Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6033 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אחרי קריאה של הפורום וחיפושים אני מבקש את התייעצותכם בהקשר למספר רכבים אוטומטיים בשנתון 1999-2001:

 

אמינות וחסכוניות - חשוב

בטיחות - ממוצעת

נוחות והנאה - סבירה

הרכב צריך לעלות ולסחוב את העליות בחיפה

 

חשבתי על:

 

אופל קורסה 90 כוחות סוס.

פיאט פונטו 75 כוחות סוס.

 

ראיתי שהמליצו כאן על הפולו והאיביזה אך לא ראיתי רכבים שמורים.

 

בקטגוריית ה-1300 סמ"ק יש גם:

 

פונטו ספייס

פורד פיאסטה

 

א. על מי מבין הרכבים הנ"ל הייתם ממליצים לי לבחור על פי הדרישות שלי?

ב. מה ההבדל בין 75 כוחות סוס ל-90 כוחות סוס ובמה הדבר בא לידי ביטוי ברכב?

ג. לאור דרישת האוטומט, האם עדיף לי לרכוש 1400 שיסחוב לי בעליות של חיפה?

ד. אשמח להמלצות על רכבים נוספים לאור הדרישות הנ"ל.

 

תודה רבה, שי.

user_online.gifreport.gif

פורסם

אני מבקש את התייעצותכם בהקשר למספר רכבים אוטומטיים בשנתון 1999-2001:

 

אמינות וחסכוניות - חשוב מאוד

בטיחות - ממוצעת

נוחות והנאה - סבירה

הרכב צריך לעלות ולסחוב את העליות בחיפה

 

חשבתי על:

 

אופל קורסה 90 כוחות סוס.

פיאט פונטו 75 כוחות סוס.

 

ראיתי שהמליצו כאן על הפולו והאיביזה אך לא ראיתי רכבים שמורים.

 

בקטגוריית ה-1300 סמ"ק יש גם:

 

פונטו ספייס

פורד פיאסטה

 

א. על מי מבין הרכבים הנ"ל הייתם ממליצים לי לבחור על פי הדרישות שלי?

ב. מה ההבדל בין 75 כוחות סוס ל-90 כוחות סוס ובמה הדבר בא לידי ביטוי ברכב?

ג. לאור דרישת האוטומט, האם עדיף לי לרכוש 1400 שיסחוב לי בעליות של חיפה?

ד. אשמח להמלצות על רכבים נוספים לאור הדרישות הנ"ל.

 

תודה רבה, שי.

user_online.gifreport.gif

×
×
  • תוכן חדש...