בוקר טוב חברים,
סקודה אוקטביה חדשה, 1.2TSI DSG, וכבר בעיות.
קודם כל, מנגנון מרים החלון בצד הנוסע, שהחזיק בדיוק שבוע.
בעת לחיצה רגילה על הכפתור (גם אם בצד הנהג וגם אם בצד הנוסע) החלון עולה ויורד כרגיל.
אך בלחיצה "כפולה" לסגירה או פתיחה אוטומטית החלון לא מגיב. כנ"ל בעת ניסיון פתיחה או סגירה עם השלט, שאר החלונות עולים ויורדים כרגיל, אך חלון הנוסע לא מגיב.
יש משהו שכדאי לבדוק לפני שלוקחים את הרכב לשירות?
העניין השני, שאני לא יודע אם מדובר באמת ב"בעיה" או סתם משהו שצריך להתרגל אליו,
בסל"ד נמוך, בין אם בסרק ובין אם בנסיעה איטית יש מין רעשי רעידה חלשים מכיוון המנוע. מדובר ברעש עמום , סוג של "מתכתי" שהולך וחוזר בתדירות של פעם בשנייה בתדירות קבועה (חצי שניה יש רעש, חצי שניה אין רעש). כאשר אני מפעיל את המזגן הרעש נעלם, ומשהו כמו 5 שניות לאחר כיבוי המזגן הרעש חוזר.
מישהו חווה את זה?
יש לציין שהרכב בן שבוע, עדיין בהרצה, עבר 850 ק"מ.