Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8288 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מערכת קולנוע בחדר, של LG.

עכשיו קיבלתי איZה דיסק שאמור להפוך את ה DVD למולטי זון, ומשום מה, שאני מכניס את הדיסק זה רושם DISK ERROR

מישהו יודע מה הבעיה?

פורסם

תודה לכל העוזרים.

באמת כמו שנאמר כאן יש גם אפשרות לעשות את זה עם קוד, רק שמשום מה הדי וי די לא מגיב לזה.....

מדור על המערכת של LG ב200 דולר...

פורסם
תודה לכל העוזרים.

באמת כמו שנאמר כאן יש גם אפשרות לעשות את זה עם קוד, רק שמשום מה הדי וי די לא מגיב לזה.....

מדור על המערכת של LG ב200 דולר...

 

מה הדגם של המכשיר , במדוייק ?

פורסם
תודה לכל העוזרים.

באמת כמו שנאמר כאן יש גם אפשרות לעשות את זה עם קוד, רק שמשום מה הדי וי די לא מגיב לזה.....

מדור על המערכת של LG ב200 דולר...

 

מה הדגם של המכשיר , במדוייק ?

 

LH-D6230

פורסם

How can I make my LG LH-D6230 play all zones ????

1. Plug LG DVD player (no disc in tray) in and turn on with REMOTE.

2. Wait for "NO DISC" message.

3. Press the following sequence(using the REMOTE only) PAUSE, 3, 1,4, 1,5, 9

4. Wait for "CODE__" to appear. Enter 0 (all regions) then press PAUSE then press POWER.

 

The unit should turn off leaving it region free, but be warned that it have trouble with Region 0 discs. If so just redo the above steps and at "CODE __" enter your region.

 

Best of luck.

 

 

כל מה שצריך זה לחפש 5 דקות .

 

http://www.planetdvd.net/discussion/messages2/2828.htm

 

 

בבקשה .

×
×
  • תוכן חדש...