Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכישה - מגאן 2008, פוקוס 2008, קורולה 2008


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5824 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אודה על קבלת עמדתכם - האם לרכוש מגאן 2008, פוקוס 2008 או קורולה 2008 (יתכן אוריס) רובוטית?

כולן מליסינג (למעט האוריס, אם תימצא אחת פרטית), את הפוקוס והמגאן שעל הפרק אני מכיר באופן אישי.

ק"מ נמוך - 40 - 50 אלף ק"מ.

לפוקוס יש עוד 10 חודשים אחריות יצרן ולמגאן יש עוד 4 חודשים אחריות יצרן.

איזה רכב עדיף? מכל הבחינות.

חשובה לי שמירת הערך, אמינות, מרווח וכל יתר הדברים הרלוונטים לרכב משפחתי שמיועד לרכישה ולא כרכב ליסינג (שאז מתעלמים מכל מיני שיקולים כדוגמת צריכת דלק וכיוצ"ב).

 

תודה מראש על היענותכם.

 

אבינועם.

Cupra Leon VZ 2025

פורסם

הפוקוס לדעתי היא הבחירה הכי טובה, נוחה ומרווחת ומציעה תא נוסעים איכותי ונעים.

המגאן מאוד פלסטיקים בפנים וההרגשה בה מעט זולה.

מהקורולה והאוריס ממולץ לרדת עקב גיר רובוטי חד מצמדי מציק ומרגיז שאמנם חוסך בדלק אבל לא נעים לשימוש באף תנאי.

 

בהצלחה ושבוע טוב.

פורסם

לא רשמת, כמה נוסעים יהיו ברכב.

אם מדובר ב 4 אנשים, ושמירת ערך ואחזקה לא יקרה ראש סדר עדיפויות,

אולי כדאי לכם לשקול את קורולה מודל 2007 (השנתון האחרון של הדגם הקודם, לא רובוטי) ולחפש פרטית שמורה, רצוי דגם מאובר (GLI).

אם ירידה בשנתון אחד לא באה בחשבון, וקורולה מהדגם הקודם לא מספיק מרווחת לכם,

אני מצטרף להמלצה על פוקוס 2008.

בנוסף, שיקול הבטיחות זה עוד יתרון של פוקוס (וגם מגאן).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תודה חברים,

לגבי האוריס - הגיר הוא נושא מכריע?

כי מלבד הגיר נראה שמדובר ברכב מאוד איכותי. מאוד אהבתי את העיצוב שלו ואת איכות החומרים. נראה מאוד עמיד ואיכותי.

גם המחיר שלו כמשומש (מיד פרטית) יכול להיות אטרקטיבי, כנראה בשל נושא הגיר.

האם יש בעיית אמינות עם הגיר הרובוטי?

האם ההמלצה לרדת בגלל הגיר הרובוטי היא חד משמעית?

 

ממש מודה לכם על העזרה.

יום מצוין.

Cupra Leon VZ 2025

פורסם

ההחלטה לגבי הגיר הרובוטי צריכה להיות שלכם, אחרי נסיעת מבחן על קורולה\אוריס רובוטית.

ממה שאני יודע, לא נמכרות יותר קורולות רובוטיות כחדשות - תצטרכו למצוא חבר עם רכב כזה מליסינג.

תראו, איך אתם מסתדרים עם העברת הילוכים, זינוק בעליה - אחרי זה תדעו בעצמכם מה לעשות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אני מציע לערוך נסיעת מבחן ממצה בקורולה/אוריס הרובוטיות כדי לבדוק האם זה יתאים לכם.

לבדוק אותה בתנאי זחילה עירוניים (הרכב מקפץ קצת לעיתים עקב שילוב מצמד לא חלק), זינוק בעלייה משום שיש לבצע זינוק בעליה בניגוד לגיר אוטומטי רגיל וגם בתאוצה שזו הבעיה הידועה ביותר של הגיר הזה - הנדנודים.

בעיות אמינות לא ידיעות אבל זיכרו שיש להחליף קלאץ' שקיים בגיר הזה ורמת השחיקה שלו תלויה בסגנון הנהיגה ובתנאי הדרך.

 

שנית, הפוקוס מאובזרת יותר בדגמים הפרטיים, מציעה איבזור בטיחות מלא בכל הדגמים ו-5 כוכבים סמסחן ריסוק, אז למה קורולה?

×
×
  • תוכן חדש...