Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך צולחים את העליות לירושלים (מאזדה 3) בנהיגה חסכונית בדלק?


אלף שמשות
שימו לב! השרשור הזה בן 4141 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

 

כבעלת מאזדה 3, הידועה בצמאונה הרב, אשמח לקבל המלצות לנהיגה חסכונית, ת"א-י"ם-ת"א.

נסיעה חסכונית אך זריזה.

 

האם כדאי להישאר על אוטומט בעליה או להעביר לטיפטרוניק? ואם טיפטרוניק, אז באיזה הילוך?

 

מה עושים בפקקים? שמתי לב בשעת עומס, בירידה מירושלים, לפי מחשב הדלק, הצריכה גבוהה מאוד, גם ללא לחיצה על דוושת הדלק.

איך הכי נכון להתנהל בפקקים (בירידות ובעליות) לשם חיסכון בדלק כמובן?

 

תודה מראש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל לוודא שהמכונית במצב מושלם - לחץ אוויר נכון בצמיגים ולהוציא את כל המשאות המיותרים מתא המטען.

 

להמנע מסחיטת הדוושה עד הסוף. לתכנן נסיעה כך שלא יווצרו האצות חזקות ובלימות מיד לאחריהן וההיפך. נסיעה זורמת.

קשה לחסוך בדרך הררית, יחסית למישור. אבל נהיגה עדינה, גם כאן, תוציא תוצאה פחות רעה.

בשום אופן לא להעביר לניוטרל בירידות. זה מסוכן ולא חוסך!

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור שבאיזורים בעלי עליות חדות או ארוכות, מומלץ לעבור מאוטומט לשליטה ידנית בהילוכים.

 

יותר בריא לאוטו , יותר נוח לשמור על מהירות קבועה, והכי הכי חשוב - לא לתת לאוטו לאבד מהירות ולעכב את השיירה העולה מאחוריך.

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכיצד בדיוק זה יותר בריא לאוטו?

מצטרף לשאלה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור שבאיזורים בעלי עליות חדות או ארוכות, מומלץ לעבור מאוטומט לשליטה ידנית בהילוכים.

 

יותר בריא לאוטו , יותר נוח לשמור על מהירות קבועה, והכי הכי חשוב - לא לתת לאוטו לאבד מהירות ולעכב את השיירה העולה מאחוריך.

 

אבל שעברתי לידני ראיתי כי צריכת הדלק עולה

לכן שאלתי היא - באיזה הילוך אפשר לעלות את העליה בזריזות אבל שהצריכה תהיה סבירה?

 

מה גם שלפעמים אין ברירה וצריך להאיץ בעליה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם יש פקק בעליה אז אפשר לומר דיי שאכלת אותה, עדיף לבוא עם מהירות גבוהה יחסית כשאתה נכנס לעליה,

אני תמיד נשאר על הילוך 3 פשוט לוחץ על הכפתור של OD OFF.

Opel Adam S 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאיפה היא לשמר את המומנט שצברת בתנאי מישור לשלב העליה. אם אתה מאבד את זה, בין אם זה בגלל רכב מלפניך, או שהרכב עמוס, תיאלץ להשלים עם העובדה שהנסיעה הזו תהיה בזבזנית יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שאמרו, כמה שיותר גז קבוע. אני אישית ממליץ להוריד-2 ולהאיץ עם פחות גז ולס"ד גבוה יותר, מאשר להתעקש על הילוך 3 ודוושה לחוצה מאוד.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מניסיון עזוב, או שתמכור ותקנה חסכוני יותר(שלא בטוח ישתלם בסוף) או שפשוט תקבל את זה

תאמין לי שגם אם תבדוק לחץ אוויר, תעיף הכל מהבגאז, תפתח בדיאטה חריפה, תעשה וקס להוריד את התנגדות הרוח ותיסע ללא מזגן אולי תחסוך 0.5 קמ לליטר. ועוד לא דיברנו על כל החוליגנים שיעצבנו אותך בדרך ואז מהעצבים בטעות הורדת קיק והלך כל החיסכון

זרום ותהנה. מקסימום סע יום אחד באוטובוס כל שבוע, לפחות ילמד אותך להעריך את מה שיש לך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4141 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...