Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7393 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם בכלל?



גולף 96 נכבית לפעמים (אפילו במנוחה) וסובלת מבעיית ביצועים קלה

יכול להיות שזו משאבת דלק? (חוטי הצתה, מכסה דיסט' ורוטור חדשים)

 

בכל מקרה כל כמה זמן מומלץ?



פורסם

שלום,

 

היצרן לא כותב אחרי כמה זמן יש להחליף משאבת דלק.

תזכיר לי בבקשה זו משאבה מכנית או חשמלית בדגם שברשותך ?

איזה כייף לי :)

פורסם

חשמלית.

איך מזהים כשמשאבה לא מתפקדת טוב?

האוטו נכבה 4-5 פעמים ביום ונדלק אחרי זה בלי בעיות

כל המערכת החשמלית חדשה (גם קויל ופלאגים)

פורסם

מרק המשאבה אמורה להיות חשמלית, ולכבוי הרכב יש הרבה סיבות, יש לחבר את הרכב לסקאנר/ מחשב יעודי, על מנת לאבחן, הסיבות כמו צינור וואקום קרוע, ומנוע צעדים תקול, הם שנים מתוך סיבות רבות.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אני לא מתערב המומחה צביקה לעזרתך.

 

צביקה לא סתם שאלתי מכיוון שבגולף דור 2 היתה משאבת מכנית שכול 20K היתה מזילה ריר בצורת שמן.

איזה כייף לי :)

פורסם

יצחק ציין את מקום מגוריך, ותוכל לקבל המלצה מרפי לין, או מחברי פורום נוספים.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

יכול להיות שאני מפספס..? אני לא רואה

איך מזהים כשמשאבה לא מתפקדת טוב?

כשאני יבוא לבדיקה המחשב לא יראה בעייה כי האוטו עובד

רק בשנייה שהוא יכבה תקרה התקלה אז מה צריך לחכות עם המחשב מחובר עד שתקרה התקלה כדי לגלות מה לא בסדר?

פורסם
יכול להיות שאני מפספס..? אני לא רואה

איך מזהים כשמשאבה לא מתפקדת טוב?(בודקים ספיקת דלק, בהתאם להוראות יצרן לרכב זה)

כשאני יבוא לבדיקה המחשב לא יראה בעייה כי האוטו עובד( חוק מרפי עובד שעות נוספות, גם אצלי ביום יום, שלח את החוק לחופשה ביום הבדיקה)

רק בשנייה שהוא יתכבה תקרה התקלה, אז מה צריך לחכות עם המחשב מחובר, עד שתקרה התקלה כדי לגלות מה לא בסדר?

תן לדיאגנוזיסט לשבור את הראש, בשביל זה אתה משלם לו, הכי חשוב שהוא יאבחן נכון, ויחליף / יתקן לך את החלק התקול, ובעייתך תפתר, ללא צורך לחזור שוב ושוב.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

תקלה במשאבת דלק שהיתה לאבי לפני שנים התאפיינה במנוע משתנק לרגע לאחר לחיצה חזקה על הגז כגון בתחילת עליה.

פורסם
תקלה במשאבת דלק שהיתה לאבי לפני שנים התאפיינה במנוע משתנק לרגע לאחר לחיצה חזקה על הגז כגון בתחילת עליה.
כאן איתי שק ,לא מדבר על השתנקות , אלא על"רכב כבה לפעמים,(אפילו בסרק במנוחה), וירידה בבצועים"אופייני יותר למערכת הצתה מאשר דלק, יחד עם זאת בדיקת לחץ דלק, תאשר או תבטל בעיית דלק, או הצתה( חוטי הצתה, מודול מצתים מכסה מפלג ,רוטור ועוד...)!

מומלץ להחליף גם מסנן דלק!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
כאן יצחק לא מדבר על השתנקות , אלא על"רכב כבה לפעמים,(אפילו בסרק במנוחה), וירידה בבצועים,

אופייני יותר למערכת הצתה מאשר דלק, יחד עם זאת בדיקת לחץ דלק, תאשר או תבטל בעיית דלק, או הצתה( חוטי הצתה, מודול מצתים מכסה מפלג רוטור ועוד...)!

בברכה

צביקה



לא נראה לי שזאת בעייה בהצתה כי האוטו נדלק ישר אחרי בלי בעייה )היתה לנו כבר בעייה בהצתה שגרמה לו להכבות ובמקרה ההוא האוטו לא נדלק ישר אחרי), בנוסף האוטו לא נכבה ב"מכה" אלא מפרפר לאיזה שנייה לפני שהוא נכבה.

 

בנוסף ציינתי שהחלפנו כבר כמעט את כל מע' ההצתה - קויל, פלאגים, מכסה ורוטו דיסטורבוטור, כבלי הצתה

 

ד"א - קוראים לי איתי :razz: (Itay sk)

×
×
  • תוכן חדש...