שלום חברים,
אני בטוח שהנושא נטחן כבר אלפי פעמים, אך עדיין, אנו חיים בעולם דינאמי ואשמח לחוו"דים עכשווים.
אבא מתקשה לבחור רכב ליסינג חדש.
אין העדפה מסויימת לגבי המבנה (סדאן/האצ'בק/סטיישן) וכן אין כללי ברזל כלשהם למעט תיבה אוטומטית (ללא העדפה מסויימת בעניין סוג התיבה. רובוטיות/רציפות מתקבלות בברכה באם הן איכותיות מספיק).
ובקיצור, ההתלבטות עומדת בערך על כל הסגמנט - קורולה, מאזדה 3, פוקוס, I30, סיד, אוקטוביה ושאר הירקות.
מבחינת אבזור - חשוב לו מאוד דיבורית BT איכותית - שעד כמה שאני מבין מגיעה כסטנדרט ברוב אם לא כל הרכבים כיום בסגמנט(?)
כמובן שאבזור נוסף כגון בקרת שיוט, בקרת אקלים, מסך מולטמדיה, חיישני או מצלמת רוורס יתקבלו בברכה, אך אני לא חושב שחסרון משהו מאלה יפסול רכב.
שוב, אין חשיבות לנושא מסויים יותר מאחר, מחפשים משהו שall around ייתן חוויה נעימה ל3 השנים הקרובות, הן מבחינת אבזור, הן מבחינת עידון התנהגות וביצועים, והן מבחינת צריכה.
ובקיצור, יש הרבה דגים בים, וצריך קצת עזרה בלצמצם את האופציות שיעמדו לבדיקה מעמיקה יותר בסוכנויות ובנסיעת מבחן.
תודה!