Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5085 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיבלתי דוח על חניה בכחול לבן ברחוב מרכזי בחולון. מש ום מה חשבתי שחנייה חינם. מודה שזה נשמע מצחיק לאור הכחול לבן. מאתיים חמישים שקלים, לשלם? לערער? הסיבה שטרחתי לשאול היא שאיני רגיל לקנסות, פעם אחרונה לפני כחמש שנים.

תודה

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מעולם לא.

יש מלא שטחים אפורים בחולון, זה כן ושם החניה חינם.

אבל כחול לבן זה תמיד חניה בתשלום.

 

ועל מה יש לערער? חנית בכחול לבן. לא ידעת שזה היה בתשלום, בעיה שלך.

אי ידיעת החוק וכ"ו.

"מה אתה מעדיף, מה רע בשביט? או מראה בשביט?"

פורסם

הנטייה הטבעית שלי היא להתייחס בחשדנות ולחפש את העוקץ בכל שרשור של מר דוב.

להלן הקודות שתחתן עשוי להסתתר העוקץ:

1. דו"ח כחול-לבן ע"ס 250 שח? לא 100?

2. הדוב היקר נפש נבונה, לכן אצפה שיהיה ער לצבע החניה ונגזרותיו.

3. גישה מפתיעה משהו. נקנסת? שילמת. למדת על הדרך.

 

ומנגד, כולנו טועים.

אז אולי.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

במידה והדוב לא חומד לצון, אז כנראה שהחליטו לשנות את המדיניות. לפני ארבע שנים חניתי בחולון בכחול-לבן. שאלתי את אחד מהמוכרים בחנויות והוא אמר שלא משלמים על חנייה בכחול לבן.

 

סימוכין לחנייה חינם בכחול לבן בחולון ניתן למצוא כאן. אני מצטט את הידיעה מ2009, יתכן שבאמת השתנה משהו.

 

ראש עיריית חולון, מוטי ששון, מרבה להתגאות כי חולון היא העיר היחידה באיזור המרכז בה החניה בכחול-לבן ניתנת בחינם לכל. החוק החדש מסדיר גם את נושא הגביה, אם כי ששון טוען בתוקף כי הוא אינו ממהר לאכוף את החוק. כלומר, החוק קיים, אולם לא יופעל בנוגע לגבייה, לפחות לא בשלב זה. האם תושבי חולון צריכים להיערך לכך כי לא מן הנמנע שבעתיד יאלצו לשלם עבור חניה בעיר? לא ברור.

 

מעיריית חולון נמסר: "עם היבחרו של מוטי ששון לראשות העיר לפני למעלה מ-15 שנים, הוא ביטל את חובת התשלום בגין חניה בכחול-לבן שהיתה נהוגה

עד אז. נכון להיום, חולון היא העיר היחידה באיזור המרכז בה החניה היא חינם, למרות שחוק העזר העירוני - הן הישן והן החדש - מאפשרים גבייה בגין חניה. גם בישיבת מועצת העיר האחרונה חזר ששון והדגיש, כי אין בכוונתו לשנות מדיניות זו.

פורסם

2 פאקים באמינות:

 

1. חולון עיר של חניה חינם.

2. דו"ח על חניה בכחול לבן הוא על סך 100 ש"ח.

 

במידה וזה אמיתי, אין לך מה לערר. שלם ושלום על ישראל, תלמד להבא.

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם

המקום הכי קשה במדינה לערעור על דוחות, זה חולון.

 

אפילו פקחי תל אביב שאני מכיר מספרים סיפורים על פקחי חולון ומערכת הדין של העיר בנושא דוחות החנייה.

יתהפך העולם לא תזכה.

רק אם יש לך תו נכה

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

אם בתחלית הקטע מוצב תמרור המפרט שהחניה בתשלום ובאיזה שעות, אין ברירה אלא לשלם.

"לא ידעתי" זה לא בדיוק תירוץ שמרשים מישהו.

פורסם

כמו חלק מן המגיבים כאן חשבתי שהחנייה חינם, מסתבר שטעיתי. הדוחעל מאתיים חמישים, באשר לפאקים באמינות, תוכל לחנות במקום שחניתי, אם תקבל דוח על מאה, הרווחת.:-)

לא הכל דבר יש מסר סמוי. ם

מסתבר שטעיתי, אולי אפילו פעלתי בטיפשות כמו שאדון גיס אי מתעקש פעם אחר פעם לנהוג

אני תוהה איזה אדם רוצה למחוק מישהו מהפורום כי שאל על דוח חניה מבאס. זה בא לאחר שביקש שלשום למחוק אותי כי נאלץ לבזבז אנרגיה. אנרגיה שהוא מעדיף לבזבז על תגובות סרק חסרות טעם בנסיון לפגוע.

אל תיכנס לשרשורים שפתחתי. נודניק.

בירו ואליק, מן הסתם אתם צודקים ואשלם, פשוט הופתעתי, גם מסכום הדוח.

 

נ.ב אני באמת תוהה לגבי גיסאי שמוציא אנרגיה מיותרת בנסיון לקלקל לי מצב רוח לכמה דקות, אני בדרך כלל מנסה אחרת, נודניק.

פורסם

אין טעם להתווכח על שינויי מדיניות של העיריה, מה שקובע האם החניה בתשלום או לא הוא רק תמרור המוצב לפני הקטע המסומן בכחול-לבן.

מאז כניסת הספר התמרורים החדש לתוקף, סימון כחול-לבן בפני עצמו אינו מציין חניה בתשלום. ללא שלט המפרט באיזה ימים ושעות החניה היא כן בתשלום, הרי שהחניה היא בחינם 24/7.

פורסם

הדוח התקבל בסוקולוב 84חולון. כחול לבן. לא שמתי לב לתמרור. אולי ישנו. כעיקרון איני מבקר במקום בדרך כלל.

לגבי ההערות על הסכום, אכן נשמע לי הרבה לכחול לבן, אך כאמור, איני בקיא בקנסות. מוזר, כתוב שמדובר במקום אסור, סעיף תשע.

אגב בירו, חתולי נושך המון, כמעט בכל פעם שמשחקים, לעיתים גם אורב לנו, קצת נודניק..

אסוציאציות...250שקלים חולון או נס הרים ארוך... התלבטות קשה.

מניח שאשלם, אלא אם תהיה כאן דאוסקס מכינה.

פורסם

אל תרתח אדון עזריאל, שום דבר לא הייתה בכוונת פגיעה אלא חידשת לי כפליים על דברים אשר לא שמעתי מעולם בתור תושב העיר.

 

מה שכן קודמיי פה צדקו, הפקחים של חולון הם *מטר קללות עסיסי*.

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם

נכון, כתושב האיזור גם אני שמעתי שהחנייה בחולון בכחול לבן היא בחינם.

כלמוד לקח (לאו דווקא בחולון), אני לא מאמין שנותנים מתנות חינם, לכן אני לא מחנה בחולון בכחול לבן אלה מחפש חנייה ברחוב לא מסומן.

פורסם

סוקולוב זה הרחוב בין היחידים שבחולון שנותנים דוחות בלי הזמנה פרטית של הפיקוח.

שם מספיק שאת חונה באלכסון טיפה ואתה מקבל דו"ח.

 

אין מה לעשות, זה הרחוב הכי עמוס עסקית וחנייתית בחולון.

אתה תמיד יכול לעשות סיבוב מכיוון סוקולוב לוקח ימינה אחרי תחנת המוניות, לוקח ימינה ממש לפני בית יד לבנים ואז שוב ימינה, אתה חוזר לרחוב חנקין מהצד השני. תמיד תהיה לך שם חנייה באפור וזה 5 דקות הליכה מסוקולוב.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

I Call Bullshit

 

1. למיטב ידיעתי החניה בחולון חינם בכל העיר (במקומות המותרים לחניה כמובן)

2. באתר פנגו אין תעריף לחולון. והם בהסכם עם מרכז השלטון המקומי ואמורים לתמוך בכל הערים.

http://www.4500.co.il/parking_rates

3. באתר עיריית חולון אין זכר לענייני תשלום על חניה. ויש שם הרבה מידע בנושאים אחרים.

4. היכרות אישית עם האיזור

5. דו"ח חניה על חניה בלי כרטיס הוא בסך 100 ש"ח בלבד. לא 250.

 

פנדוב - בדוק על איזה סעיף בדיוק קיבלת דו"ח.

לדעתי חנית על מדרכה או שחסמת כניסה לחניה פרטית או שחנית על מעבר חציה או כל דבר מהסוג הזה.

אם אתה צריך עזרה בפיענוח - תעלה לפה סריקה בניכוי פרטים מזהים.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.


×
×
  • תוכן חדש...