Jump to content

pedelt

  • הודעות

    244
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי pedelt

  1. לא אני מדבר על תמרור כזה: (לא מדובר בדרך משולבת ["מדרחוב"\כביש מרוצף] אלא בכביש רגיל לחלוטין) *אגב כשהתחילו לשים את התמרורים האלה בצפון תל אביב בדיוק למדתי נהיגה. הקטע המצחיק הוא שהמורה נהיגה שלי וגם שאר המורים ב"קשר" לא ידעו מה זה התמרור המוזר הזה. אחד המורים שנשאל על העניין אפילו הביא תשובה שלא אשכח לעולם "מדובר בבאג מהיצרן הסיני.. זוכר את מה שהיה עם הדגלים? אותו דבר" :lol:
  2. זה הגיע גם לארץ בזמן האחרון. כל השכונות בצפון תל אביב עם שילוט הגבלת מהירות ל30. שלט מרובע בצבע כחול עם כיתוב בלבן.
  3. טוב אז אני מבין שסביב ה300-350 ש"ח לצמיג המומלצים הם: Falkan - ZE912 Continental - EcoContact Kleber - DYNAXER Yokohoma - A drive אז עכשיו שצימצמנו את הרשימה, על איזה מהם הכי מומלץ ללכת? תודה
  4. הרכב שנת 2003. הזמנתי כבר, מקווה שיעבוד בלי בעיה.. ב15$ אין הרבה מה להפסיד מקסימום נמצא למי לתת את זה
  5. הממ, ומהי התוכנה המתאימה? וכדי לחדד, האם ניתן עם SGS2 לראות קודי תקלה ונתונים על פעולת המנוע הגיר ושאר הרכיבים, עם פיג'ו 206 2003? תודה
  6. לא לא, הכוונה שלי לא היתה לגומי קשה או רך, אלא לקשה מבחינת איכות הנסיעה. אמנם אני לא מבין כלכך בעניין, ואולי גם לא משתמש במושגים הנכונים, אבל עד כמה שהבנתי מאנשים יש הבדלים באיכות הנסיעה מבחינת שיכוך בין צמיג לצמיג, ובדר"כ המשוואה היא שצמיג קשה (שוב, הכוונה שלי ב'קשה' היא לפחות נוח) מציג ביצועים טובים יותר. [כמובן בערבון מוגבל, מן הסתם צמיג סיני ב1.90 יהיה גם לא נוח וגם קילומטר וחצי מרחק עצירה) שוב אולי אני טועה, תקנו אותי אם כן
  7. שלום, מחפש המלצה לצמיגים חדשים לפיג'ו 206 XT, מידה 185/65R14 כמו כולם, מחפש משהו טוב וזול. *לא משהו רועש מדי *אחיזה טובה גם בכביש רטוב *אין בעיה ללכת על צמיג 'קשה' יחסית אם זה יתן יתרון מבחינת הביצועים שלו. גם ככה המתלים מרגרינה בנוסף, אבקש המלצה על מקום טוב באיזור ת"א. אגב, יש טעם בכלל לבדוק את ה'מבצע' של אוטודיפו על גודייר? תודה
  8. ההכפלה ב2 היא התייחסות גסה למיסים.
  9. היבואן מרוויח 85K על כל רכב? (לקחתי את החישוב בצורה פסימית יותר של 23000X3.8X2)
  10. זה לא רגעי, זה ממוצע מרגע האיפוס האחרון. לפי פותח התראד מדובר בממוצע של נסיעה מתל אביב לכפר סבא
  11. מצטרף אליך לתראד, בעיה דומה ב206 2003 אצלי. בדר"כ קורה בתחילת נסיעה כאשר המנוע קר, אך לפעמים גם בטמפרטורת עבודה במאמץ מתון של עליות\האצות אגב, בעיה דומה הייתה גם ב307SW של סבא, גם ב2005 וגם ב2008. בשתיהן שופץ גיר ונפתרה הבעיה.
  12. ובמילה אחת - Fanatec
  13. pedelt

    מסך פיג'ו 206

    טוב תודה , אבדוק את העניין. קשה לי להאמין שאמצא אותה, מדובר בגומיה קטנה בגודל חצי סנטימטר, אבל אנסה
  14. pedelt

    מסך פיג'ו 206

    בebay מצאתי רק מסכים קומפלט, חבל על הכסף. יש אפשרות למצוא דבר כזה אצל לובינסקי? או לפחות רק את הפנל השחור עם הכפתורים? *איפה נמצאת חנות החלקים של לובינסקי\טלפון שלהם? באתר שלהם אין מידע אגב, אני ראיתי לאן הוא נפל, לתוך הדאשבורד כאילו.. אין שום מצב להגיע אליו.
  15. pedelt

    מסך פיג'ו 206

    ?? פירוקיה תיהיה הפיתרון היחיד?
  16. pedelt

    מסך פיג'ו 206

    טוב, העניין סודר. תודה הבעיה עכשיו שנעלמה לי ממברנה אחת של כפתור כיוון השעון כשפירקתי את הכיפה. משום מה הרגשתי צורך בלתי מוסבר להוציא גם את הפאנל הזה שעל המסך. כן כן,אני יודע שלא היה טעם לעשות את זה למישהו יש מושג איפה אני מוצא דבר כזה?
  17. היי, יש אפשרות להוסיף חיבור AUX 3.5mm למערכת המקורית של פיג'ו 206? (מערכת זהה ל307/c4 ושאר הPSA) תודה
  18. pedelt

    מסך פיג'ו 206

    משום מה פספסתי את הקטע ההוא תודה
  19. pedelt

    מסך פיג'ו 206

    הממ. פירקתי את הפלסטיק, שיחקתי עם החוטים, אבל לא הצלחתי להחזיר את התאורה לחיים. למישהו יש איזה רעיון? *שמתי לב שעל המסך יושבות 3 נורות. כשהתאורה עוד עבדה, שמתי לב שהיא הייתה לא אחידה, מרכז המסך היה מואר חזק, והצדדים חלש יותר. לעומת זאת ברכב אחר שנסעתי בו (אמנם 307, אבל המסך נראה זהה) התאורה הייתה אחידה. אני מסיק מזה שכנראה רק הנורה האמצעית עבדה, וגם היא נשרפה כעת? או בקיצור - איזה נורות אני צריך לשם? ואיך אני מוציא אותן? בסיבוב או משיכה? תודה
  20. pedelt

    מסך פיג'ו 206

    תודה רבה אבדוק את זה מחר בבוקר
  21. שלום, הנורה הכתומה במסך מחשב הרכב/רדיו התחילה לגמגם לפני כמה ימים. מכה קטנה על האיזור פתרה את הבעיה זמנית כל פעם. מאתמול הנורה לא נדלקת בכלל, דבר שמקשה מאוד על קריאת נתוני המסך (למעשה, בלי פנס שמכוון ישירות על המסך אי אפשר לראות כלום). חיפשתי איזכור לדבר בספר הרכב ולא מצאתי כלום. למישהו יש מושג איך אני מגיע לנורה הזאת כדי לשחק איתה או להחליף אותה אם צריך? תודה
  22. שלום, אני מחפש רכב יד שנייה לקנייה, ומחפש המלצות התקציב הוא סביב ה20K-25K עדיפות לסופר מיני (אבל לא חייב) מטעמי מחיר וקומפקטיות שחשובה בתל אביב (עם עדיפות ל 5 דלתות ולא 3) שלא יהיה עגלה (גם על חשבון צריכת דלק) עדיפות לאוטומט, ידני רק אם זה גיר שידוע כקל מאוד לתפעול (גם אמא תנהג עליו לפעמים) ישמש לנסיעות בעיר, וכן לנסיעה ביו עירונית של סביב ה50 ק"מ סה"כ כמעט כל יום חשבתי בכיוון של פיג'ו 206 1.6 XT שנת 01-02. רכב נאה, עומד בקריטריונים, ומנוע שעל הנייר יכול להיות אפילו מעט מהנה ברכב כזה. בהתחלה חשבתי על הXS הידני, אבל אמא לא כלכך רוצה. יש עוד משהו ששווה להסתכל עליו? תודה
×
×
  • תוכן חדש...