Jump to content

pedelt

  • הודעות

    244
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי pedelt

  1. לא ממליץ על הדרמל הקטן. חכו למבצע על ה4000 Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  2. היה פה שרשור דומה לפני מספר חודשים, ולא הייתה תשובה חד משמעית. מנסיוני ב"מכבי" אצל 2 רופאים שונים, לא גבו תשלום מעולם. לא לפני 7 שנים, וגם לא לפני שנה.
  3. אז אין להם משהו רק נגדי [emoji15] לגבי הלג'רה, אולי ישתתף ב1+1 בksp... 300 אני 300 אתה? Sent from my SM-N910C using Tapatalk אגב לגבי החזרי המס מאמאזון, בדיוק עכשיו הגיע החזר מלא על מעמ של mx master שהוזמן (תחזיקו חזק) באפריל! יותר מזה, בגלל בעיה במגעים של הunifying receiver הם מיד שלחו לי עכבר נוסף, למרות שהוסבר בשיחה לבחורה הגרמניה הנחמדה שהם מוכרים גם את הרסיבר לבד ורק אותו אני צריך.
  4. אייל, לגבי target - האם מבצעים משלוח לישראל או שצריך מתווך? האם תשלום המס מראש? ורק אצלי האתר חסום או לכלל יושבי ארץ הקודש? Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  5. בהחלט! 50-55 אינץ 4k עם פאנל va או ips עם שחור נורמאלי. Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  6. כן. אתה יכול לשלם לבלדר במזומן או אשראי במקום. Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  7. חבילה (3.5 ק"ג) שנשלחה מהולנד ב11.10 הגיעה היום לסניף. בהתחשב בחגים, לא רע בכלל. Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  8. בזק ובזק בינלאומי (בבאנדל של הראשונה) 100 מגה על תשתית חדשה בת שנה בכל השכונה. מקבל בפועל 70 הורדה 3.5 העלאה Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  9. בa6 עם הנעה ללא מפתח קיימת נעילה להגה. Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  10. לעיתים נדירות המוצרים של אנקר באמאזון כן נשלחים לארץ. לא מזמן היה מבצע על חלק גדול מהקטלוג והזמנתי 2 מטענים של אנקר עם 5 חיבורים + חיבור qc3 Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  11. מצוין. מחכה לעדכון. כמו שכתבתי, לא יצא לי לנסות עדיין, אך כך זה עובד במשלוחים מamazon us לאירופה - דואר רגיל לחלוטין. Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  12. עד עכשיו היו 2 אפשרויות למשלוח Priority - דרך DHL Expedited - דרך ipacel ודואר שליחים עכשיו הוסיפו את standard שזה שילוח רגיל לגמרי בדואר רשום. עדיין לא ניסיתי, אבל כך זה עובד באמאזון לשאר העולם ה7 דולר למשלוח שהוא מראה לך זה לגבי משלוח standard. Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  13. אייל שים לב שלא מדובר בהורדת מחיר המשלוח אלא בהוספת האופציה למשלוח בדואר רגיל ע"י דואר ישראל. Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  14. אז שמו כפתורי שליטה לחלונות בידית הדלת אך השאירו גם את הכפתורים בדש? Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  15. מיכאל, כאשר מה שאתה קונה נשלח ע"י אמאזון (fulfilled by amazon) המחיר כולל הכל. במידה והיה לך מזל ולא שולמו מיסים או ששולם פחוץ - אמאזון יחזירו לך את ההפרש. אם יותר - זה עליהם. לגבי prime - לא נותן לך הרבה בארץ. זה יתן לך גישה לספריית הספרים/מוזיקה/וידאו של אמאזון ומבצעים טובים פה ושם אבל כל ענייני השילוח המהיר בחינם והבאקטים לא תקפים. Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  16. באמאזון UK המחיר הוא 1060 לG29. הליש"ט ברצפה וזה טוב ליהודים
  17. אמאזון תמיד מגיע עם שליח. אם נשלח עם iparcel ההפצה בדואר שליחים. אם נשלח ב ups express אז שליח שלהם. Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  18. למישהו יצא לעבוד עם SDA Express? שירות express של הדואר האיטלקקי. חבילה גדולה שהזמנתי עפ"י המעקב הגיעה לארץ, יצאה מהמכס, וכעת בסטטוס: [TABLE=width: 600] [TR] [TD=class: rowhead, width: 70, bgcolor: #035FA6, align: center]Date[/TD] [TD=class: rowhead, width: 390, bgcolor: #035FA6, align: center]Status of the shipment[/TD] [TD=class: rowhead, width: 140, bgcolor: #035FA6, align: center]Branch (C.O.)[/TD] [/TR] [TR] [TD=class: rowdispari, bgcolor: #D1DDE2]27-09-2016[/TD] [TD=class: rowdispari, bgcolor: #D1DDE2]UNPAID - CONTACT CALL CENTER The shipment is in storage because the recipient has not completed the payment. It may be cleared by the sender or by the shipment's buyer. [/TD] [TD=class: rowdispari, bgcolor: #D1DDE2]Israele[/TD] [/TR] [/TABLE] אף אחד לא יצר איתי קשר, האיטלקים לא מבינים מילה באנגלית, המוכר לא עונה, ואני מפחד שהמנוולים יתקעו לי עכשיו עמלות storage. למישהו יש מושג איך עובדת ההפצה שלהם בארץ? Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  19. למחוק. טעות בתראד
  20. למישהו יצא לעבוד עם SDA Express? שירות express של הדואר האיטלקקי. חבילה גדולה שהזמנתי עפ"י המעקב הגיעה לארץ, יצאה מהמכס, וכעת בסטטוס: [TABLE=width: 600] [TR] [TD=class: rowhead, width: 70, bgcolor: #035FA6, align: center]Date[/TD] [TD=class: rowhead, width: 390, bgcolor: #035FA6, align: center]Status of the shipment[/TD] [TD=class: rowhead, width: 140, bgcolor: #035FA6, align: center]Branch (C.O.)[/TD] [/TR] [TR] [TD=class: rowdispari, bgcolor: #D1DDE2]27-09-2016[/TD] [TD=class: rowdispari, bgcolor: #D1DDE2]UNPAID - CONTACT CALL CENTER The shipment is in storage because the recipient has not completed the payment. It may be cleared by the sender or by the shipment's buyer. [/TD] [TD=class: rowdispari, bgcolor: #D1DDE2]Israele[/TD] [/TR] [/TABLE] אף אחד לא יצר איתי קשר, האיטלקים לא מבינים מילה באנגלית, המוכר לא עונה, ואני מפחד שהמנוולים יתקעו לי עכשיו עמלות storage. למישהו יש מושג איך עובדת ההפצה שלהם בארץ?
  21. UHD bluray זה דבר אחר לגמרי. 4k וhdr על דיסקים של 100 gb. או שאתה חושב שנטפליקס נותן לך איכות שמתקרבת לזה? Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  22. אגב, הone s הוא גם הנגן בלוריי4k הכי זול שיש היום בשוק. והזוי כמה שזה נשמע, דווקא הps4 pro לא תומך בכך!
  23. חפש בebay ממוכרים אוסטרלים. אבל רק בדואר רגיל לא EMS! אני רכשתי 2 זוגות, האחרון לפני שנה וחצי במחיר של קצת פחות מ300 ש"ח כולל משלוח. Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  24. לגבי אמאזון de, אני בדרכ פונה אליהם במייל. הם חוזרים אלי תוך כמה דקות או במייל או בטלפון. מעולם לא הייתה בעיה עם אנגלית. Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  25. בצבא אני נעלתי 510 בעקבות פטור רפואי. כשהן נהרסו ניסיתי את רדבק ומאז רק איתן. הרדבק יותר עמידות ו*הרבה* יותר נוחות. אגב לרדבק יש אפשרות להגנה קדמית לאצבעות בכל הצבעים בניגוד לבלנדסטון שבזמנו הוצעו בדגם מוגן רק בצבע חום. Sent from my SM-N910C using Tapatalk
×
×
  • תוכן חדש...