Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5757 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי מוצר שהיה נראה לי מעניין, אבל משום מה לא הצלחתי להבין אם הוא יתאים לרנו קליאו דור 1 שנת 95,

המשפט הזה גרם לי לפקפק בתיאור ולהבין שיש מצב שזה לא יתאים..

 

The Units are fully European complient for UK right hand drive cars and will fit Renault Clio MK1

 

או לחילופין המשפט הזה:

RENAULT Clio 1 Head Lamps - Chrome Angel Eyes (Right Hand Drive Only)

 

משהו עם הנהג צד ימין לא מסתדר לי..

 

icon_redface.gif

HU - Pioneer DEHP5950IB

Amp - HIFONICS Titan TX6406

Comp - ))) Morel Dotech Ovation 6

פורסם

לא יודע לגבי תאימות, אבל אני די סמוך ובטוח שזה לא ישפר את הביצועים ואת ההתנהגות של הקליאו, פתח שרשור בטכני , שם תקבל יותר התיחסות לשרשור שלך

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

במכוניות עם הגה ימני העדשה של הפנס שונה, היא מפזרת את האור באופן אחר,וגם הרפלקטור יכול להיות שונה, בקיצור - הפנסים האלו לא מתאימים ולא חוקיים למכונית עם הגה שמאלי.

 

 

פורסם

הבנתי, תודה רבה.

אבל כעקרון הם באותה מידה כמו הרגילים והם יכנסו במקומם?,

רק בגלל פיזור האור והחוקיות כותבים שזה לרכבים עם הגה ימני?

HU - Pioneer DEHP5950IB

Amp - HIFONICS Titan TX6406

Comp - ))) Morel Dotech Ovation 6

×
×
  • תוכן חדש...