Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קצה אגזוז חלוד


Bogdanchik
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6788 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם.

 

קצה האגזוז ברנו קליאו שלי מאוד חלוד עד כדי כלך שהוא מתפורר בידים (הקצה)...

האם יעשו לי בעיות בטסט? וכמה עולה אגזוז חדש (לא משהו יקר פשוט...) תודה מראש...

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959#post1011959

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האגזוז הפשוט ביותר, במקום הזול ביותר יעלה בסביבות 250 ש"ח.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל עוד מדובר רק בקצה (סביר להניח שגם השאר לא משהו) לא נראה לי שיעשו בעיה בטסט כל עוד תעבור בדיקת זיהום אוויר. במידה וההתפוררות רק בקצה זה לא אמור להשפיע על זיהום האוויר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הדוד לא חלוד לא יעשו לך בעיות.

 

אצלי היה חור מחלודה בדוד והיתי צריך להחליף את כל האגזוז נזק של 1250 ש"ח

כי אצלי האגזוז בא קומפלט 3 דודים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה רואה שהקצה אגזוז חלוד, מה שאתה לא רואה זה את כל מערכת הפליטה, שיתכן שמצבה לא טוב יותר מהקצה עצמו.

 

גש לאגזוזן לבדיקת מערכת הפליטה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

היה לי הרבה מקרים שהדוד במצב טוב אבל היצאה מחלידה.

 

אם המערכת פליטה בסדר ניתן לחתוך את היציאה ולרתך במקום צינור נירוסה או סופית נירוסטה שתפטור את הבעיה לתמיד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם המערכת פליטה בסדר ניתן לחתוך את היציאה ולרתך במקום צינור נירוסה או סופית נירוסטה שתפטור את הבעיה לתמיד.

ריתוך נירוסטה לברזל?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתעלק..

 

יש לי חלודה בקצה של האגזוז(לא עד כדי כך חמור),עם איזה חומר ניתן להוריד את החלודה?

 

אני מעוניין לשים סופית,האם לרתך אותה על החלודה או קודם כול לנקות את הקצה של האגזוז?

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתעלק..

 

יש לי חלודה בקצה של האגזוז(לא עד כדי כך חמור),עם איזה חומר ניתן להוריד את החלודה?

 

אני מעוניין לשים סופית,האם לרתך אותה על החלודה או קודם כול לנקות את הקצה של האגזוז?

אם נעזוב לרגע את סוגיית הנירוסטה (לדעתי אין סוגיה בכלל) כמו שהוסבר חותכים ומרתכים. לא משייפים ולא מסירים, אלא אם יש מעט מאד חלודה ואז אין מה לגעת.

 

מעניין מי ימציא לנו מערכת פליטה תחליפית מנירוסטה במחיר שווה לכל נפש. שמעתי שפעם באודי הייתה מערכת פליטה מאלומניום? הייתכן?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מערכת פליטה מאלומניום? הייתכן?
אין מצב אולי רק הדוד האחורי או שזה ציפוי אלומניום שעוטף את הדוד.

בקשר לריתוך אין שום בעיה לרתך נירוסטה עם פלדה אפשר עם ריתוך נירוסטה ואפשר עם ריתוך CO2 רגיל ואפשר עם ריתוך אציטילין או גז.

בקשר לחלודה לפעמים המצב גרוע עד כדי כך שאי אפשר לרתך רק שנוגעים באש עם הדוד הברזל נפתח ואז אין ברירה אלא להחליף.

בדרך שכבה קטנה של חלודה לא מפריעה לריתוך אבל בכל אופן עדיף לעבור עם מברשת פלדה לפני הריתוך זה רק יקל על הרתוך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישנם רכבים שהזנב מחליד ומתפרק והדוד נשאר טוב, ואפילו ישנם דודים אורגינליים שאני מכיר שהדוד עצמו ברזל מה שאתה קורה לזה, למרות שאין ברזל (זה פלדה דלת פחמן), והזנב נירוסטה תתפלא לשמוע:-D .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פלדה למיטב ידיעתי היא ברזל ופחמן. אם היא דלת פחמן כנראה שהרוב ברזל :-) מעניין למה לא עושים את זה לפחות מגולוון- אהה בעצם נזכרתי- כדי שילך ואנחנו נשלם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...