Jump to content

pedelt

  • הודעות

    244
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי pedelt

  1. חיפשתי אותן לאחותי. כל האמאזונים לא שולחים לארץ. כנראה בעיה של הסכמי בלעדיות של היבואן. Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  2. כן כל השלטים יעבדו עם כל micro usb פשוט. לא נוח, לא כיף. זה למשל https://www.amazon.de/gp/aw/d/B01L7PQBL8/ref=mp_s_a_1_1?ie=UTF8&qid=1479987438&sr=8-1&pi=SX200_QL40&keywords=xbox%2Bwireless%2Bcontroller&dpPl=1&dpID=41P98oDYx6L&ref=plSrch&th=1&psc=1 Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  3. נו זה ברור, אבל אתה רוצה בחיבור אלחוטי! מבלי להשליך על מה נמכר בלינק שצירפת - השלטים החדשים יכולים להתחבר אלחוטית למחשבים *בלי הדונגל של מייקרוסופט* דרך BT. מן הסתם שזה דורש אנטנת BT. אם אין לך אחת בלוח, מזמין ב5 שקל מEBAY. עם השלטים הישנים - חייב דונגל. Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  4. pedelt

    מי אשם? [רכבים בכיכר]

    רכב א' שרוצה להיכנס לנתיב הימני יתן זכות קדימה לרכב ב' שנוסע בנתיב השמאלי?? Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  5. טוב עברתי למחשב לעשות סדר, אבל יצאתי יותר מבולבל. קודם כל, בהתחלה השלטים החדשים היו רק בלבן. אני רואה שעכשיו נכנסו גם שחורים. באמאזון גרמניה החדש מופיע כ"standard 2016". לגבי הלינקים, בקריאה חוזרת אני רואה שאכן בשניהם מצוין בdescription שמדובר בדגם החדש עם BT. מצד שני, משהו לא הגיוני לי בsku הזה שכולל את השלט החדש שמתחבר בBT, ואת הדונגל הישן. בכל מקרה - כל השלטים אלחוטיים, בין אם RF או BT. קיפוד, גם השלט הישן מתחבר באותה דרך בדיוק עם כפתור הSYNC למעלה, רק שאתה צריך לפני זה לחבר את הדונגל של מיקרוסופט.
  6. שניהם מהדגם הישן. החדש של הs בצבע לבן. https://www.amazon.de/gp/aw/d/B01GVN10VM/ref=mp_s_a_1_1?ie=UTF8&qid=1479987438&sr=8-1&pi=SX200_QL40&keywords=xbox+wireless+controller&dpPl=1&dpID=41P98oDYx6L&ref=plSrch Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  7. נכון מאוד, גם השריפה ב2010 החלה בעקבות הצתה רשלנית של חברה מעוספיא בדיוק בגלל זה הבאתי את ציטוט המשטרה על חשד למניע לאומני. Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  8. תום. אכן, הדונגל הוא RF כמו בשלט של הXbox 360 למחשב. השלט החדש של הs (שכבר נמכר גם בנפרד) מתחבר בBT ולא מגיע עם הדונגל בקופסא. אם הלוח שלך לא כולל אחד, אתה צריך להתארגן על דונגל BT בשקל וחצי מebay. Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  9. צ'מע, דובר רשות הכיבוי אמר לפני כמה דקות בקולו שהם סבורים שחלק גדול מהשרפות של הימים האחרונים מקורן בהצתות. כרגע בחדשות 2 ו10 דיברו על כך שמספר שריפות שכבר נחקרו זוהו בוודאות כהצתות. מהמשטרה נמסר לפני מספר שעות שהשריפות באזור חיפה "מסתמנות כבעלות רקע לאומני". Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  10. אייל אני מאמין שמגרמניה המחיר יהיה זול יותר משמעותית. כרגע 66eur כולל, זה בדיוק המחיר שאני רכשתי לפני כמה חודשים וזה בטח עוד ירד. קחו בחשבון שהשלט החדש של הxbox one s תומך BT וחיבור למחשב ללא מתאם Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  11. לילה טוב Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  12. תראה.. נכון שזה ראש ממשלה ומן הסתם אתה מצפה שיתעסק בדברים "קצת" יותר משמעותיים. אני אגב מניח שהוא אפילו לא מכיר את העניין, ואלה החברה בלשכה שמפיגים את השעמום בכתיבת מכתבי איום לכל עבר. ובכל זאת, זה זה בדיוק הוצאת דיבה. סיפורים מצוצים מהאצבע על משפחת מאפיה, כספים מלוכלכים וכספות סודיות. טוב שלא קרא לו uncle junior. Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  13. לא צריך לאסור באופן גורף. גם היום כל ריאיון מתואם קודם כל מול דו"צ, והם שאחראים לתדרך את המפקד לפני, ולשרטט גבולות גזרה מאוד ברורים של מה אפשר להגיד ומה לא בענייני אקטואליה. רק צריך ליישם את זה. Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  14. אם הייתי דמות ידועה בתפקיד ציבורי (ואני לא) והיו מעלילים עלי ועל משפחתי עלילות בלי שום בדל של ראיה, היו מציירים אותי כמי ששולח את ילדיו (נו.. אין לי) למסעות גבייה ברחבי העולם ומשם לכספת הסודית בפנמה, גם אני בהחלט הייתי שוקל זאת. בדיוק למקרים כאלה קיימת הענישה בנושא. Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  15. אם אתה גר בעפולה זה גם הכביש לקהיר. מה קשור אילת? Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  16. ה"קונספירציה" שהוא מדבר עליה היא לגבי התגובה של אחד החברים לפיה ראש הממשלה הדיח את שר הביטחון מכיוון שהוא שם לו ברקס על הקומבינה, והכניס במקומו אדם אחר - ליברמן - שיכנס איתו חצי חצי. Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  17. 2cd2542fwd-iws 2cd2042wd-i צילום ברמה מאוד גבוה גם בחושך מוחלט. אגב בבית הם מחוברות לשנאים שקניתי ב20 ש"ח בksp ולא בPOE Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  18. 3 מצלמות שהוזמנו הביתה בדואר רשום הגיעו בלי שום בעיה. המצלמות שהוזמנו לעסק עברו בצורה המקובלת עם אישור משרד התמ"ת ותשלום מס. Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  19. תחפש hisecu store באליאקס. הייתה לי שם הנחה די משמעותית (ומשלוח dhl בחינם) בגלל הכמות Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  20. 100usd עוד עניין, תוודא שאתה מזמין גרסאות us/global ולא גרסא סינית (יש הפרש במחיר כמובן) אמנם עם קומבינה הם מסדרים תפריטים באנגלית, אבל אי אפשר לעדכן קושחה, והosd בצילום עדיין בסינית. Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  21. בדיוק התקנתי מערכות חדשות בבית (מחשב) ובעסק (nvr - 7732NI-I4) מבוססת hikvision. לגבי nvr או מחשב - כל הפונקציות שיש בnvr יש גם בתוכנה של hikvision לווינדוס/לינוקס, ככה שמבחינה זו אתה לא מפסיד כלום. כמובן שכמו שאמרת אתה יכול גם להשתמש בתוכנות צד ג. בעיקרון הnvr יותר פשוט להתקנה, ממש plug n play, בעוד המחשב דורש קצת התעסקויות, הפעלת המצלמות, הקמת שרת אחסון ועוד. יש גם מכשירים משולבי סוויטץ'. לגבי המחשב - כל מחשב הכי פשוט יעשה את העבודה. ליתר ביטחון מומלץ להתקין hdd ייעודי - wd סגול או seagate המקביל. הפרש המחירים לא בשמיים. לגבי מצלמות, אצלי זאת מערכת גדולה (20 מצלמות כרגע) עם מישמש של מספר דגמים לייעודים שונים, אבל מותקנות 4 מצלמות DS-2CD2042WD-I שעושות עבודה מצוינת. בהפרש המחירים הזעום בסין שווה ללכת על הרזולוציות הגבוהות. לגבי רשת נפרדת, כל עוד לא מדובר במספר רב של מצלמות אין שום צורך. כל מצלמה 4-8 mb/s נניח. גם ציוד ביתי אוכל את זה בקלות בלי לפגוע בשאר המשתמשים. חסרונות? אין. חוץ מהמחיר, אבל גם זה כבר די סגר את הפער. מצלמות ip לא דורשות עיבוד מרכזי במחשב המקליט, הן מעבדות את התמונה כבר במצלמה ושולחות רק את הקובץ לאחסון. בנוסף מושפעות הרבה פחות מהפרעות - החיבור למחשב/nvr הוא דיגיטלי לחלוטין. Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  22. מול חברת האשראי Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  23. לא יודע.. כרטיס ישראלי עם כתובת ישראלית, כתובת נוספת בארה"ב (של buy2usa) ולא הייתה לי שום בעיה. מצ"ב ההזמנה האחרונה מחודש יוני Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  24. לרגע חששתי שאתם מדברים על blackfriday באוקראינה או משהו [emoji13] בן, אכן כן מניסיון. מצד שני, אייל אומר שלא הולך לו. כנראה שזה תלוי בעוד משהו. תנסה ותעדכן. Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  25. יעני וגינה? [emoji15] לגבי משלוח בארה"ב, לא צריך דווקא אמקס. את הכרטיסים שלי (ויזה לאומי קארד) רשמתי גם על הכתובת של buy2usa, וכבר הזמנתי הרבה דברים בתוך ארה"ב כולל מnewegg. אגב, זה תופס גם בגוגל, כך אני משלם על play music Sent from my SM-N910C using Tapatalk
×
×
  • תוכן חדש...