Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מיאטה / בימר 3 או פיאט קופה (הכותרת נערכה. ברוך הבא לפורום, קרא את הכללים)


דניאל
שימו לב! השרשור הזה בן 6315 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

השאלה כאן אם הפיאט היא יפה וכוחנית ותו לא. אם זה ככה, אני אחשוב על זה שנית, סה"כ הייתה לי כבר כוחנית אחת שלהתנהג לא ידעה וזה נגמר בנינו לא כל כך יפה. אגב, לטעמי היא הייתה יפה מאוד.

 

דניאל. פ.

 

כשאני אומר יפה וכוחנית אני מדבר על ההבדלים ביינה לבין מה שיש לך היום. הקופה לא תהיה מהנה בסיבובים ולא תזרוק כמו ה 106. אין ספק שהיא תקח סיבובים יותר טוב משברולט מליבו ...

 

בקשר לזרוקות הזנב של הפיאט, זה קצת סטיה מהנושא אבל אם נחזור למשפט שהתחיל את העניין נראה כי:

 

 

עם כיול מתאים לא תהסס לקשקש בזנבה-גם מבלי לעזוב את דוושת הגז

 

 

אני לא מכיר רכבי הנעה קידמית עם נטיה לזרוק זנב בלי לעזוב את הגז. גם 106 ראלי לא תזרוק זנב שאתה לוחץ על המצערת.

 

זריקת זנב בלי ברקס זה אפשרי, אבל בתאוצה ... נו בחייך.

 

-קח מהמיאטה את ההנאה האחורית וקיבלת רכב גג פתוח מאכזב למדי-רועש ,קופצני,צפוף,ובטח שלא מרגש מבחינת מהירות

 

קח מהאנזו את ההנעה האחורית שלה ותקבל חרא של רכב שבעולם.

קח מהאיוו 8 את ההנעה האחורית שלה ותקבל משפחתית מהירה עם המון תת היגוי.

קח מהמיאטה את ההנעה האחורית ואת הגג הנפתח ותקבל מזדה 323 עם פחות מקומות ישיבה

קח מהקופה את המנוע שלה ותקבל רכב שיושב על בלוןקים וממתין לשיפוץ...

 

אי אפשר לקחת מהרכב את הדבר החשוב ביותר ולהגיד שלא נשאר לו כלום.

 

המיאטה טובה בדבר אחד - היא רודסטר בעל הנעה אחורית וגג פתוח. נקודה.

אני לא יודע מהן העדפות הנהיגה של השואל, אני יודע שאני הייתי מעדיף מיאטה על פני פיאט קופה בדיוק בגלל ההנעה האחורית .

 

בקיצור כל הויכוח הזה הוא בין העדפות.

 

מיאטה - הנעה אחורית, פשטות, היגוי ייתר.

קופה - כוח, פינוק, ביצועים סבירים

106 - היגוי, זריזות ודיוק.

 

עכשיו כל אחד יבחר רכב לפי העדפותיו, לשכנע שרכב אחד נחות על פני האחרות ... מיותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 71
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

:mm_yeah:

 

12345

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כתבתי בעבר באריכות על הקופה. אתה יכול לחפש.

 

אני מכיר את גירסת ה-16V ולמרות שהתנהגות הכביש שלה טובה היא פחות טובה משל הפיז'ו שלך. יש לה אחיזה מצויינת, מהירות פנייה מעולה (אם נכנסים נכון לסיבוב) והדיפרנציאל מאוד עוזר לנצל את הכוח ביציאה. עם זאת ההענות שלה לשינויי כיוון ובלימה/האצה בתוך הסיבוב לא מתקרבת לזו של הפיז'ו.

לא מכונית מהסוג שלא נהנים לנהוג בה בסיבובים, אבל גם לא המכונית למי שאוהב לשחק בסיבובים עם הזנב. מצד שני, מבחינת ביצועים ואחיזה זו ליגה אחרת לפיז'ו וגם זה כיף.

 

אם תמצא E36 325 קופה ידנית תקבל מכונית קצת (ממש קצת) יותר איטית אבל הרבה יותר מעניינת לנהיגה ועם בלמים טובים יותר. רק צריך להזהר בכביש רטוב כי אין אומנת אלקטרונית.

עכשיו לך תמצא...

 

 

:mm_yeah:

 

כרגיל, מסכים עם הדעה של falou.

 

 

דניאל, מעבר לרכבים שציינת, מעבר ראוי מראלי יכול להיות למיני קופר.

לא מדליקה אותך ?

DS 7 CROSSBACK 2019

2019 PEUGEOT 308 GTI

2006 PEUGEOT 307 XT

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עובדה שכן!

שים לב לבורדו בפורסמה...

אני הייתי אחד הפוטנציאלים לקניה אבל היה לי גבול מסוים שלא הסכמתי לחרוג ממנו.

הרכב עם שאסי מקדימה (לא ממש קצה אלא נראה כמו קצת יותר...) והרכב נמכר ב14 מעל ..

 

אני עדיין מדבר על חו"ל.

 

בארץ הכל אפשרי. במיוחד לאחר עליית תרבות הפורומים שמפקסת אנשים על דגם מסויים.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

.

 

ומי שרשם פה שמיאטה דור ראשון לא שווה כי אין לה LSD - שטויות. אני רוצה לראות אותך נוהג על דור ראשון ואח"כ דור שני ולהגיד שהתאכזבת מהדור הראשון בגלל חוסר ב LSD.

 

מה העיניינים בן 8) ?

אני רשמתי!

הדבר היחיד שהדליק אותי על מיאטה זה ההחלקות "כוח" בהילוך ראשון .

משהו שאני לא מכיר , משהו שהעלה לי חיוך גדול על הפנים.

חוץ מזה בכל תחום הנהיגה נטו - ה106 מרגישה הרבה הרבה יותר טובה!

הרבה יותר מוקשחת ומתקשרת (אני מדבר על STOCK ..). הרבה יותר חדה ומשרה ביטחון.

הרבה יותר כפפה!

 

 

אה ועוד משהו - לראלי יש גג :fist: .

 

בקיצור המיאטה NA רכב חמוד מאוד , הגה חד, הרגשה פנטסטית , אבל המחיר שלה לא מצדיק את התמורה ופה ידידי הפיאט מנצחת!

לגבי הNA בלי דיפרנציאל - אני מעדיף 106 ! אולי החברה תעדיף את הNA :lol:

Not the sound of silence -ABARTH

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

quote]

 

 

 

"שבירת הגה ללא העברת משקל.." - תתפלא הראלי עושה זאת בקלות! המתכון פשוט! המון אחיזה בגלגלים הקידמיים ואחורה מוקשח! (אני מדבר על גז אחיד וגם על האצה עדינה - לא פול גז!) .

 

 

עומר ואם אני לא טועה יש לך סרטון קצר מהמנחת, שמדגים בדיוק את הפרובוקציה הנ"ל ועד כמה שהראלי צייתנית :-D

DS 7 CROSSBACK 2019

2019 PEUGEOT 308 GTI

2006 PEUGEOT 307 XT

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לרכב תקין

 

אה... מזדה לאנטיס.

 

אני מדבר על 106 GTI סטנדרטית לחלוטין , אני מדבר על 205 , אני מדבר על ה106 שלי.

לא יודע אם שני הראשונות תקינות , אני יודע ששלי תקינה בודאות :-D

 

לאחר עריכה: לגבי הסרטון מהמנחת - זאת סתם פרובקציה (אחושלוקי של פרובוקציה רק במהירות נמוכה יחסית). זה לא משהו שדומה להיגוי יתר תחת גז.

הפרובוקציה עליה אתה מדבר היא מטוטלת ועזיבת דוושה - משהו שכל רכב כמעט היה מסתבסב אחריו...

Not the sound of silence -ABARTH

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי ה MX5 - התהלבות של החלקות בהילוך ראשון תיגמר לך נורא מהר. כמה פעמים כבר אפשר לעשות פרסה תחת כח? (טוב, הרבה, אבל עדיין לא בשביל זה קניתי את האוטו. ממש לא).

ה 106 שלך יותר מוקשחת כי אתה שינית את הכיול שלה. אתה מתייחס ל MX5 סטנדרטית - תתייחס ל 106 סטדנרטית.

ה 106 בהחלט יותר חדה, ומה שבטוח היא גורמת להרבה יותר אדרנלין. משחקי משקל וזריקות זנב איתה הן כמו מלחמה (לחיוב) - אתה נלחם ומעורב וכביכול מתאמץ.

ב MX5 הכל זורם. הכל בהרבה פחות שאגות והרבה יותר בנונשלטיות. נכנס לסיבוב, מוריד את הרגל מהגז, מפנה את ההגה ומדביק את המצערת - התחת מחליק ואתה נשאר על הגז, מושך את ההחלקה כמה מטרים יפים.

קשה להסביר את זה אבל ההחלקות בהנעה קדמית לא מתקרבות להחלקות בהנעה אחורית. נכון, ב 106 הגה יותר טוב והעברות משקל יותר חדות - אבל ההנעה האחורית זה ההבדל המשמעותי. וכל ניסיון החלקה ב MX5 יהיה הרבה יותר זורם וארוך מאשר בכל 106.

(באמת אין לי מושג איך הגענו לויכוח הזה של 106 VS מיאטה אבל שיהיה...).

איפה תיהיה החבילה יותר משתלמת? כניראה שבפיאט מאשר בNA. או אפילו מה NB. אבל שוב, לא כולם מחפשים את החבילה המשתלמת ולמישהו כמו ניב בהחלט עדיפה ה NA, לעומת מישהו כמו נחום שנוסע על הקווים ומחפש מהירות מ A ל B.

כמו שנאמר - הכל שאלה של מאפייני הנהג.

 

לגבי הסיפור של ה 205 1.9 של סרגיי ושלך מאחורה - אין לי סיבה לשאול. אני מאמין לך (ובלי שום קשר, כבר שמעתי אותו מסרגיי אז אני לא צריך לוודא שזה נכון :lol: ).

Back to the original - NC again.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יותר מדי פתרונות לידיות של הדלת אבל לגבי הפנסים והצורה יש לא מעט אופציות.

גם אני לא חסיד גדול של הפגוש הקדמי האנמי, אבל הפגוש של רייסינג ביט מדגם TYPE2 נראה מצויין על האוטו, מוסיף לו קצת אגרסיביות ו"בשר" בלי לשבור את הקווים המקוריים כמו איזה נינג'ה -

 

29-57000.jpg

 

57104b.jpg

 

יש גם פתרונות יותר זולים ופשוטים כמו השפה הקדמית שמיוצרת ע"י מאזדה ונכללה כסטנדרט בדגמי ה-R package ונראית ככה -

 

IMG_7699.jpg

 

לגבי הפנסים, יש מספר חברות שמייצרות תחליף לפנהסים הקדמיים בתצורתם המקורית, אחד הפופולריים (מיוצר ע"י מספר חברות) הוא הקיט שמחליף את הפנס הגדול בזוג פנסים קטנים -

 

mak2.JPG

 

MM177-RO.jpg

(בתמונה משולב עם הפגוש של RB ועם וינקרים שמשולבים בכונסים)

 

ויש גם גרסאות שונות של פנסים מחופים (אני לא מצליח למצוא כרגע תמונה טובה, דווקא יש כמה שנראים טוב) -

 

133319_12.jpg

 

מוטי

 

נ.ב: הנעה קדמית שנכנסת להיגוי יתר תחת כוח... נו באמת...

נ.נ.ב: עניין ה-LSD ב-NA מתחיל לצאת מפרופורציה, אם הרכב לא משמש למטרת דריפטינג וכוונתי היא לשהיה ממושכת בנסיעה הצידה, לא זריקת זנב שובבה ביציאה מפניה, החוסר ב-LSD לא הורג את האוטו.

אפשר לנהוג יופי על מיאטה בלי LSD ולהנות ממנה בכל רגע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוזר:roll:

הרכב שלי מתנהג הפוך ממה ש כ-ו-ל-ם רשמו...:lol::wink:

דניאל!

תעבור לטוסטוס 8)

ג.

  • נוכחים מושלמים: אלפא 156 +סוזוקי 1990 rgv250 + ימאהה yzf-R1 2001 + הונדה SP-2 2002
    נוכחים לא מושלמים: אלפאסוד TI, קטאנה 1100, 1987 GSXR750, טייפון.
    נוכחים בניכר: בימר F-850-GS, בימר 330i ידנית.
    בקרוב: 997 S, אלפאSZ, בימר E36 M3, דוקאטי 851,916,1098, בימוטה YB6.
     
     
  •  

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מסכים עם מוטי שעניין הLSD יצא מפרופורציה, נסו קריסטל. תעשו באף. קצת גיוון אנשים !

 

ועכשיו באמת.

לא כ-ז-ה מפריע לי שאין לרכב LSD, את זה אפשר להוסיף הקטע במיאטה למען האמת הוא הצורך שלי בלהוסיף עליה כשהיא מגיעה סטנדרטית.

כוונתי היא לדברים שמוטי נתן עליהם מענה, כוונתי היא לתוספת כוח משמעותית (טורבו), כוונתי היא שאם אני אקנה מיאטה אני אשקיע עליה עוד סכום לא מבוטל של מרשרשין. אז אומנם זה חלום ישן נושן, אבל אין חצי זיון. אז נחכה כשיהיו יותר אמצאים, או שאני באמת אמצא MK1 שאני מוכן להשקיע עליה את הנשמה ולהשאר איתה (לפחות שנה וחצי;)).

 

ג'ורג', עד שאני לא מקבל קורס נהיגה מתקדמת ממך אני לא יכול להרשות לעצמי לקנות אופנוע. האמת, אני לא חושב שאני מספיק שקול בשביל לעלות על דו גלגלי.

 

פאולו צודק. רכב לא אמור להיות מכוייל להיגוי יתר. אלא אם כן הבעלים שלו קירח מרוקאי עם אופנוע ששוקל פחות מהנתונים של עצמו.

 

אגב חברה, החיים זה לא היגוי יתר.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

-קח מהמיאטה את ההנאה האחורית וקיבלת רכב גג פתוח מאכזב למדי-רועש ,קופצני,צפוף,ובטח שלא מרגש מבחינת מהירות

 

קח מדוגמנית את הגוף וה-LOOK, וקיבלת בחורה רגילה.

 

מה הקשר ? המיאטה היא מה שהיא לא בזכות ה"ביצועים, האקוסטיקה או הנוחות", אלא בזכות ההיגוי וההנעה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קיבלת בחורה מעוררת רחמים ומי כמוני יודע... אחרי כמה חודשים היופי הזה נעלם כלא היה.

לעומת זאת אני חושב היום שהראלי יפה בזוויות מסויימות :lol:

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נ.נ.ב: עניין ה-LSD ב-NA מתחיל לצאת מפרופורציה, אם הרכב לא משמש למטרת דריפטינג וכוונתי היא לשהיה ממושכת בנסיעה הצידה, לא זריקת זנב שובבה ביציאה מפניה, החוסר ב-LSD לא הורג את האוטו.

אפשר לנהוג יופי על מיאטה בלי LSD ולהנות ממנה בכל רגע.

מסכים על כל מילה.

אפשר לחשוב שנהגי מסלול צומחים מתוך דפי הפורום, היישר לתוך הפנתיאון המוטורי הישראלי.

אחרי 5000 ק"מ על מיאטה סטנדרטית עם בולמים גמורים, לדעתי בהחלט אפשר להנות ממנה

בכבישים הנכונים גם בלי טורבו/סופרצ'ארג'ר.

דניאל, אני ממליץ. גם בנהיגה מנהלתית (שמש בשמים, יד על החלון ו-roof down) וגם

בנהיגה למטרת הנאה (פניות, סל"ד מעל 4000 ועדיין roof down :twisted: ).

הפחד היחיד הוא מהואנדליזם הישראלי הנפוץ. חוץ משריטה על הפגוש לאחר השיפוץ מדייהו חונה

(אזור 1 הידוע לשמצה בת"א), עדיין לא חוויתי משהו כזה. כנראה שחניית המיאטה שלי בחניון

תת-קרקעי סגור תורמת לעובדה הזו. :roll:

 

דניאל

MCS 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

:mm_yeah:

 

כרגיל, מסכים עם הדעה של falou.

 

 

דניאל, מעבר לרכבים שציינת, מעבר ראוי מראלי יכול להיות למיני קופר.

לא מדליקה אותך ?

מיני קופר S מדליקה אותי, אחיותיה האנמיות - לא.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6315 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...