-
הודעות
244 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי pedelt
-
לחברה שחיפשו רמקולים למחשב וכרטיס קול, אז בבקשה גם וגם. אתמול הגיעו אלי הTeac HR S101. מדובר בזוג רמקולים פאסיביים שעושים רושם מצוין וכן מגבר+DAC (עם יציאה נוספת לאוזניות) וכניסות USB/x2toslink/3.5mm ואפילו BT על aptx. מאמאזון גרמניה ב306 יורו עד הדלת! יותר זול מmassdrop! http://www.amazon.de/Teac-HR-S101-SD-HD-Microsystem-Player-Software/dp/B00QGXV2TI?ie=UTF8&psc=1&redirect=true&ref_=oh_aui_detailpage_o00_s00
-
זה בדיוק מה שאמרתי
-
נקודה מעניינת, אך אומר זאת מידיעה - בדר"כ המידע המעניין באמת לא מגיע ממפגעי הקצה הנתפסים בשעת המעשה אלא מהצוות ה"טכני" והתכנוני שנתפס בפעילות יזומה.
-
לפי מה שאני אומר, מפגעים כלל אינם צריכים להגיע למעצר. אתה רשאי לחלוק עלי.
-
לא אמרתי מה כן. אמרתי מה לא. שבוי מלחמה הוא לא- כך שקודם כל הטיעון הזה, שאותו הציג באגריה בכזה ביטחון אינו תקף כאן. כפי שכבר הסברתי, לטעמי הוא כן מהווה איום. אני בכלל לא מצליח להבין איך אפשר להגיד "הוא מחבל אך אינו מהווה איום". להזכירך, ע"י אותו צבא ממש בוצע סיכול ממוקד/הוצאה להרוג של מחבל רוטט על כיסא גלגלים. ולפני זמן לא רב בוצע ניסיון לסיכול/הוצאה להורג בפעם המי יודע כמה של מחבל שעפ"י השמועות חי ללא ידיים וללא רגליים. האם מפקד המבצע הזה הינו רוצח? האם הטייס רוצח? מכה קלה בכנף? וכן, כמו שכבר אמרתי - "ההרג נכון, האיך לא" - מילים זהות לשל רוני אך עם משמעות אחרת. לטעמי, ברגע שאותו מחבל לקח את ההחלטה הזאת הוא מת מהלך. אני סבור שאת הכדור בראש, את "ווידוא ההריגה" - שלדעתי זו אינה מילה גסה - היה צריך לעשות מיד, ולא לחכות למצלמות, מהסיבה הפשוטה שזה לא נעים לעין.
-
וואו. אז ממש אין לך מושג הא? אתה מזכיר לי משהו שאמר לי פעם אדם מאוד חכם אבל גם קצת משוגע: "נכון לא נכון - תפגין ביטחון". שבוי מלחמה, כפי שכנראה אינך יודע, הוא חייל או אזרח באיזור לחימה אשר נכנע לתוקפיו (ולא משנה הסיבה לכך), אינו מהווה עוד איום ונלקח בשבי. שבוי מלחמה, עפ"י אותן אמנות שאתה מדבר עליהן, לא ניתן כלל להעמיד לדין, אלא רק להחזיק בו עד אשר הלחימה הרלוונטית מסתיימת. אותו זיבלון קטן (לשיטתך אזרח? כי חייל הוא לא) שרץ לדקור חייל, הצליח בכך, ונורה תוך כדי ולאחר מכן אינו שבוי מלחמה.
-
אני יוצא בהנחה שאתה מספיק חכם כדי להבין שטוקבקים מתלהמים בטמקא הם בסך הכל כאלה. אני מקווה שאתה מבין שהאנשים האלה לא באמת מחכים להזדמנות ללכת ברחוב ולטבוח בערבים, גם אם זה היה בחסות החוק. והיוצאים מן הכלל - מקומם לא איתנו. מחבל יהודי דינו כשל מחבל מוסלמי. לגבי הסיפא, שוב אתה בא עם טיעונים הזויים. אתה באמת משווה אונס והרג אזרחים להרג של מחבל מנוול שניסה וכמעט הצליח להרוג חייל? אם חייל ישראלי יתפס אונס או רוצח אזרחים בשביל הכיף שייענש בכל חומרת הדין. אך חייל שיורה והורג מחבל - איך אתה מעז לקרוא לדבר כזה פשע מלחמה?!
-
אולי לא הבנתי נכון את דבריך, אך לי זה היה נראה כך: RK מנסה להבין את להיטות השמאל לצעוק לכל מאן דבעי על כל מחדל ישראלי. כל סיפור שיכול להשחיר את פנינו בחוץ הופך לסוגה עילית. (ואני לא נכנס כרגע למה נכון ומה לא) למה את אותו המרץ לפחות לא משקיעים בהסברה של מה קורה באמת? בשיפור תדמיתנו השקרית בעולם? את המגמתיות בסיקור בתקשורת העולמית? למה מדברים כל הזמן על "פלסטינים" (מעולם לא הייתה מדינה כזאת) שנהרגו ע"י כוחות הביטחון "של הציונים" ולא על מה שבאמת הוביל את אותו בחור לקבר? למשל האקדח או הסכין שבידו? אתה אומר "אני לא רוצה להיות כמוהם. אני רוצה להיות כמו מדינה מערבית". סבבה. אתה לא כמוהם. אתה לא יוצא בערב לסיבובי שחיטות בעיר. אתה לא דוקר למוות את פאטמה ועוברה שעוד לא ראה אור. אתה לא נוסע עם קלאצ'ניקוב מבצבץ מהסנרוף ויורה בכל מה שזז וגם במה שלא. אתה לא עולה לאוטובוס עם מעיל שמתחתיו חגורת נפץ. אתה גם לא מניח מטעני צד לאורך כבישים, ובטח ובטח לא עושה את כל זה בגלל שאיזה מישהו למעלה אמר לך בחלום או באיזה ספר ישן תעשה ככה וככה ויטבאח אל יהוד. אתה גם לא עושה את זה בגלל שאתה ועוד כמה שבטים של דומים לך, שעד לפני רגע שנאו אחד את השני וטבחו אחד בשני במלחמות חמולות, החלטתם להתאגד כנגד האויב הציוני והחלטתם שאתם רוצים מדינה משלכם, juden frei, ועל הזין שלכם כולם. מה שאתה כן עושה, זה לחסל את המחבלים שעושים את all of the above. בדיוק כמו כל מדינה מערבית נורמאלית, הדבר הבסיסי ביותר שמדינה צריכה להעניק לתושביה זה ביטחון. אם מחבל בא לפגוע באזרח או בחייל צריך לגמור אותו. במקום. לא לפנות אותו, לכלוא אותו, ולחכות מספר שנים עד שישתחרר ויחזור לבצע את זממו בשנית, ועכשיו גם עם תואר בהנדסה. עברנו כבר יותר מדי כאלה. חלאס. ואם לטעמך, או לטעם המשפטנים בג'נבה, הפיסקה האחרונה הינה פשע מלחמה אז fuck it - אנחנו נהיה פושעים, בדיוק כמו כל שאר הדמוקרטיות המערביות.
-
כן, כי כי הרוסים, צרפתים, איטלקים, אמריקאים, אף אחד לא מפעיל כוח כדי לשמור על ביטחונו או שאר אינטרסים לאומיים. אף מדינה מהרשימה הזו לא התעסק בסוריה, לוב, עיראק, צ'צ'ניה ועוד ועוד. רק אנחנו המצאנו את המלחמה.
-
ההרג לא בוצע סתם מכלום. לא מדובר בפסיכופת שהחליט "לזיין ערבים". להזכירך מדובר בלוחם ותיק ומצטיין. אתה ממשיך לדבר על מוסריות.. מה המוסריות פה? מחבל שדקר חייל, האם מוסרי בעיניך שחבר של אותו חייל דקור יגיש למחבל המנוול עזרה רפואית? למה? צבא, עם כמה שלא נעים לשמוע, תפקידו להילחם. צה"ל אינו ארגון לזכויות אדם. תפקידו להרוג את האויב. נכון שזה לא כיף, נכון שעדיף ללכת לים או לעשות סקי באסטוניה, אבל תפקידו של חייל הוא להרוג את המחבל. רבאק, היו לנו פה יחידות שלמות שקמו על המשימה הזאת! עשו סיבובים במצרים\ירדן\לבנון ורחוק יותר בדיוק בשביל הסיבה הזאת. האם גם הם רוצחים? אני שוב מחזיר אותך לשאלה הקודמת כי עדיין לא הצלחתי להבין את עמדתך. אם תענה לי in line בציטוט בטוח שנבין יותר טוב. כאשר אותו מחבל קפץ על חייל ודקר אותו בפלג גופו העליון. האם לדעתך לגיטימי לירות בו כדי להרוג? או שצריך רק לירות בו כדי שיפול לרצפה? איפה עובר הקו של לגטימי ולאו? שוב סיטואציה היפותטית, האם מיד לאחר שחייל נדקר מול 2 חיילים נוספים, אחד מהם יורה למחבל 2 כדורים בבטן והמחבל נופל. שניה וחצי לאחר מכן החייל השני מסיים את הטיפול עם כדור לראש. או אם יותר נוח לך, ללב. האם אותו חייל ב' רוצח? האם עליו לעמוד לדין פלילי?
-
שניכם לא הבנתם את הנקודה. שום עניין ימין ושמאל. השאלה באה במטרה אחרת, להבין את עצם ההתנגדות העזה הזאת להרג הספציפי הזה של מחבל שניסה להרוג דקה קודם. למה שם כן ופה לא. לפי דעתי, ולפי עוד המוני אנשים אחרים בכל העולם, מחבל דינו מוות. לא משנה היכן, ולא משנים מניעיו. על כן גם לא משנה אם זה יקרה ע"י פצצה חכמה או ע"י כדור אידיוט. אני עצמי, חושב שהטעות היחידה של אותו חייל מכפיר היא שהוא לא עשה את וידוא ההריגה ברגע הניטרול הראשוני. הצעד הזה של החייל פוגע בנו תדמיתית כי, לצערי, ישנם גם הרבה שלא חושבים כמוני. ולכן לשאלה הבאה, ואם אפשר שהפעם תענו בקצת יותר רצינות וקונקרטיות, האם תרחיש בו מחבל מגיע לחייל או אזרח ישראלי (ולטעמי אין הבדל), דוקר אותו, לך תדע עכשיו מה הוא מתכנן הלאה, האם הריגתו במקום הינה מעשה לגטימי בעיניכם? אם לא, למה לא? ולמה את מוחמד-אבו-משהו מדאע"ש כן?
-
פינדר ובאגירה, שאלה לי אליכם, לפני מספר שעות פורסם כי בתקיפה אווירית אמריקאית על אדמת סוריה נהרג/נרצח/חוסל אדם חביב, מס' 2 בדעא"ש. עמדתכם בנושא? *ואנא, תשובתכם הכנה
-
Liviur, אני מתכוון אפילו לכתום זה השחור החדש, בית הקלפים, סדרות *של* נטפליקס שהעונות החדשות עדיין לא מופיעות בנטפליקס אצלנו.
-
גם הסדרות החדשות שנוספו, רובן ללא העונה האחרונה המשודרת ביס/הוט
-
גם אם תקנה קורולה ותשפר אותה בהפרש המחיר כנראה שתשיג את הניסאן
-
לא מכיר את המערכת בAudi, אבל בCLS לדוגמא המערכת כלל לא נוגעת בגז/ברקס אלא רק משחקת עם ההגה - ומודיעה לנהג מתי לבלום\לשחרר ומתי להעביר לרוורס.
-
פוליש לצבע מט?
pedelt פרסם הודעה בנושא של pedelt בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
לא פלסטיק, מתכת. לא יודע בדיוק מאיזה סוג, מאמין שאלומיניום. -
אילו צמיגים מגיעים במקור על סקודה אוקטביה 2014-2015 ?
pedelt פרסם הודעה בנושא של גרשון המשפר בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
על האוקטביה של אבי, 1.2 ליסינג שעלתה לכביש במאי 2015 מותקן צמיג זהה (על ג'אנט ברזל) -
לחברה פה שנעמדו דום להחלטת בית המשפט, כאילו השופט הוא אלוהים שירד לארץ, אני מקווה שצפיתם בפרק הראשון של "דיני נפשות". אם לא, ניתן למצוא בנענע10. שופטים, פרקליטות, נשיאת בית משפט, משטרת ישראל, ראשי משפחות פשע, כולם חברים של כולם. לראות ולא להאמין.
-
https://www.amazon.co.uk/gp/aw/d/B00K2U61FG/ref=ox_sc_act_image_1?ie=UTF8&psc=1&smid=A3P5ROKL5A1OLE
-
לפי דעתי אתה צריך לדרוש זאת מהקבלן. אני לא יודע אם הוא מחויב לכך, אבל נהוג שהקבלן משרשר את כלל הנקודות על פס קרונה בארון תקשורת. כשמגיעה החברה להפעיל את הקו הם רק מחברים כניסה מהארון הקומתי/מודם לפס קרונה ובזה מסתיימת ההתקנה.
-
זה יותר מסובך מזה. הרבה מהתוכן כבר קיים בחוזים תקפים עם yes/hot. אפילו house of cards, סדרה של נטפליקס, לא נמצאת בספריה הישראלית בגלל חוזה תוכן תקף. עכשיו השאלה מה יקרה הלאה עם סדרות חדשות. האם נטפליקס מספיק חזקים כדי לקבל זכויות שידור לתוכן גם מבלי להיכנס למלחמות מחירים נגד yes/hot כחלק מחוזה גלובאלי או משהו. כי במידה ולא, קשה לי להאמין שהם ישקיעו מספיק בשביל שוק קטן כמו שלנו.
-
למישהו יצא לשלוח לאחרונה חבילה לחו"ל? שלחתי חבילה קטנה לגרמניה ב17/1, בdhl אין זכר, ובמעקב של דואר ישראל הסטאטוס תקוע על "הפריט בתהליך העברתו לארץ היעד. תאריך עדכון אחרון ב19/01/2016"
-
הmerrell נעלים מצוינות. מאוד מאסיביות, אטומות טוב, אך רוב הדגמים כבדים מאוד ולא נוחים לנעילה יומיומית. בלאנדסטון / רדבק , לדעתי רדבק ובגדול. נוחות יותר, וגם העור וגם הסוליה מחזיקים מעמד יותר טוב מהבלאנדסטון. רק לקחת בחשבון שהם אטומות טוב רק כחדשות, לאחר זמן מה חובה לטפל באופן קבוע עם ווקס כדי לשמור על האטימות. והכוונה באופן שבועי בערך.
