Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5902 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברים המומחים

מזה כשנתיים יש לי רדיו ברכב מהסוג הנ"ל ועד עכשיו לא היו לי בעיות עם ה DOK שהיה 4GB. לאחרונה, רציתי להוסיף שירים ולכן קניתי DOK 16GB, אך לצערי, הרדיו לא מצליח לנגן. בדקתי ב MANUAL של הרדיו ושם לא כתוב על הגבלה בכמות הGB. כמו"כ פירמטתי שוב ושוב זה כרגע FAT32 ב NTSC הוא בכלל לא זיהה כלום וכתב check files. אם למשהו יש רעיון מה עוד אפשר לעשות אשמח לשמוע.

פורסם

אין מה לעשות. היה שרשור לגבי הבלגאן הזה לפני כמה ימים.

תחסוך לעצמך את כל מה שיאמרו לך פה ותחזור לDOK של ה4G.

המערכות הללו לא מסוגלות לקרוא נפח כזה, וגם אם כן יקח להם

משהו כמו דקה רק כדי לפתוח את הרשימת קבצים שנמצאים שם.

 

 

היה פה בחור שרוצה לחבר הארד דיסק 80G. תעשה חיפוש.

לא מספיק לך השירים ב4G?

אני לא מצליח להבין אתכם.

 

לילה טוב.

רותם.

פורסם

NTCS הוא תקן שידור הטלויזיה הצפון אמריקאי, התכוונת בטח ל-NTFS...

 

תעשה חיפוש בפורום (תפריט עליון משמאל) ותראה שרשור מהימים האחרונים בדיוק באותו נושא עם פירוט על דרכים לגשת לבעיה.

 

שורה תחתונה, אחרי שקראת את השרשור שלעיל, ואם שום דבר אחר לא עוזר - אם אין לך מידע עליו כרגע, תנסה לפרמט ל - DOS, ללא מחיצות בדונגל עצמו (כלומר שהמחשב הביתי שלך יראה אותו ככונן אחד).

 

שבוע טוב

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
אין מה לעשות. היה שרשור לגבי הבלגאן הזה לפני כמה ימים.

תחסוך לעצמך את כל מה שיאמרו לך פה ותחזור לDOK של ה4G.

המערכות הללו לא מסוגלות לקרוא נפח כזה, וגם אם כן יקח להם

משהו כמו דקה רק כדי לפתוח את הרשימת קבצים שנמצאים שם.

 

 

היה פה בחור שרוצה לחבר הארד דיסק 80G. תעשה חיפוש.

לא מספיק לך השירים ב4G?

אני לא מצליח להבין אתכם.

 

לילה טוב.

רותם.

 

+1+++

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

×
×
  • תוכן חדש...