Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נתפסתי על מהירות - מה עכשיו?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6430 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הסברתי איפה זה קרה, תקרא שוב.

עם אתה מכיר את הכביש אתה יודע היכן הירידה הארוכה (כמה ק"מ לפני הצומת).

הוא לא תפס אותי באמצע הכביש, הוא נעל עלי שהייתי באמצע הירידה, ואח"כ רדף אחרי עד לאחר הפניה ימינה לכביש 85.

 

מול אליפלט נכון?

אני נוסע קבוע שם, וכל פעם רואה ניידת מחכה במקום הזה, אחלה מקום דווקא הם מצאו, אתה נוסע ישר\קצת בעליה ופתאום יש ירידה ופתאום יש ניידת בצד...

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

צומת זיכרון?

ידידי זוהי מלכודת המהירות הקשה ביותר בישראל,באחריות

לפני האופל אומגה שלי הייתה לי רנו RSI עם 230 כ"ס

תחשוב לבד כמה שהאוטו הזה מפתה,למזלי אני גר ליד ומודע למקום

הישמרו לכם,כל לילה,הם אורבים....

פורסם
אולי תיידע אותנו גם מתי זה קרה?

אני משער ששהמקרה לא קרה לאחרונה. נכון ישנם מקרים כמו שלך אך הם נדירים כפרומיל האחוז. אני מעדיף לא לטעת בבחור תקווה ולטעות.

 

 

לפני שנתיים, מרץ 2006, נתפסתי בדרך מהמילואים ליום חופש על 140 קמ"ש (135 אחרי הפחתה, 45 קמ"ש מעל למותר) בכביש 5, ריק לחלוטין ביום. השוטר טען שאני "מסוכן לציבור" ואני רציתי לטעון אני שומר כמו חמור על הישוב ה**** שלו והוא עוצר אותי על שטות, אבל החלטתי לשתוק.

קיבלתי זימון לתחנת משטרה אריאל על מנת לעבור שימוע אצל קצין. הקצין לא שלל לי את הרשיון (10 שנים עם עבר נקי, וגם כי אולי באתי עם מדים, הייתי צריך לחזור לבסיס באותו יום).

יתרה מזאת, במקום להתחנן במשפט, שכרתי את אסף שמיר והוא הצליח לבטל את הדו"ח לחלוטין ולמחוק את המקרה מהתיק שלי.

זה אולי עלה לי כסף, אבל לא הרבה יותר ממה שהייתי מקבל.

אולי המקרה שלי היה מיוחד, אבל אני ממליץ. לפותח השרשור לא לוותר וללכת על עורך דין.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
הוודאות נובעת מהמהירות שציין הבחור(140 קמ"ש = 40-50 קמ"ש מעל המותר, תלוי בקטע הנסיעה).

על חריגה כזאת אין לקצין כל שיקול דעת אלא לשלול לו מנהלתית.

למה?

 

אני נתפסתי על 154 קמ"ש ,על כביש 4 לא רחוק מהכניסה הדרומית של אשדוד.

 

וקיבלתי קנס של 750 ש"ח בלבד.

 

לאחר הפחתה 149 קמ"ש.

 

באותו רגע,התקשרתי לעו"ד שלי והוא אמר לי ממש ככה "רוץ תשלם".

פורסם
מקום מוכר מזה שנים...

סה"כ הקטע של צומת חדרה עד חוף דדו נקי ממשטרות למעט 2 הנקודות הנ"ל (מחלף זכרון ועתלית)

 

לא נכון. עומדים עם מולטנובה בעוד נקודות וגם בכניסה לחיפה.

בכוון הנגדי עוד הרבה מיקומים קבועים.

 

יש פה דיון מקביל גם על כביש 90 אזור אליפלט - עמיעד:

גם בקצה הירידה מיקום ידוע ללייזר וגם ידוע על "לייזר אחורי" במחלף אליפלט ואז עוצרים אותך אחרי מרדף או עם ניידת אחרת באזור קצה הירידה.

פורסם
למה?

 

אני נתפסתי על 154 קמ"ש ,על כביש 4 לא רחוק מהכניסה הדרומית של אשדוד.

 

וקיבלתי קנס של 750 ש"ח בלבד.

 

לאחר הפחתה 149 קמ"ש.

 

באותו רגע,התקשרתי לעו"ד שלי והוא אמר לי ממש ככה "רוץ תשלם".

 

איך נתפסת? לייזר? איפה? או מצלמה קבועה?

פורסם
tאתה מתכוון למפרץ שנמצא בכביש לכיוון דרום? איך שמסתיימת הדרך המהירה, בין מחלף אשדוד לצמת אשדוד דרום?

כן.

 

לדעתי אנחנו מתכוונים לאותו מקום.

 

יום שבת בבוקר יום יפה... השוטרים חולים על ימים יפים.

פורסם

עובר לי בראש המחשבה שאם יתפסו אותי אי פעם על כביש החוף או כל כביש איכותי אחר בשעות לא עמוסות

אני אגש למשפט ואודה באשמה אבל לא בעבירה

אני אטען שבסה"כ נסעתי בהתאם לתנאי הדרך

היה לא מזמן משפט שמישהו דרס מישהי ולמרות שהוכח שנהג בהתאם למהירות , הוא קיבל בראש מהשופט בטענה שלא נהג בהתאם לתנאי הדרך (היה חשוך וירד גשם על כביש הבקעה הבחור נהג על 60!)

נראה לכם שזה יתפוס? (בסיוע של עורך דין מן הסתם)

 

לfizban - על סמך מה הצליח אסף לבטל לך את הדו"ח ?

:wink:
פורסם

זה לא יתפוס כי אתה אמור לנהוג בהתאם למהירות עד המהירות המירבית בחוק.

לגבי הדו"ח, זה היה אי תקינות בהפעלת הממל"ז או בבדיקות המקדימות שלו.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
זה לא יתפוס כי אתה אמור לנהוג בהתאם למהירות עד המהירות המירבית בחוק.

לגבי הדו"ח, זה היה אי תקינות בהפעלת הממל"ז או בבדיקות המקדימות שלו.

 

עד

כמו במבצעים עד 70% הנחה :)

מישהו שמה על כזה תקדים (אי תקינות שכזו) על הדבורה?

:wink:

×
×
  • תוכן חדש...