.

אורך חיים מצויין.

בזמנו שילמתי בסביבות 750+ מע"מ לצמיג במידה 225/45/17.

 

עריכה : בדקתי לך אם הצמיג קיים במידה שלך, לצערי לא.

"יאללה בירי".

פורסם

^ תודה רבה גבר.

ה F1 שציינת נמכר סביב המחיר של הניטו שאורי המליץ עליהם. מעניין לשמוע חוות דעת ממישהו שרכבו נועל אותם כדי להשוות.

איפה בדקת אם אין במלאי (ותודה לך על כך)? זה זמני או שלא קיים בכלל מידה כזאת לצמיג הזה?

פורסם
אני זוכר שהצמיגים שלך במצב לא טוב.

מהנסיון שלי אני יכול להמליץ לך על Goodyear Eagle F1 Asymmetric.

למיטב ידיעתי אינו משווק במידה זו בארץ.

 

לגבי ה-Nito, זוהי חברת בת של Toyo, אך אין נסיון רב עם התוצרת שלהם.

אם תבחר בצמיג זה, דווח! :)

 

אם תהיה מוכן להרחיב את התקציב, אז מישלין פרימסי 3 הוא צמיג מאוד מומלץ: שקט, נוח, אוחז ובעל אורך חיים מעולה. הבעיה? מחיר.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

בדקתי באתר העולמי של גודייר, הזנתי את המידה שלך, ולא קיים.

קיים צמיג אחר בשם EfficientGrip (גודייר) שאכן מתאים למידה שלך, אבל אין לי נסיון איתו.

"יאללה בירי".

פורסם

קדימה חברים. תנו שמות.

עד כה יש רק את הניטו שעלותו סביב 600-650 ש״ח.

אני יכול להשקיע עד 750-800 ש״ח מחפש את הצמיג הטוב ביותר בטווח המחירים הזה.

בדקתי קצת על הניטו, עושה רושם חיובי אבל הייתי רוצה להרחיב את ההיצע ולבחור ולבחור מתוך מס אפשרויות.

פורסם

לא יודע אם זה קשור אבל שמתי לב שאין הרבה מבחר למידה הספציפית שלי. לעומת זאת אם אני מוריד את החתך ל 45 במקום 50 יש יותר מגוון. מוזר.

אני רשאי להוריד מהחתך?

ככל שהחתך נמוך, כך מורגשים יותר מהמורות? רעשים?

על מה ללכת ניטו 830? טויו r1r ? להשאר עם הגודייר פוטנזה? משהו אחר?

אני מסתבך פה!!! שמישהו יעזור , יזרוק איזה עצם! מחר ב 6 אני על הרגליים ואני עדיין באינטרנט וביוטיוב מחפש ביקורות על צמיגים. דיי!

אני חוזר לאופניים!

 

עריכה: היום ב6 !

עריכה 2: סליחה בריג׳סטון פוטנזה. אני כבר כנראה מסטול מגומי

פורסם

אורי, נכנסתי לאתר העולמי של ניטו. אין זכר לדגם הצמיג שציינת- 830NT.

http://www.nittotire.com/Home/InternationalNoSite

 

עריכה: קיבלתי הצעת מחיר על מישלין 95W ו מישלין V - הפרש של 50 ש"ח ביניהם. מישהו יכול לומר מה ההבדל ביניהם? אומרים שהוא מחוזק, מה ז"א?

פורסם
אורי, נכנסתי לאתר העולמי של ניטו. אין זכר לדגם הצמיג שציינת- 830NT.

http://www.nittotire.com/Home/InternationalNoSite

 

עריכה: קיבלתי הצעת מחיר על מישלין 95W ו מישלין V - הפרש של 50 ש"ח ביניהם. מישהו יכול לומר מה ההבדל ביניהם? אומרים שהוא מחוזק, מה ז"א?

 

האתר שבדקת הוא אתר אמריקאי ונכון אין את הדגם הזה בארצות הברית.יש אותו רק ביפן ,תאילנד וישראל. שוב פעם אני ממליץ בחום על הדגם הזה.

פורסם

איזה דגם של מישלין? פרימסי או אנרג'י סייבר?

 

V זה הקוד מהירות. אני לא זוכר איזה קוד מהירות מופיע ברישיון של המאזדה אך אסור לך לרדת לקוד נמוך ממנו.

 

כדאי לקרוא:

http://tires4u.co.il/page26741/

 

http://www.carbibles.com/tyre_bible.html

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

ספורטיבו- כן אני מודע לעניין דרגת המהירות. פשוט המוכר ציין שה w95 מחוזק לעומת ה v הרגיל, לכן יש תוספתשל 50 ש״ח. אין לי מושג מה הכוונה מחוזק.

מדובר על פרימסי.

 

נראה לי שאנסה את הניטו.

יש כמה דגמים שמעניינים אותי:

מוטיבו

Nt830

נאו גן

 

אורי, תוכל לפרט לי קצת עליהם? הבדלים? יתרונות וחסרונות? כל אינפורמציה שתעזור.

אודה לך

×
×
  • תוכן חדש...