Jump to content

pedelt

  • הודעות

    244
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי pedelt

  1. pedelt

    אני רוצה לעבור לאנגליה

    >> >> אין בכלל ספק, שאת הסאונד היפה ביותר יצרו דווקא ה"קלאסיות" יותר - ה360 והדיאבלו (6:50)
  2. שלום חברים, מקווה לקבל תשובות מהר כי אני כבר בדרך לא מוסך ולא רוצה להידפק אז ככה, כבר כמה ימים של ריח חזק של דלק באוטו. אין סימנים של נזילה חיצונית. אתמול מילאתי טנק מלא, הריח נהיה חזק מאוד. היום בבוקר נכנסתי לאוטו ונחנקתי. אחרי כמה חיפושים, מצאתי נזילה גדולה של דלק בפתח הגישה שמתחת לכיסא הימני האחורי )משאווה?) דעתכם ועצותיכם חשובות לי
  3. ומה לגבי עטלפים שמורידים לי מוחטות על האוטו כל לילה?
  4. לא יודע כמה זה נכון ברמה הטכנית - אבל זה ההסבר שקיבלתי מנציג של אאודי בתיבה רובוטית רגילה, החלפת ההילוך מתבצעת ב3 פעימות: (כמו תיבה ידנית) 1. שחרור הקלאץ 2. החלפת הילוך 3. חיבור הקלאץ מחדש בתיבת DSG החלפת ההילוך מתבצעת (**ברוב המקרים) בפעימה אחת: ניתוק הקלאץ הפעיל, ובו בזמן חיבור הקלאץ המנותק, המחובר להילוך הבא. קלאץ אחד אחראי על ההילכים האי זוגיים, והשני על הזוגיים (ל"עמך" כמונו, יותר קל להסתכל על זה כ2 תיבות הילוכים נפרדות) אבל - איך הקלאץ' השני יודע מהו ההילוך הבא? בתאוצה, התיבה מכינה את ההילוך הבא. בהאטה התיבה מכינה את ההילוך הקודם. *למה "ברוב המקרים"? כי לדוגמא בהאצה, התיבה מכינה את ההילוך הבא, מגיעה רגע ההעברה אך בדיוק באותו רגע החלטת לתת ברקס. במצב כזה, התיבה קצת משתגעת (וזאת הסיבה לתלונות של חלק מבעלי הDSG על תנודות הילוכים תכופות בפקקים).
  5. pedelt

    695 סיבות לחייך.

    תהיה בטוח שזה בכוונה. אגב אצלי האמצעיות 206
  6. pedelt

    695 סיבות לחייך.

    לגבי המחיר, אתה יכול לשכוח מלהעלות אותה על הכביש ב210K. המחיר באירופה - 34K יורו, או בעברית - 170K. וזה לפני מיסים והוצאות. בכל מקרה, 33% יותר כוח סוס זה + חיסכון מועט במשקל לעומת האבארט' הרגילה זה הבדל משמעותי מאוד.
  7. pedelt

    695 סיבות לחייך.

    מדהימות! ראיתי את האדומה על הכביש לפני שבועיים-שלושה. גם צילמתי והעלתי לכאן. רק שמסיבה שעדיין לא ברורה לי (לא נשלחה הודעה פרטית, ובצור קשר עדיין לא קיבלתי תגובה) החליטו למחוק את הטראד. המחיר הרשמי הוא 400K
  8. אני יודע. גם אני החלפתי שמן גיר בטיפול 120. התגובה שלי הייתה לגבי זה שהבאת את הניירת של PSA כ"הוכחה", בזמן ששם נכתב שאין צורך בהחלפה.
  9. ניר, רק כדי לתקן אותך, בניירת של PSA נרשם שהשמן לא דורש החלפה; "lubricated for life". מה שכן, יש לבדוק את מפלס השמן (ולהוסיף אם חסר) כל 60K KM. *מצד שני, בהמשך יש התייחסות לcounter בעניין גיל השמן. לא נכתב אם הוא עפ"י ק"מ או זמן, רק נכתב שיש חיווי לכשהcounter הזה מגיע לערך גבוה. בנוסף, נכתב שיש לאפס אותו בהחלפת שמן - דבר שכמה עמודים לפני זה נכתב שאין צורך לעשות. צרפתים מפגרים.
  10. ג'יפה לא נכנסה לך, אתה יכול להרגע. המשאבות לא מגיעות לתחתית, כדי למנוע שאיבת ג'יפה ומים שיושבים בקרקעית. בנוסף, כל שנה +- שואבים את תחתית המיכל.
  11. ככה זה שמכניסים קצת סדר גרמני לפסיכופטיות איטלקית. מתכון מנצח
  12. RK, לא קרה לי פעם אחת שמים נתזו מהכביש\גלגל אל השמשה האחורית, לא ב206, לא בi30, ולא בלאנדקרוזר. בנסיעה של מעל 30 קמ"ש +- (תלוי בכיוון הרוח) אין שום צורך להפעיל את המגב האחורי
  13. זה רכב מקורי או רפליקה?
  14. pazoli, אולם תצוגה זה לא אטרקציה. זה לא בשביל לבוא לחקור ולשחק עם מכוניות חדשות (למרות שרובנו נהנים לעשות את זה). אולם תצוגה מטרתו לגרום לך לרכוש את הרכב. כל עוד אתה לא לקוח פוטנציאלי, אין לך כלכך מה לעשות שם (מבחינתם). מבין אותם לחלוטין. גם אני לא הייתי נותן לעם ישראל לשחק לי ברכב ששוויו מעל למליון ש"ח (אם היה לי אחד כזה כמובן )
  15. האח האבוד!
  16. סימבה מלך האריות
  17. לדלק יש מחירון בינלאומי, בדיוק כמו לנפט ולזהב. כיום המדינה "מקצה" לחברות הדלק מרווח שיווק של 59 אג' בתדלוק עצמי, ו80 אג' בתדלוק בשירות מלא. המרווח הזה נקבע ע"י משרד האנרגיה כמרווח שמאפשר לתחנות להרוויח (לא נכנס למספרים, זה לא המקום) גם לאחר כל ההוצאות. המשחק שיש לחברות הוא רק בתוך התחום הזה. במקרה של "טן" ראש העין, נראה שמחיר המכירה הוא אפילו בהפסד! עבור שוב על הפוסט הקודם
  18. *כל עוד אתה לא רוצה להפעיל חימום ברכב, אתה לא צריך להפעיל את המדחס, חבל על הדלק. סובב למצב הפשרת אדים, תדליק את האוורור, שים את בורר הטמפרטורה על "קר", ושים לב שהוא פועל על אוויר חיצוני. כשאתה רוצה להפשיר אדים בזמן חימום הרכב, אתה חייב להפעיל גם את המדחס, כדי לפחות לייבש את האוויר.
  19. עם כל הכבוד, משהו מסריח פה. אני לא אוסיף על זה את הקומבינות שרצות לי בראש עכשיו, שלא יתבעו אותי בסוף על הוצאת דיבה. חומר למחשבה, עלות בנזין 95 כיום (עפ"י שער lavera) היא: 3,194.03 ש"ח לק"ל, או 3.19403 ש"ח לליטר (עפ"י מחירון חברת הדלק). אם נלך לפי מנהל הדלק, נראה שהמחיר הוא 3,209 ש"ח לק"ל, או 3.209 ש"ח לליטר. אבל בואו נלך לפי הנמוך. מס הבלו על הבנזין עומד כיום על 2,872.92 ש"ח לק"ל, או 2.87292 לליטר. קצת חשבון, 3.19403+2.87292 = 6.06695 נוסיף מע"מ, 7.037662 ש"ח לליטר בנזין. ואנחנו מדברים רק על עלות הדלק, לפני הוצאות (ויש הרבה), ולפני רווחים. ומה לעשות, "טן" הוא לא ארגון התנדבותי, אלא חברה שרוצה גם להרוויח, ולכן מאוד מאוד (מאוד!) קשה לי להאמין שב2 מתוך 7 ימים בשבוע התחנה תמכור בנזין בהפסד של 9 אג' לליטר. כמו שאמרתי, חומר למחשבה
  20. אין לאף אחד מושג? *פגוש מקורי של XT 2003
  21. כן לפיאסטה דור 5 יש חוטים דקים (הם לא שקופים.. פשוט דקים מאוד) שעוברים בתוך השמשה (בין השכבות) לחימום השמשה והפשרת האדים. דבר שלדעתי הרבה יותר נוח מהדרך הקונבנציונלית
  22. *רק אותי מעניין למה נפתחו כריות האוויר בפגיעת צד כזאת? (לא שזה משנה הרבה.. הרכב יעבור למצב צבירה פחית טונה בקרוב ממילא)
  23. הזמזום שאתה מדבר עליו קיין בהרבה רכבים. אין לי מושג במה בדיוק מדובר, אבל אני תמיד הנחתי שמדובר במשאבת דלק או משהו.
×
×
  • תוכן חדש...