Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6893 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, אני צריך המלצה על טוויטרים לרכב בסביבות 100 ש"ח

שהיו איכותיים ומומלץ שלא יעברו את התקציב הנ"ל

 

מבקש חוות דעת מאנשים שהיתנסו או שיש להם ידע בנושא .

 

תודה מראש .

פורסם

אין טוויטרים נורמליים בתקציבים האלה. אולי ביבוא אישי מארה"ב או מיד שנייה ניתן למצוא אופציות מ300 ש"ח ויותר. טוויטרים של 100 שקל זה הזבל שמוכרים באוטו דיפו. לא להתקרב! הם לא שווים את האריזה שלהם. עם איזה וופר ודרך איזה קרוס אתה הולך לחבר אותם? אתה הרי לא מתכוון להפעיל אותם full range?

פיג'ו 2008 82כ"ס ידנית, 2014, עגלה נגררת ומעשנת בשר ענקית!

פורסם

חבל על 100 שח. או שקונים טוב, או שלא קונים בכלל.

 

ואם 100 שח, אז יש לך טוויטרים (סליחה, זה לא טוויטרים, אבל ככה קוראים להם) ב 10 שח.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

יצרום לו באוזן? בטח יצרום, הוא לא יקבל MT23 ב 10 שח.. גם לא MT11 .

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

יש לי פיוניר "דולפינים" הדגם יחסית החדש 4X50 וואט עם 3 יציאות ... 2 אחורה 2 קדימה ו2 לסאב

(קרוס אובר פנימי מובנה)

יש לי מגבר שראווד (לא יודע כמה וואט)

ורמקולים פיוניר 200 וואט אני חושב או יותר (4 יציאות) מאחורה

ורמקולים פיוניר מקדימה 70 וואט (קטנים מיוחדים) לא בדלתות

 

עכשיו אני מחפש טויוטרים ... אם יש לכם המלצות תמליצו אני אשמח לילמוד דברים חדשים

 

תודה מראש .

פורסם

ההמלצה שלנו תהיה החלפת הרמקולים הקדמיים שלך בסט קומפוננט סביר.

תמיד עדיף קומפוננט מאשר רמקול קואקסלי ובטח ובטח של פיוניר.

 

בכל מקרה אין הגיון להוסיף לרמקול קואקסלי טוויטר, ובטח שלא אחד ב100 ש"ח.

 

 

ניר,

under construction..

פורסם
ההמלצה שלנו תהיה החלפת הרמקולים הקדמיים שלך בסט קומפוננט סביר.

תמיד עדיף קומפוננט מאשר רמקול קואקסלי ובטח ובטח של פיוניר.

 

בכל מקרה אין הגיון להוסיף לרמקול קואקסלי טוויטר, ובטח שלא אחד ב100 ש"ח.

 

 

ניר,

 

אז אתה אומר שבעיקרון עדיף קומפוננט, עכשיו קומפוננט זה לא לבמה הקידמית של הרכב (דלת הנהג) ?

למה יש לי מיצובישי קולט 94 ואין לי חורים לרמקולים מקדימה אז אני יצתרך לעשות !?

 

בכל מקרה אני צריך המלצה של קומפוננט סביר כמו שאמרתה במחיר טוב או שתמצאו לי פיתרון אחר

 

תודה מראש .

פורסם

מתי אנשים יבינו כבר שרכב זה לא דולפינריום של וואטים.

 

אי אפשר להמליץ לך על רמקולים אם אנחנו לא יודעים איזה סוג של צליל אתה אוהב, רך ונעים עם באס עמוק ומלטף או חד וחזק שנותן מכות פטיש?

 

תחסוך לעצמך תקציב של לפחות 550 שקל לסט קומפוננט פשוט אבל כזה שיספק תוצאות הולמות בשביל המחיר הזה ואז תלך לבתי התקנות (לא אוטו דיפו - די עם הפיוניר והלייטנינג אודיו והJBL שלהם) ותשמע רמקולים כמו פוקל, מורל, הרץ, MBQ, ETON וכו'

 

ברגע שתשמע משהו שאהבת - תקנה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...