בדיוק התקנתי מערכות חדשות בבית (מחשב) ובעסק (nvr - 7732NI-I4) מבוססת hikvision.
לגבי nvr או מחשב - כל הפונקציות שיש בnvr יש גם בתוכנה של hikvision לווינדוס/לינוקס, ככה שמבחינה זו אתה לא מפסיד כלום. כמובן שכמו שאמרת אתה יכול גם להשתמש בתוכנות צד ג.
בעיקרון הnvr יותר פשוט להתקנה, ממש plug n play, בעוד המחשב דורש קצת התעסקויות, הפעלת המצלמות, הקמת שרת אחסון ועוד. יש גם מכשירים משולבי סוויטץ'.
לגבי המחשב - כל מחשב הכי פשוט יעשה את העבודה. ליתר ביטחון מומלץ להתקין hdd ייעודי - wd סגול או seagate המקביל. הפרש המחירים לא בשמיים.
לגבי מצלמות, אצלי זאת מערכת גדולה (20 מצלמות כרגע) עם מישמש של מספר דגמים לייעודים שונים, אבל מותקנות 4 מצלמות DS-2CD2042WD-I שעושות עבודה מצוינת. בהפרש המחירים הזעום בסין שווה ללכת על הרזולוציות הגבוהות.
לגבי רשת נפרדת, כל עוד לא מדובר במספר רב של מצלמות אין שום צורך. כל מצלמה 4-8 mb/s נניח. גם ציוד ביתי אוכל את זה בקלות בלי לפגוע בשאר המשתמשים.
חסרונות? אין. חוץ מהמחיר, אבל גם זה כבר די סגר את הפער. מצלמות ip לא דורשות עיבוד מרכזי במחשב המקליט, הן מעבדות את התמונה כבר במצלמה ושולחות רק את הקובץ לאחסון. בנוסף מושפעות הרבה פחות מהפרעות - החיבור למחשב/nvr הוא דיגיטלי לחלוטין.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk