Jump to content

pedelt

  • הודעות

    244
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי pedelt

  1. מה מה מה מה? 13.25 אגורות לשעה הן 3.18 ש"ח ביממה. Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  2. לגבי המתאמי קואקס של יס - אכן בברירת מחדל הם מקבלים מתח מהממיר אך יש גם שנאים שמתחברים עם כבל קואקס למתאם ומספקים לו חשמל. אחד כזה יושב אצלי בארון תקשורת בצמוד לראוטר. אם אין לך יותר צורך בכבילה של יס הייתי ממליץ לך לשלוף ולהשחיל כבלי רשת במקום. יתן לך חיבור הרבה יותר יציב ויותר מהיר Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  3. קח בחשבון שהnode804 הוא מארז די גדול.. nas הוא לא בדיוק השימוש אליו הוא מיועד (מנסיון. בשביל הפרופורציות, זה nh-d15 בפנים) Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  4. אז עשיתי עוד נסיון עם מוקד 171 על הבוקר, הפעם ענו אחרי 10 דקות. מסתבר שההודעות מקושרות לחבילות שנאספו במאי ואפריל [emoji15] נתנה לי את מספרי המעקב כדי שאוכל לוודא שמדובר בחבילות ישנות שאספתי מזמן ואכן כך. Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  5. אולי אשתי אכן הגיעה מהעתיד ודפקה לי את החבילה אך יותר סביר שהיא פשוט ניתנה לאדם אחר. הקטע המוזר הוא שבכלל לא קיבלתי סמס על חבילה שמחכה לי.. למוקד 171 המתנתי כמעט שעה עד שהתייאשתי. מחר אקפוץ לסניף לבדוק את העניין Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  6. בכל האופנועים *אי אפשר* להוריד את ההגבלה באופן חוקי למעט bmw Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  7. מהבוקר קיבלתי כבר 2 הודעות "תודה שאספת את המשלוח" מבלי שאספתי משלוח ומבלי שקיבלתי הודעה על חבילה כלשהי. Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  8. הxc60 מקביל במחירו ללקסוס, וזול ב20k מbmw ואאודי, אך הן נמכרות עם הנעה לכל הגלגלים. כך שהמחירים די זהים. רק מרצדס ולנדרובר ברחו עם המחירים Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  9. סעמק. פספוס המאה. amazon de, משהו כמו 4 דקות עמד למכירה מסך LG UF8600 55 אינץ', נמכר ע"י אמאזון והמחיר עד הדלת: 1003יורו, 4300 ש"ח ראיתי, בדקתי את המחיר בארץ - וכשלחצתי להזמין כבר אזל מהמלאי.
  10. כן מקורי. קיים ברוב אם לא כל רכבי vag. ברגע שאתה נועל עם השלט המנורה מהבהבת. Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  11. נעילת דלתות עם השלט Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  12. מוזר מה שאתם אומרים. מעולם לא שילמתי על ה"בדיקה" הזאת, כולל רישיון A שהוצאתי רק לפני מספר חודשים.
  13. למרות שאני רוכב תמיד עם מצלמה, אף פעם לא טרחתי להעלות לכאן מיני סיטואציות מטרידות/מפחידות/מוזרות/מכעיסות וכיוצא בזה, גם מחוסר זמן וגם בגלל הרתיעה ממבול המחנכים הנוחתים ממעל. בכל אופן,לרגל סיכול "פיגוע ההתאבדות" החלטתי לחרוג ממנהגי. enjoy. *אקדים ואומר כי העדשה הרחבה של הGOPRO בשילוב צילום ב60fps גומרים לאשלייה כאילו מדובר על מינימום 200 קמ"ש. רכבתי על 70, כחוק.
  14. רפידות של אופנוע הן די קטנות. נכנס בדיוק בתיבה. לשמחתי לא נעצר במכס. בהצהרה נכתב " motorcycle parts" וגם הערך קצת... לא ריאלי [emoji13] Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  15. [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15] ב4.7 (אחהצ! זה יומיים וחצי) הזמנתי בebay סט רפידות ממוכר בריטי. נשלח בroyalmail רשום עם מעקב. עכשיו מצאתי את זה בתיבה. זה יותר מהיר מאקספרס. Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  16. בהצלחה! כמה טיפים: בנסיעה האיטית תשתדל להתחיל חלק ולא להתנדנד. תהיה מדויק עם הקלאץ'. בטסט הבוחן יסתכל עליך בדיוק 3 שניות ולא יותר מזה ויזניק את הנבחן הבא, לכן ההתחלה חשובה. לגבי הסללום "לכיף" - פחות עניין של כיף ויותר מדמה את המסלול בטסט. אפרט על זה (עפי המסלול בחולון בכל אופן) אתה מתחיל בשמיניות בתוך מסגרת - בדרכ 2-3 שמיניות עד שהבוחן שולח אותך הלאה. לאחר המתנה שכל הנבחנים (בין 10 ל20 תלוי בלחץ) יסיימו את השמיניות מוזנקים אחד אחרי אחרי השני בהפרש של כמה שניות לסיבוב במסלול שהולך כך: נסיעה מהירה לאורך 100 מטר, פרסה בתוך מסגרת, נסיעה מהירה בכיוון ההפוך. לאחר מכן נסיעה איטית בין הקווים (כמו בשיעור) שבסופה שוב פרסה ונסיעה במסלול סללום (לא עיגולים כמו במגרשי הלימוד אלא ממש מסלול עם שול). לא מסובך בכלל. אם לא עשית איזה קטסטרופה במגרש תצא עם 2-3 חברה נוספים לסיבוב של 5 דקות עם הטסטר בחוץ. שוב בהצלחה Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  17. אני רכשתי לפני חצי שנה מאמאזון de סט 3/8 מטרי של proxxon https://www.amazon.de/gp/aw/d/B0012BI8TG/ref=oh_aui_i_d_old_o5_img?ie=UTF8&psc=1 מרוצה ממנו מאוד. ביחד איתו גם הוזמן מפתח מומנט 20-100 nm שלהם https://www.amazon.de/gp/aw/d/B000S84TUQ/ref=oh_aui_i_d_old_o5_img?ie=UTF8&psc=1 Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  18. כבר אבוד לך. תעודות הזהות שיצאו בשנתיים האחרונות כבר נושאות תאריך סוף תוקף, אם אינני טועה ל10 שנים. שמור על התעודה הקיימת טוב טוב שלא תצטרך להחליף Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  19. נכון אך עם זאת ליום יום הוא לא רע. כלי גדול ונוח, שיוט ב120, זול ואמין. עוד אופציות ששכחתי לציין הם הקוואסקים 250/300 Z/ninjaכמובן שגם במבצע כרגע. אבל שוב, 1.88? נראה לי בעייתי. הsym והסוזוקי הרבה יותר "מרווחים" בגזרת ה250. Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  20. האופנוע ישרוד, השאלה איך הרוכב ישרוד 100 ק"מ ביום על נייקד פיצפון. אני 1.83 ופשוט לא נכנס לדיוק. הקימורים במיכל הדלק לא משאירים לי מקום לברך כך שנאלצתי לרכב עם רגליים פתוחות לגמרי. אז 1.88.... הבחור יצטרך פיזיוטרפיסט במשרה מלאה. Sent from my SM-N910C using Tapatalk הכל תלוי בתקציב כמובן. הסוזוקי 250 (הדגם עם החצי פרינג ברח לי שמו) נוח משמעותית על חשבון כוח וחדות. Sym וולף אותו כנ"ל. מעל נמצאים הcb500f/x או sv650/gladius מוגבלים. את כולם אפשר למצוא גם משומשים בני שנתיים-שלוש במחיר נוח יותר. גם על הmt-07 מוגבל לא הייתי ממליץ לנסיעה מנהלתית של 100 ק"מ ביום מסיבות זהות לכתום. לכל כיוון שתלך אל תשכח לקחת בחשבון עלויות טיפולים. יש הבדלים מאוד משמעותיים. הטווח בגדול הוא בין 5k עד 15k בין טיפולים.
  21. לא. הטרייסיטי בעל מנגנון שונה לגמרי ולא רק מבחינה מכאנית. הוא מגיב אחרת ואין אפשרות נעילה. Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  22. אוקיי עכשיו הטענה ברורה יותר. משום מה אתה ממעיט מאוד ביכולות האחיזה של אופנועים מודרניים עם צמיגים טובים, וחושב שלתלת יש איזה אחיזה אבסולוטית. נכון שלגבי שמן אין מה לעשות.. אם ראית בזמן תתיישר, בלי גז ובלי ברקס ותקווה שאללה איתך. אם אתה בהטייה אכלת אותה. אני מניח שעם זוג גלגלים קדמיים הסיפור כבר תלוי האם שניהם עלו על השמן או אחד מהם. במידה ושניהםר אני לא רואה את זה נגמר אחרת בשום מצב. אם הוא על השמן בהטיה הוא יחליק גם עם 4/5/6/7 גלגלים. מים עמוקים? עם שנורקל או בלי? [emoji13] אף רוכב שמכיר את הכלי שלו מספיק טוב לא מפחד ממים, גם אם זה שלוליות עירוניות של 10 סנטימטר. אני רוכב לעבודה 30 ק"מ לכיוון כל יום כל השנה, גם בשמש גם בגשם. מעולם (עדיין) לא החלקתי על כביש רטוב. לגבי מרחקי בלימה, אני מניח שיש משהו בטענה, כי בסוף יש לך עוד מגע עם הכביש, אבל 50%? לא קונה את זה. לגבי הסרטון בשבילים, לא הבנתי... אתה טוען שדו גלגלי לא עובר שם? Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  23. הגבתי לגבי זה^. לימאהה אין את מערכת נעילת המתלה שיש לפיאג'יו/ג'ילרה כך שהנפילה תהיה זהה לכל ג'וימאקס חבוט לגבי החלק השני של הציטוט, לא מבין בדיוק את כוונתך. באיזה מצב לא אפשרי להישאר על הגלגלים בדו גלגלי? אגב, אם הוא לא רוצה הארלי תמיד אפשר ללכת על tri goldwing[emoji3] Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  24. אייל אל תכניס את polaris ו4k לאותו משפט. אין שם שום דבר שיחזיק את זה. מדובר בכרטיסים vfm כמו שאמרת, כשהחזק בהם עתיד להיות עם ביצועים מקבילים לgtx970+- אך בצריכת חשמל ומחיר נמוכים. בשביל 4k באיכות גבוה גם gtx1080 לא באמת ספיק. למי שדיבר על הביצועים העדיפים אצל אנוידיה - זה לא עניין של "משלמים למפתחים" אלא פשוט מקלים על העבודה. אנוידיה מספקים כלמני apiים מוכנים של תאורה/פיזיקה/אפקטים שמפתחים אוהבים להשתמש בהם כי זה מקל על העבודה (gameworks). מן הסתם שביצועים של דברים ספציפיים אלה עדיפים בכרטיסים הירוקים. אגב בניגוד גמור למה שהיה עד היום אנוידיה מתחילים לעבור למודל של קוד פתוח בכל הנוגע לgameworks ויש עמוד github פעיל. מי שבאמת רוצה ביצועים רציניים במחיר הגיוני שיחכה קצת לדילים על הgtx1070. Sent from my SM-N910C using Tapatalk עריכה: עוד עניין, לגבי sli/cfx, בזמן הקרוב אין בכלל מה לבנות על זה בdx12. גם למפתחים וגם לחברה מהחומרה פשוט אין מושג מי נגד מי. כרגע במשחקים הבודדים בdx12 שקיימים השיפור הוא בערך אפסי. Dx12 פותח כלמני אפשרויות עיבוד מקבילי שאף אחד עדיין לא יודע לאכול ויקח עוד זמן עד שילמדו את הטכנולוגיה.
  25. לימאהה אין נעילה של המתלה, הוא נופל הצידה כמו כל דו גלגלי Sent from my SM-N910C using Tapatalk
×
×
  • תוכן חדש...