Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5086 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עליתם עליי, המצאתי דוח כי איני מספיק יצירתי לחשוב על משהו אחר.

 

ועכשיו ברצינות

כשאני ממליץ לאנשים בפורום על אתרים בספרד, שויץ או כל מקום אחר. הם קיימים, אינני ממציא.

כשאני מציע לאחרים לבדוק חברת ביטוח היא קיימת.

כשאני כותב למה לשים לב באלפא כזו או אחרת, הדברים מבוססים.

אפילו כשאני מספר ספורים וזה עניין אחר, הפרטים ברובם מדויקים ורק הפרשנות והכתיבה היא פנדובית. במקרים הללו גם ניתן להבחין מיד במה מדובר.

 

כשאני שואל על דוח, אני שואל על דוח, פשוטו כמשמעו.

הבהרתי במה מדובר, באיזה סכום, מיקום וסעיף. אגב באחורי הדוח מהעירייה מופיעות אופציות של עבירות. הקנס על מרביתן 250, יש גם 500 ו1000. אין 100.

מאחר וגם אני הפתעתי, הן מהדוח, הן מהסכום החלטתי שלא יזיק לשאול כאן לפני שאשלם, זהו. פשוט.

 

אם למישהו יש מידע מועיל, תודה. לכל אלו שענו באופן מועיל ועובדתי, תודה.

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני מבין שמדלגים על ההודעות שלי..

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
2. באתר פנגו אין תעריף לחולון. והם בהסכם עם מרכז השלטון המקומי ואמורים לתמוך בכל הערים.

http://www.4500.co.il/parking_rates

עכשיו כשאתה מציין את זה, בדקתי גם באתר של איזיפארק. גם הפעם אין אזכור לחולון. מעניין.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

[פנדוב, מה אומר אותו סעיף 9? איזו עבירה מצויינת שם?

זה קצת קשה לענות ללא כל הפרטים. 250 שקל זה אכן חריג, ברוב המקומות

זה 100 שקלים על חניה ללא תו חניה/מדחן/פנגו/איזיפרק וכד'.

אם אתה בטוח שחנית בכחול לבן, גש אל המקום, בדוק את התמרור ומה הוא אומר,

צלם את המקום, ושלח לפי הממצאים בקשה לעירייה לביטול הדוח.

מקסימום יגידו לך לא. ממה שאני נתקלתי בעבר, 250 שקל זו דוח על חניה באדום לבן,

או מדרכה, או מעבר חציה, או רכב ציבורי(אדום צהוב).

פורסם

אולי תצטט במדוייק את הסעיף שנכתב הן מקדימה והן מאחורה בעברית של יום יום :shock:

 

שגם בני אנוש רגילים יוכלו להבין

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

בכל מדינת ישראל הקנס על חניה ללא תשלום (איזיפארק פנגו מדחן וכו') הוא 100 ש"ח בלבד.

 

ולכן דו"ח על 250 ש"ח אינו מסוג זה אלא על עבירה אחרת.

 

או ש[פנדוב חנה באדום לבן/תחנת אוטובוס/חניה כפולה וכו'

או שהפקח טעה וחשב שזה המצב - גם זה עלול לקרות

 

ועכשיו חשבתי על אופציה שלישית.

[פנדוב, וודא בבקשה שבדו"ח מופיע מספר הרכב הנכון.

ייתכן שנהג אחר שחנה באדום לבן העביר את הדו"ח לשמשה שלך בתקווה שתשלם. זה קורה.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

בחולון אין דבר כזה דוח על חניה בכחול לבן, החניה בכחול לבן היא חינמית לכולם.

 

בדוק שוב פעם את הדוח שקיבלת, אין מצב שהוא על כחול לבן, ואם כן בקש לערער (למרות שעם עיריית חולון הסיכויים לזיכוי נמוכים ביותר).

 

סוקולוב 84 זה איפה ששויצריה הקטנה? אם כן, בדוק שלא חנית קרוב מידי למעבר החציה, ואולי הדוח שקיבלת הוא על העמדת רכב במעבר חציה.

ROOONEEYY

פורסם

פנדוב,

 

1. בחולון חונים חינם בכל מקום חניה חוקי. גם אם מסומן כחול לבן זה בחינם.

2. יתכן והסכום 100 ש"ח לא מופיע בפירוט הסעיפים כי אם חונים בחינם, אין צורך להכניס סעיף קנס על משהו שלא קיים.

3. אם קיים סעיף על חניה בכחול לבן, אני נוטה להאמין שהפקח סימן בטעות את הסעיף הלא נכון.

4. אני מוכן להתערב איתך שהסעיף אינו על חניה בכחול לבן (אלא אם מדובר בטעות בסימון).

5. אם בכל זאת הדו"ח על אי תשלום בכחול לבן - דין הדו"ח להתבטל.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

אליק, לא דילגתי. להבנתי חניתי בכחול לבן, לא ראיתי תמרור. אולי פיספסתי משהו. אכן ליד שויצריה הקטנה למי ששאל. אני מודה שהסתקרנתי בעקבות הודעותיכם, ובהזדמנות אסע לבדוק את המקום בתקווה שלא אקבל עוד דוח בעיר ללא דוחות.

אם מישהו עובר במקום, מוזמן לספר מהיש שם. תודה לכם.

פורסם

יש שם תמרור שמאפשר פריקה וטעינה בשעות מסוימות, זה נמצא ממש מול לשויצריה הקטנה.

אולי חנית בשעה שמותרת רק לפריקה וטעינה.

פורסם

מענין נובליום, חניתי כשמאחורי גיפ גדול, אולי הסתיר לי את השלט. יתכן שזה המצב. בדוח כתוב שהרכב צולם. אולי אנסה לראות הצילום. שמתי לב שיש שם ארטיקים זולים, ואי כמה ארטיקים במאתיי חמישים שקלים. לפניי חנתה מרק גדולה שהגיעה לפני וגם היא קיבלה קנס.

שבת שלום לפורום ולחולונים.

 

רציתי לשאול מה הדברים הכי טובים שניתן לעשות במאתיים חמישים שקלים חוץ מארטיקים, אך שמתי לב שהשרשור הוזז מאוף טופיק לשרשור משפטי, אז אני מוותר, ממילא כבר אין לי את הכסף הזה.

פורסם

אני חושב שב250 שקלים היית יכול להשיג את הסוגר-מרובע-שמאלי שחסר לך.

:roll:

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
מענין נובליום, חניתי כשמאחורי גיפ גדול, אולי הסתיר לי את השלט. יתכן שזה המצב. בדוח כתוב שהרכב צולם. אולי אנסה לראות הצילום. שמתי לב שיש שם ארטיקים זולים, ואי כמה ארטיקים במאתיי חמישים שקלים. לפניי חנתה מרק גדולה שהגיעה לפני וגם היא קיבלה קנס.

שבת שלום לפורום ולחולונים.

 

רציתי לשאול מה הדברים הכי טובים שניתן לעשות במאתיים חמישים שקלים חוץ מארטיקים, אך שמתי לב שהשרשור הוזז מאוף טופיק לשרשור משפטי, אז אני מוותר, ממילא כבר אין לי את הכסף הזה.

אני יודע איפה חנית ואני מכיר את המקום מאחר ואני עובד בסמוך. הדו"ח מוצדק וכל יום מקבלים שם דוחות.

אכן המדרכה צבועה בקטע המדובר בכחול לבן ועל פי רוב החניה שם חינם. אך בשעות מסויימות (אאל"ט בשעות הבוקר בין 7:30-9:30) החניה והעצירה נאסרות למעט לצרכי פריקה וטעינה. התמרור קיים ואינו נסתר ונמצא במקום.


×
×
  • תוכן חדש...