Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8027 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אממ... חברים קצת סטינו מהשאלה הראשונה שלי..

האם הקומפוננטים והסאב חזקים ואייכותיים?

הבנתי שהסאב חזק מדיי אז אולי אני ילך על הסטרוקר ''15

 

הקומפוננט:

איכותיים? חומרים ברמה גבוהה. תלוי בך- נסה לשמוע אותם לעומת סט קומפוננט אחר ותגיד מה אתה מעדיף. מבחינת עוצמה - יש סטים הרבה יותר חזקים.

 

הסאבוופר:

אתה כנראה לא מבין שהסטרוקר לא ממש נועד לסאב שתשמע איתו מוזיקה.

הוא נועד יותר לתחרויות SPL. לדעתי הסטרוקר 12 אינץ' יספיק לך ויותר, למרות שבכסף הזה הייתי הולך על סאב לגמרי אחר.

פורסם

Soundwave אתה יכול אולי לומר לי על איזה סאב אתה היית ממליץ לי ללכת? כי אני דיי מבולבל פה.. :conf:

אני רוצה סאב חזק שגם ייתן איכות טובה

פורסם

W7 זה הסאב בשבילך. גם איכות וגם עוצמה, רק שתזכור שבשביל לשמוע מוזיקה בצורה איכותית העוצמה של הסאב מאד חזקה.

פורסם

אמממ כולכם ממליצים לו על הw7 במקום הסטרוקר,אבל אני לא חושב שיש פה מישהו ששמע את הw7 בכלל..זה שכתוב שהוא הסאב הטוב בעולם לא אומר שהוא פחות טוב מהסטרוקר וזה גם לא אומר שהוא יאהב אותו יותר מהסטרוקר.

אני ממליץ לך לשמוע את שני הסאבים ולבחור מה אתה אוהב!

8)
פורסם

ומי מכל אלו שדיבר פה שמע את הסטוקר 18 ?

הרבה פעמים ( בעיקר לגבי ציוד יקר מאוד ) קונים דברים גם בלי לשמוע.

לא תמיד אפשר לשמוע את הציוד המסוים שרוצים , ולפעמים צריך להסתפק בהמלצות כאלו או אחרות. אומנם תמיד עדיף לשמוע אבל לא תמיד זה מתאפשר.

וגם לי נראה שה W7 יעשה את העבודה בצורה הכי טובה .

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

יש W7 בארץ מותקן ברכבים. שמעתי אותו והוא אחלה סאב. הW7 הוא 3 אוהם, אין הרבה מגברים מתאימים שיתנו הספק גבוה ב3 אוהם. שניים שמתאימים הם ה500/1 וה1000/1 של JL שנותנים את אותו הספק בהתנגדויות 1.5-4 אוהם ככה שאם אתה קונה את הW7 אתה די מוגבל בבחירה של המגברים, למרות שכמובן אלו אחלה מגברים.

 

גם סטרוקרים יש, סך הכל סאב מאוד ותיק. שניהם סאבים שיכולים לתת איכות טובה ועוצמה גבוהה.

 

לא התסכלתי אף פעם על הנפחים של התיבות של סטרוקר אבל שווה לבדוק לפני הקניה כי סאב 18" יכול מאוד שצריך תיבה גדולה (באיזה רכב מדובר?).

 

סורי שייקה, קראתי והבנתי למה התכוונת.

 

ההבדלים הם שככל שהסאב גדול יותר הוא יוכל לרדת נמוך יותר ויוכל גם לפתח עוצמה גבוהה יותר.

×
×
  • תוכן חדש...