Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6382 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתכוון להתקין ברכב(פז'ו 406) את המערכת הבאה:

רדיו דיסק פיוניר 6050

מגבר רוקפורד P400/450 (מה עדיף לדעתכם?)

מונו רוקפורד P300

סאב רוקפורד P2

סט קומפוננט קדמי רוקפורד

וההתלבטות הגדולה שלי היא מה לעשות עם הרמקולים במגש האחורי:

לשים 6*9 איכותי או (העדפה שלי) סט קומפוננט זהה נוסף.

 

השאלה היא אם זה "מתנגש טוב", יש תוצאה טובה יותר כאשר שמים 2 סטים?

 

תודה

פורסם

הייתי ממליץ לך על p4004 מפני שהוא חדש יותר(למרות שאת שנייהם קשה למצוא בחנויות).

הייתי ממליץ להחליף בין הסאב לP3 בתוספת קטנה של מחיר.

Mazda 3 Integrated HU + JBL MS-8 | Audison Voce 3Way | Nakamichi PA-2100 | Helix B4 Precision | Hifonics 1206D | AA Arsenal 12

פורסם

זה לא משנה,אני לא מדבר מבחינת כוח-

הp3 בהרבה יותר מדוייק מהp2 ויותר פאנצ'י.

Mazda 3 Integrated HU + JBL MS-8 | Audison Voce 3Way | Nakamichi PA-2100 | Helix B4 Precision | Hifonics 1206D | AA Arsenal 12

פורסם

לפי דעתי קודם כל תתקין בלי רמקולים אחוריים בכלל - תקוון כמו שצריך , אם לא יספיק לך אז כבר תחשוב מה כדאי להוסיף מאחורה (אם בכלל ) :-)

Head : Alpine IXA - W407 + PXA H701

Spk : Mt22 | L3 | Hertz Ml 1600 | HDX 300 D

Amp : Nakamichi PA2100 | PA4100 | Audison Lrx 1.1 K

פורסם

במידה ואני מחליט שכן לשים עוד סט מאחורה, זה בריא לאיזון? אני זוכר שפעם מישהו הזכיר שזה לא נשמע טוב או משהו כזה..

או שזה רק מיתוסים ואין עם זה שום בעיה?

פורסם

איזה שטויות ה p3 יותר פאנצ'י מה p2 ?

אני בעד גם שתכוון בלי האחוריים במשך זמן מה

תיסע ותכוון עד שתגיע לתוצאה שאתה מרוצה

ממנה יש פה מספיק אנשים שיוכלו לעזור

ואם אחרי תקופה יחסר לך עדיין מאחורה תוסיף ,

קומפוננט במקום 6x9 יתקבלו בברכה

האמן לי עברתי את כל השידוכים מהסוג הזה

והיה לי p1 , p2 & p3

Hu - 880 prs

Tw - alesis point 7, 4 inch - amp xetec vector

Mids - morel pulse 6 mid bass - amp xetec xircuit

Sub - phase sx 220 - amp hifonics titan mono

פורסם

ל בטיטו ,ברור, ככול שה- DB גבוה יותר כך גם הנזק לאוזן משמעותי יותר.

שלא נדבר על תופעות שיכולות להגרם מסאב,התקפות זעם, חוסר ריכוז,בילבול וכו'.

פורסם

אני לא מדבר רק על התופעות שיכולות להגרם מ-DB גבוה..

 

פשוט על האוטו נוסעים גם ההורים שלי. לא הייתי רוצה שהם יסבלו מעוצמה יתרה של הסאב =)

 

אגב למישהו יצא לשמוע את הקומפוננט FNX של רוקפורד? היתי רוצה לדעת איך הם...?

פורסם
איזה שטויות ה p3 יותר פאנצ'י מה p2 ?

אני בעד גם שתכוון בלי האחוריים במשך זמן מה

תיסע ותכוון עד שתגיע לתוצאה שאתה מרוצה

ממנה יש פה מספיק אנשים שיוכלו לעזור

ואם אחרי תקופה יחסר לך עדיין מאחורה תוסיף ,

קומפוננט במקום 6x9 יתקבלו בברכה

האמן לי עברתי את כל השידוכים מהסוג הזה

והיה לי p1 , p2 & p3

 

 

גם לי היה הp2 וגם את הp3 ואני מוכן לחתום שp3 טוב יותר מכל הבחינות מp2.

Mazda 3 Integrated HU + JBL MS-8 | Audison Voce 3Way | Nakamichi PA-2100 | Helix B4 Precision | Hifonics 1206D | AA Arsenal 12

פורסם
אני לא מדבר רק על התופעות שיכולות להגרם מ-DB גבוה..

 

פשוט על האוטו נוסעים גם ההורים שלי. לא הייתי רוצה שהם יסבלו מעוצמה יתרה של הסאב =)

 

אגב למישהו יצא לשמוע את הקומפוננט FNX של רוקפורד? היתי רוצה לדעת איך הם...?

מה זאת אומרת עוצמה יתרה? אתה מכוון אותו!

אני לא חושב שהבעיה שלך היא בחירה בין ה P2 ל P3, מסכים עם ההמלצה של להוסיף ולקחת את ה P3, אם אתה חושב שיהיה להם בעיה עם P3 למה שלא תהיה להם בעיה עם P2?

שוב העוצמה תלויה בך, סאב עוצמתי יותר שיעבוד חלש יותר מן הסתם יהיה איכותי יותר (הכוונה לסאב מסידרה דומה).

בחלק מהמכשירים ניתן לכוון את הסאב מהמערכת, לא יודע איך זה ב 6050.

×
×
  • תוכן חדש...