עם כל הכבוד, משהו מסריח פה. אני לא אוסיף על זה את הקומבינות שרצות לי בראש עכשיו, שלא יתבעו אותי בסוף על הוצאת דיבה.
חומר למחשבה,
עלות בנזין 95 כיום (עפ"י שער lavera) היא: 3,194.03 ש"ח לק"ל, או 3.19403 ש"ח לליטר (עפ"י מחירון חברת הדלק).
אם נלך לפי מנהל הדלק, נראה שהמחיר הוא 3,209 ש"ח לק"ל, או 3.209 ש"ח לליטר. אבל בואו נלך לפי הנמוך.
מס הבלו על הבנזין עומד כיום על 2,872.92 ש"ח לק"ל, או 2.87292 לליטר.
קצת חשבון,
3.19403+2.87292 = 6.06695
נוסיף מע"מ,
7.037662 ש"ח לליטר בנזין. ואנחנו מדברים רק על עלות הדלק, לפני הוצאות (ויש הרבה), ולפני רווחים.
ומה לעשות, "טן" הוא לא ארגון התנדבותי, אלא חברה שרוצה גם להרוויח, ולכן מאוד מאוד (מאוד!) קשה לי להאמין שב2 מתוך 7 ימים בשבוע התחנה תמכור בנזין בהפסד של 9 אג' לליטר.
כמו שאמרתי, חומר למחשבה