Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7130 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהילוך P בעת התנעה(בוקר,אחרי נסיעה של שעתיים או אחרי נסיעה של 5 דקות) כל התנעה בקיצור המנוע עומד על 1.8 סל"ד בקירוב.(על הילוך P) ונשאר שמה..

אחרי שאני מעביר להילוך D זה יורד קצת מתחת ל1, זה סטנדרטי ?

 

נדמה לי שיש לי בעיה כי גם הרעש מנוע די מוגזם לדעתי..מקריאה בפורום הבנתי כי ניקוי בית מצערת או סעפת(לא מבדיל ביניהם) יכול לפתור לי את הבעיה.

איך קוראים לתהליך הזה ? אפשר לעשות אותו בעצמי ?

ואם לא מה העלות ?

פורסם

תקלה זו יכולה לנבוע מכמה סיבות

לי אישית היתה תקלה דומה וזה נבע מצינור מים קרוע .

וכמובן זה יכול להיות עוד מהרבה גורמים .

פורסם

מכיר תקלה דומה ברנו מגאן 2000 1.6 אוט' שם במצערת לא היתה אתימות כלפי הסעפת.

האם זה קרה לך לאחר פירוק או הרכבה של משוה במנוע? או סתם ספונטני?

מתי גיליתה את זה?

האם חיברתה את האוטו לסורק?

עוד פרטים יעזרו לנו!

בברכה

מיכאל

DROZD

פורסם

לא ביצעתי שום טיפול מיוחד באוטו.

למען האמת קניתי ככה את האוטו ואני כבר 3 חודשים בערך ככה..

רק לאחרונה הסיבו את תשומת ליבי לבעיה וגם לאחר ריפרוף בפורום הבנתי שזה לא בעיה שולית!

איזה מין בדיקות אפשר לעשות לגלות את הבעיה ?

ובנושאי מצערת לא מהודקת או מלוכלכת למי יש ללכת או מה יש לעשות ?

×
×
  • תוכן חדש...