Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

WRC - לואב שוב אלוף, וגם סיטרואן


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5734 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתפלא שאף אחד עדיין לא פתח שרשור. יכול להיות שזה כבר כל כך ברור שזה כבר לא באמת מעניין? :wink:

 

בסיום ראלי צרפת היום הפך לואב לאלוף ה-WRC לעונת 2010 (ובפעם השביעית) וסיטרואן הפכה לאלופה גם היא (בפעם השישית). בשנה הבאה, בתקווה, הקרב יהיה קצת צמוד יותר...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

האמת, בגלל האופי השונה של התחרות ב WRC

כאשר אין תחרות ישירה בין הנהגים של עקיפות וכדומה, אלא תחרות על זמנים

איני מרגיש שהמתח או העניין, פוחתים בגלל העליונות של לואב

פשוט נהדר לראות את הביצועים המופלאים שלהם

פורסם
אני מתפלא שאף אחד עדיין לא פתח שרשור. יכול להיות שזה כבר כל כך ברור שזה כבר לא באמת מעניין? :wink:

 

בסיום ראלי צרפת היום הפך לואב לאלוף ה-WRC לעונת 2010 (ובפעם השביעית) וסיטרואן הפכה לאלופה גם היא (בפעם השישית). בשנה הבאה, בתקווה, הקרב יהיה קצת צמוד יותר...

 

רוני

 

רוני,זה ממש לא ברור לקחת אליפות שבעית ברציפות בטופ של ליגת הראלי בעולם,ועוד בכזו קלאסה... ניצחון מוחץ בארץ הולדתו

והפרש ניקוד ענק, שני מרוצים לפני תום העונה,פשוט תותח אמיתי.זה נראה קל מידי מהצד אבל זה ממש לא,חיבור מדהים בין נהג נווט והרכב.

 

עונה הבאה סיפור אחר נהגים חדשים ומכוניות חדשות,בטוח יהיה מעניין...

 

קובי

פורסם

שימו לב !

מארגני הראלי ביטלו את הקטע הלפני אחרון . הם חששו לשלומם של הצופים כי הם היו רבים מדי !!

 

דבר אחר מעניין: (זלמן במיוחד בשבילך)

 

Petter סולברג פוזל לכוון המקום שלישי באליפות הנהגים העולמי , ואמר כי הוא יילחם כדי להיות מדורג שליש בסוף העונה.

סולברג, הנוהג על C4 סיטרואן (פרטית), תשע נקודות מהמקום השלישי ,המאוכלס על ידי יארי מאטי-Latvala כשנותרו 2 אירועים לסוף העונה (ראלי ספרד וראלי בריטניה).

 

הוא מתקרב למטרה, כשהקדים את Latvala בראלי (אתמול) ועלה על הפודיום במדרגה השלישית.

 

אם יצליח זה יהיה הישג מכובד !

 

לגבי לאוב אין מה להוסיף ! נהג מכוכב אחר !

 

מישל

פורסם
מאז שמיצובישי סובארו ונוספות עזבו את הWRC, הסבב נהיה הרבה פחות מעניין לדעתי..

 

ואו, לזה אני קורא הצתה מאוחרת...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

×
×
  • תוכן חדש...