Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6220 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

ברשותי גולף V5 שנת 2001

 

הגיע הזמן להחליף את כל ארבעת הצמיגים ...

 

התקציב הוא באיזור ה400 ש"ח לצמיג , והמידות הם R15\65\195

ואני מאזור ת"א

 

אחרי בדיקה באתר TIRES4U התרשמתי מ-

Yokohama - 91V C. Drive AC01

Dunlop - SP 230 91V

 

האם יש למישהו חוות דעת על הצמיגים הנ"ל או צמיג אחר שהוא ממליץ??

 

אשמח לעזרה ובנוסף להמלצה למקום לרכוש את הצמיגים באיזור ת"א\המרכז

 

תודה

פורסם

1. "צמיגי ליבוביץ'" שברח' נחלת יצחק 7 ת"א, טל' 03-6917019 או 03-6964781 ובקש את חיים.

2. "צמיגי שואף" שברח' ז'בוטינסקי 37 רמת גן (בתחנת דלק פז), טל' 03-7515089 ובקש את יוסי או את אריק.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

באתר TIRES4U לא ראיתי S.DRIVE במידות של הצמיג שלי....

 

ויש לך המלצה על צמיג של ברידגסטון שאתה ממליץ?

פורסם

לפני כחודשיים החלפתי רביעיה בדיוק באותה מידה בסיאט טולדו שלי באוטודיפו

צמיגי GOODYEAR

DURAGRIP

קוד 91T

TRACTION A

TEMPRATURE B

A ונראה לי עוד פרמטר ששכחתי

 

במחיר של 1350 ש"ח כולל הכל.

 

עד עכשיו אני מרוצה.

פורסם

massman גם אני בזמנו (מרץ שנה שעברה) שהחלפתי צמיגים לא מצאתי במידה שלי (ושלי עוד בעייתית-מעט).

 

פשוט התקשרתי לכל הפנצ'ריות שהכרתי בצפון ושאלתי למי יש ומי יכול להשיג,והלכתי להכי אטרקטיבי.

 

ובקשר להמלצה על ברידג'סטון,ממה שאני יודע יש כמה דגמים (פוטנזה,טורנזה וכו') אז נחכה לבכירים ממני שימליצו :)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

×
×
  • תוכן חדש...