Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5638 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לצערי אני מוכר את הסיירה שלי, הגיוס מתקרב, והכיס לוחץ.

הסיירה משנתון 89', גיר חמישה הילוכים (TYPE9). הרכב עבר הסבה מלאה מדור שני לדור שלישי.

 

ההסבה כוללת:

פנסים אחוריים מושחרים + מסגרת אחורית, פנסים קדמיים של MK3, גריל, פס קישוט חדש, מכסה מנוע MK3, איתותים שקופים ולוח שעונים MK3 (כוללת מד סל''ד) עם תאורת לד יפה ומושקעת והגה 3 צלעות.

 

ברכב הושקעה המון כסף, זמן ובעיקר אהבה. בחצי שנה האחרונה הוחלפו תפוחי הגה, שופץ מסרק ההגה, 4 גומיות חדשות לציריות, 2 גומיות חדשות למסרק הגה, בושינגים חדשים לכל האנטי רול הקדמי, צלחות ברקס, רפידות של חברת לוקאס וקופלונג דרייבשפט חדש לגמרי.

 

יש לרכב מנוע בנפח 2.0 (בלוק 205, אשר מגיע בדגמי הCosworth הראשונים), ראש מנוע הזרקה (!), זאת אומרת פורטים הרבה יותר גדולים ועמוקים מאשר מנוע 2.0 רגיל.

סעפת יניקה מקורית של מנוע 2000, קרבורטור כפול מתצורת וובר, דגם 30-34 DFTH. הקרבורטור לאחר שיפוץ מלא וכיוון אצל בעל מקצוע. הורד דוד מרכזי, כיום יש צליל באסי ומאוד נעים לאוזן.

 

הטיפולים הבאים שנעשו במנוע בשנה וחצי האחרונה:

 

אטם סעפת יניקה חדש, אטמי סעפת פליטה חדשים, אטם מכסה שסתומים חדש, טרמוסטט חדש לגמרי, בית טרמוסטט אשר עבר שיפוץ וכמובן אטם בית טרמוסטט חדש, משאבת מים חדשה לגמרי (בוטלה הוונטה המכנית), אטם של משאבת המים, מחזיר שמן של הקאמשפט הוחלף לחדש, מחזיר שמן פולי הצתה הוחלף לחדש, מחזיר שמן קראנק הוחלף לחדש, רצועת טיימינג חדשה ומותחן חדש. בטיפולי שמנים תמיד הוחלף לשמן 20-50 מינרלי ופילטר שמן גרמני של חברת מאן. האוטו תמיד נסע עם מי קירור ירוקים. מצבר בן שלושה חודשים של חברת 'שנפ'.

הורכבו וונטות חשמליות של סיירה CVH על מנת להוריד את כמות הרעש שמגיע מהמנוע ולהקל על הפולי של משאבת המים להסתובב.

 

רוב מערכת החשמל ברכב עברה חידוש מלא, כיום הכל עובד, כל החוטים עברו בידוד והלחמות.

 

את הפאקים אני אומר ישר:

הרכב זקוק לפחחות וצבע בחלקו האחורי, תיקון מכה קטנה בדלת נהג ומדיד הדלק לא תקין (מחלה ידוע בסיירות).

 

זהו פחות או יותר על הרכב, כמובן יש הרבה דברים ששכחתי ויצאו לי מהראש.

 

מספר תמונות של הרכב:

 

img0203111.jpg

 

33814_1741795824515_1227275934_31933673_4521020_n.jpg

 

39531_1653349013400_1227275934_31759275_3359335_n.jpg

 

אני עדיין לא סגור על מכירת הרכב, מאוד נקשרתי לרכב ומאוד כואב לי למכור אותו, לכן פניות אך ורק בפרטי.

הרכב יד שלישית, טסט לעוד חמישה חודשים. אני דורש על הרכב 12.5K.

×
×
  • תוכן חדש...