Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אגזוז "לחץ"? או גזוז בלי מחץ! ד"א ישנו אגזוז לחץ.


R5T
שימו לב! השרשור הזה בן 1891 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 115
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני אתייחס למה שנאמר על ידי דודי מפיט סטופ.

אצלי ברכב, שנת 1994 יש תנאים כידוע פחות מחמירים. אצלי אין חובה לממיר והרכב לא בא עם ממיר כלל.

התקנתי רק את הדוד של רמוס שנקנה ממכם לפני כשנתיים, הרכב הושבת ועבר אחר כך אלי מחבר לרכב הזה.

רמת הרעש לדעתי גבוה מאד, אנשים מאחורה לא הכי שומעים את עצמם, בחוץ עוד יותר גרוע.

אתה רוצה להגיד לי שעל צנרת רגילה מקורית, כאשר הוחלף רק הסעפת פליטה ל4-2-1 ודוד אחורי בצנרת סטנדרטית מקורית ללא ממירים, עם רמת רעש כזאת לא יורידו אותי מהכביש? ההתקנה בוצע אצל המשתיק.

כן הרכב הוא פגיו 205 ראלי.

אני מוכן לבדוק את מה שאתה תענה לי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסעפת מוסיפה דיי הרבה לעוצמת רעש ואם זו צנרת ודוד מרכזי מקוריים מ 94 כלומר, 18 שנים.. אני לא מופתע שקשה לנוסעים מאחור לשמוע את עצמם.

לא נראה לי שאתה יכול לעבור בהצלחה מבחן רישוי שנתי ברכב הזה. בוצעו שינויים (סעפת) במע׳ הפליטה, אולי נקודות ריתוך (בולטות מידי?) התווספו בטלאים שונים ואני משער שבאופן כללי, קצת רקוב שם למטה.

 

מעבר לעובדה שכל זה וודאי לא יכול להשמע טוב, זה גם מעמיס והורס את הדוד היחידי שמתפקד שם.

אין אף אחד שחולק איתו את העבודה בעימעום רעש הפליטה ובנוסף, כל לכלוך, חלודה וחתיכות ריתוכים או רקבון שעפו מאיזשהו חלק במערכת - נכנסים לדוד האחורי והורגים אותו מהר יותר.

 

אם הדוד עדיין במצב טוב - יתכן ותוכל להסתפק רק בהחלפת דוד מרכזי או שיפוץ קל אחר.

תבוא, נבדוק ונחליט ביחד.

לשפר בלי להתפשר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דודי אני רוכש לך כבוד רב, אבל אני יחלוק על מה שאמרתה כיוון שהסעפת 421 והשרשורי מלפני 2.5 כך שלא נדבר על ריקבון וחלודה והדוד גם תקין, ריתוחים או לא, זה אתה תגיד לי גם בלי שאני יבוא אליכם, כיוון שאם אתה מוכר סעפת כזאת אז אתה יודע שאין בה שום ריתוכים.

אז מה קיבלנו צינור מקורי במערכת פליטה בין 2.5 שנים נבדק לפני חצי שנה כאשר הורכב דוד של REMUS, אני והבחור במשתיק עברנו על כל הצנרת שפורקה לצורך העניין, כך שהיא רגילה בקוטר ולפי המידה המקרית.

עשכיו אתה בטח תספר לי על כך שהסעפת 4-2-1 היא הבעיה?

אז תיאורתית אתה בחיים לא תציע לרכב כזה גם סעפת 4-2-1 וגם דוד רמוס, כיוון שרמת הרעש שזה יוצר לא רק מזמינה להוריד מהכביש, אלה גם מזמינה שוטרים ולא עוברת טסט כבר אמרתה!

וזה סוטר את כל מה שרשמתה מקודם, כל כך שאם כל השלבים נכונים על פי המלצות משרד התחבורה/הרישוי, אזי רק על דוד רמוס לא יורידו מהכביש, או על כל דוד פתוח אחר.

אז מה אתה באמת מאמין ששוטר יגיד לי שהוא מוריד אותי בגלל סעפת פליטה? נראה לי יותר בכיוון של אגזוז REMUS, במיוחד שאצלי עדיין הפלח מגן חום על סעפת הפליטה מקורי.

כך שדודי בינינו אני לא מתנשא או משהו, אני מספר עובדות . אבל גם אם לא תענה על זה כלום אני יבין למה.

 

 

בברכה, אליק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואוו אליק, לא יודע למה אתה נשמע כעוס אבל בכל זאת, אנסה להסביר שוב בתקווה שזה יענה על השאלות והרצונות שלך.

1. שוטר לא יוריד אותך מהכביש על Remus אלא על ״ליקויים במערכת הפליטה״. הוא לא מסוגל או מוסמך לקבוע בדיוק מה ואיזה חלק בדיוק לא תקין.

2. לא ראיתי ממך התייחסות לדוד המרכזי והצנרת שלו. דיברת על האחורי ועל הסעפת. יש מרכזי? מה גילו ומצבו?

3.אני אציע ללקוח מה שירצה (גם סעפת) אבל אני מחוייב להודיע לו (כמו שהודעתי כאן בפומבי) שבמידה ואין לה אישור מתאים, היא אסורה לשימוש ומהווה עילה להורדה מהכביש.

3. אומר זאת שוב, במידה והתקיימו כל התנאים: לא בוצעו שינויים תצורתיים, לא הוסרו חלקים, כל מה שהותקן מתאים לנפח ולהספק ונושא בתקן/אישור תחבורה וכמובן, ההתקנה אצל מתקין מורשה - לא אמורה להיות בעיית רעש מוגזם וחורג מתקן וכיוצא מכך - בעיית חוקיות.

 

אם אתה חושב שלא כך הדבר, שהמוצר פגום או שפשוט תרצה חוות דעת מקצועית נוספת - אתה שוב מוזמן.

שאילתא בפורום מעשירה את הידע ללא ספק אבל, עובדות מתבררות בבדיקה פיזית אצל מישהו מוסמך או לפחות, מנוסה מספיק במקרים דומים.

פעם נוספת, תבוא, נבדוק, נחליט.. ותפרסם את המסקנות שלך רק אח״כ. מתאים?

לשפר בלי להתפשר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דודי אני רוכש לך כבוד רב, אבל אני יחלוק על מה שאמרתה כיוון שהסעפת 421 והשרשורי מלפני 2.5 כך שלא נדבר על ריקבון וחלודה והדוד גם תקין, ריתוחים או לא, זה אתה תגיד לי גם בלי שאני יבוא אליכם, כיוון שאם אתה מוכר סעפת כזאת אז אתה יודע שאין בה שום ריתוכים.

אז מה קיבלנו צינור מקורי במערכת פליטה בין 2.5 שנים נבדק לפני חצי שנה כאשר הורכב דוד של REMUS, אני והבחור במשתיק עברנו על כל הצנרת שפורקה לצורך העניין, כך שהיא רגילה בקוטר ולפי המידה המקרית.

עשכיו אתה בטח תספר לי על כך שהסעפת 4-2-1 היא הבעיה?

אז תיאורתית אתה בחיים לא תציע לרכב כזה גם סעפת 4-2-1 וגם דוד רמוס, כיוון שרמת הרעש שזה יוצר לא רק מזמינה להוריד מהכביש, אלה גם מזמינה שוטרים ולא עוברת טסט כבר אמרתה!

וזה סוטר את כל מה שרשמתה מקודם, כל כך שאם כל השלבים נכונים על פי המלצות משרד התחבורה/הרישוי, אזי רק על דוד רמוס לא יורידו מהכביש, או על כל דוד פתוח אחר.

אז מה אתה באמת מאמין ששוטר יגיד לי שהוא מוריד אותי בגלל סעפת פליטה? נראה לי יותר בכיוון של אגזוז REMUS, במיוחד שאצלי עדיין הפלח מגן חום על סעפת הפליטה מקורי.

כך שדודי בינינו אני לא מתנשא או משהו, אני מספר עובדות . אבל גם אם לא תענה על זה כלום אני יבין למה.

 

 

בברכה, אליק

תגיד מה אתה נורמאלי? קיבלת מחבר דוד של ראמוס מלפני שנתיים וחצי על רכב בן 20 עם דוד מרכזי מסכן

על צנרת שלמה ואתה עוד בא לדודי בטענות?

במיוחד אחרי שהוא בעצמו מזמין אותך לבוא לבדיקה של הדוד?

יש לי על איביזה טורבו דוד ראמוס מפיטסטופ במקרה גם אני הרכבתי אצל המשתיק בחולון, רק שההבדל הוא שאצלי גם יש ממיר.

הרעש בהחלט נסבל ולא קודח את המוח כל עוד אתה לא לוחץ חזק על הדוושה.

ובכלל, ראמוס לא נחשבים לרועשים במיוחד.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה הקשר, הסעפת הודוד ההאחורי הם היחידים שהוחלפו, הדבר היחיד הוא שלא מקורי הוא הדוד והסעפת ולאט מלפני שנתיים וחצי, הדוד היה על הרכב כחצי שנה עד שהרכב הושבת ואז עבר אלי לפני כחצי שנה 7 חודשים אצלי.

פעם ככה היו כל הרכבים רק עם דוד מקורי.

אין לי כעס אבל זה אפסורד, לטעון משהו שהוא לא!

אני יודע מה יש ורשמתי אני חושב הכל . הותקן אצל אחד מורשה צנרת נבדקה והדוד בסדר, ואם לא אז רמוס זה זבל, כי דוד אחרי חצי שנה שימוש רכוב או בעיות אחרות (חוץ מגורמים פיזיים כגון מכות מכאניות וכאלה), הוא דוד זבל, כך שהוא בסדר ונבדק לפני הרכבה בהזדמנות אצל המשתיק יחד עם הצינור של הצנרת.

כך שזה העובדות, אני לא רוצה כלום מאף אחד, רק שאנשים שקוראים את הפוסט לא יתבלבלו ויקבלו תשובה ברורה ואמיתית, גם אם אני יוצא דופן.

ולהגיע אני לא צריך, אני מבאר שבע ואין לי טעם לשרוף דלק בשביל לפתור בעיה, יש פה מספיק אנשי מקצוע בתחום שיפתרו לי את זה, אני מדבר מעובדות ולמען ההגינות.

כך שיהיה ברור אין לי טענות לאף אחד, ורק שידעו מה נכון וזהו. כך שמשהו קורא את הפוסט יודע מה נכון!

והמשתיק שאני מדבר עליו הוא משתיק סניף באר שבע, של המשתיק מחולון.

תקראו לפני שאתם רושמים לי אתה לא בסדר והשתגעתה, אין לי טענות, פשוט ככה, זה מה יש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סלח לי חבר יקר אבל צנרת פתוחה לגמרי בהחלט תרעיש מאוד, ברכב עם צנרת מקורית וכמו

שצריך הרעש הוא לא בלתי נסבל.

ואף אחד לא טען שראמוס זה פסגת הטכנולוגיה בכל אופן, אצלי הוא על הרכב 5 שנים והרעש די נעים.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סלח לי חבר יקר אבל צנרת פתוחה לגמרי בהחלט תרעיש מאוד, ברכב עם צנרת מקורית וכמו

שצריך הרעש הוא לא בלתי נסבל.

ואף אחד לא טען שראמוס זה פסגת הטכנולוגיה בכל אופן, אצלי הוא על הרכב 5 שנים והרעש די נעים.

 

UNO ידידי לא באתי בטענות שאף אחד אצלי הצנרת היא ככה מהמקור, גם אם היא חודשה היא חודשה על פי הסטאנדארט!

ללא שום שינוים חוץ מ ואני חוזר סעפת פליטה וזהו, זה לא שיש לי טענות לראמוס או דודי.

אבל אכן אצלי בוצעו כל השלבים לפי מה שהוא רשם, ועדיין אני יכול להיות מורד מהכביש בגלל הרעש של של הרכב בטענה שיש לי דוד לחץ שעושה את הרעש.

על כן אני טוען שמה שדודי רשם לא קביל על כל הרכבים, בלי קשר שראמוס סאברינג או משהו אחר, זה מטעה אנשים.

UNO אתה אומר שאצלך ככה, ואני אומר מה יש אצלי בכל מקרה.

תבין שאין פה שום בעיה יש לנו רכבי שונים ואתה יודע מה יש אצלך ואני יודע מה יש אצלי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

יש לי על רכב בן 10 שני דודי רמוס (סופים). והם החלק הכי שקט במערכת האגזוז.הדודים מורכבים כבר כ5-6 שנים ומתפקדים מצויין.כל שאר הרכיבים מקורים +ממיר ספורטיבי. ועדין הרעש כמעט ולא השתנה מהדודים המקורים,ההבדל הוא בגוון צליל (יותר בס) אבל בעוצמה נשאר זהה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 11 חודשים מאוחר יותר...

אני עדיין לא מבין משהו אחד , אני לפעמים רואה מכוניות שכשהן מעבירות הילוך אז יש רעש יפה כזה מהאגזוז

זה אגזוז לחץ או סופית אגזוז מיוחדת ?

תודה לעונים !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי אגזוז לחץ ברכב. ואני שונא את זה לגמרי! זה סתם עושה רעש ומיותר לציין שלא מקורי ולכן לא מסתדר לי..אני רוצה הכל מקורי ברכב וכמה שפחות קומבינות גועליות, בקשר להספק, פה לא הבעיה. לא שלי לפחות.

לעולם אני לא אבין את אלה שלוקחים דברים שלא אמורים להיות על הרכבים שלהם ומרכיבים אותם, מה שהורס לפעמים עוד יותר את הצורה, לפחות מבחינתי

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאשר רכשתי לפני שנתים את הרכב שלי (פורד קורטינה 1.8 שנת 82) היו מורכבים דוד אמצעי פתוח ודוד אחורי של Dragon

שהבעלים הקודמים הרכיב ומה אני אגיד הרעש היה בילתי ניסבל בעליל במיוחד בנסיעות ארוכות הייתי יוצא מהרכב עם כאב ראש רציני ולכן החלטתי להוריד את הדוד האחורי ולהתקין דוד מקורי חדש.

כרגע הרכב מאוד שקט אבל כאשר אני לוחץ מעבר ל-2,500 סל״ד ישנו רעש מאוד יפה כניראה בגלל שהדוד האמצעי פתוח.

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

יש לי פולקסוואגן פולו שנת 2000 מנוע 1.6 הגירסא של 75 כ"ס. פילטר אוויר פתוח כבר יש...

אני רוצה לקנות גזוז זרימה חופשית בכדי להנעים לי את הנסיעה עם צליל באס עדין אבל מורגש...

מצאתי מוכר שקנה את האגזוז שלו במוסך אגזוזים מורשה בבני ברק כאשר תבוע עליו "ת" של תו תקן ויש לו קבלות מהמוכר שהן מאשרות את הקניה והוא אכן עומד בתקנים.

 

השאלה שלי היא האם זה עובר טסט?

כמה צליל אפשר להפיק מאגזוז אם באמת יש לו תקן?

 

ואחת בלי קשר: האם אני חייב להוריד ממיר קטליטי כדי לשים אגזוז זרימה חופשית ולקבל ביצועים טובים יותר מהרכב? או שכדי לקבל ביצועים אני חייב להוריד את הממיר?

 

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1891 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...