Jump to content

pedelt

  • הודעות

    244
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי pedelt

  1. אכן. לפני מספר חודשים הזמנתי נעליים מאמאזון, עברו מספר ימים והמוצר עדיין לא נשלח. פניתי אליהם במייל, לאחר מספר דקות החזירו תשובה שהם מאוד מצטערים, זיכו אותי בגובה המשלוח המקורי (סביב ה20 דולר) ושלחו בdhl אקספרס. החבילה הגיעה לאחר יומיים. אגב כדאי לציין עניין נוסף בנושא תשלום המיסים. כאשר מזמינים מאמאזון ישירות הם מחשבים מראש את סכום המע"מ והמיסים ומחייבים במעמד הקניה. במקרה שהרשויות/חברת השילוח בארץ מחייבים בסכום גבוה יותר - אמאזון סופגים זאת. במקרה שהתשלום היה נמוך יותר - הם מחזירים את ההפרש! מניסיון! 3 חבילות שהזמנתי ככל הנראה לא חויבו במע"מ ואמאזון החזירו לי את הסכום
  2. אכן כן. בערך. עכשיו בדקתי על המכשיר של אחי, xperia sp בתדרים תואמים לארץ. אני רואה את הרשת ברשימה אך לא מצליח להתחבר אליה.
  3. היה במבצע בבלאק פריידי - 280 דולר באמאזון. סה"כ כולל משלוח ומיסים יצא סביב 1300 ש"ח.
  4. הרכש החדש - Citizen World AT בגרסת Blue Angels קליבר קוורץ H800 עד כה ביומיום בדר"כ הסתובבתי עם הבהמה הזאת King of GShock בצבע שחור מלא עם נגיעות מוזהבות (מעט מהכיתוב, ברגים) ומסך נגטיב "זהבהב"
  5. ניקו אתה ממשיכו של פול התמנון. רק להפוך את התוצאות [emoji13]
  6. סרקזם, מכיר? אגב ג'וני, במקומות מסוימים העירייה מנחה בשילוט לחנות בדיוק בצורה זו.
  7. Ceyal, אני מקווה שאתה צוחק. הנקסוס הוא ממש לא פסגת הטכנולוגיה בכל הנוגע למצלמה שלו, ועדיין, רוב התמונות יוצאות בו הרבה יותר טוב מאשר בסוני. לסוני יש מחלה בשנתיים האחרונות, שנראה שהיא לא במודולים עצמם- שנראים טוב מאוד בטלפונים מיצרנים אחרים- אלא בעיה תכנתית נטו. התמונות עוברות אוברפרוססינג מטורף שמעלים המון המון פרטים וגורם ל"גושי צבע" כאילו מדובר במסך 8 ביט כמו פעם. הדוגמא הכי בולטת בהשוואה שjmg צרף היא התמונה עם השיחים הירוקים. פתח את 2 התמונות במקביל, ותראה את ההבדל *העצום* בפרטים הקטנים שפשוט נעלמים בסוני. אותו דבר בדיוק תוכל לראות בתמונות בביקורות בgsma שלטעמי מאוד מקצועיות, עם צילומי פנים בתנאים זהים לחלוטין בכל ביקורת, וממשק השוואת תמונות מצוין.
  8. השקם של הבסיס [emoji3] אגב, הדבר הזה מגיע כל בוקר *בנסיעה*
  9. חידוש נוסף של דואר ישראל - עכשיו הפסיקו לסרוק את קודי המעקב גם כשהחבילות כבר בסניפים! חבילה שיצאה ב12/05 מאוסטרליה, עדיין מופיעה במעקב כ"הפריט נשלח מאוסטרליה" כשהיום הגיע הפתק לתיבה.
  10. למישהו יצא להתנסות עם 2 החברות? האם המידות זהות? השאלה היא האם ניתן בבטחה להזמין רדבק עפ"י מידת הבלאנדסטון שלי.
  11. לסתומה יש הרבה מזל שהיא פספה את עמוד הגשר ואת עמוד התאורה.
  12. שלט רגיל לחלוטין (עם כפתורים, לעיתים גם עם מפתח קופץ) רק שבנוסף הרכב מזהה שהתקרבת אליו ופותח את הנעילה בעצמו. כך זה בaudi וbmw בכל אופן.
  13. טוב אז עשינו היום סיבוב בפורד טויוטה יונדאי וקיה. סקודה ירדה מהרשימה מראש בגלל עלות גבוה יותר וכן שנאה מסויימת לעיצובה מצד אבא. הפורד ירדה מהפרק בגלל צפיפות מוגזמת גם מקדימה וגם מאחורה, וקורות עליונות שנועדו לערוף ראשים. מה שכן אני חייב לציין לטובה את מערכת המדיה שפורד הכניסו השנה - אמנם הרכבה מקומית, אך מדובר במערכת מרשימה עם מסך ענק ותוכנה שמתפקדת היטב. מבחינת האחיות הקוריאניות - אבא מתחבר יותר לעיצוב החיצוני של היונדאי, אך מסכים איתי שמבחינת אבזור עדיף לוותר על הסאנרוף ומערכת המדיה הסינית של היונדאי, לטובת מערכת מקורית "רגילה" אך עם דיבורית שמורכבת במפעל, בקרת אקלים, ובקרת שיוט של הקיה. כמוכן יש לציין לטובה את הג'אנטים והמראות המתקפלות שמגיעות כסטנדרט. מבחינת התחושה בפנים, האחיות דומות מאוד, עם המון מתגים זהים, אך הקיה לטעמי מרגישה מעט יותר איכותית, וגם לוח המחוונים נעים יותר לעין. לגבי הטויוטה, by far המרווחת ביותר ברשימה. אמנם מערכת מדיה מקורית נחמדה הכוללת מצלמת חניה, דיבורית ושידור miracast מהנייד, אך מעבר לכך לא מרשימה במיוחד באבזור. הרכב מרגיש *ענק* ביחס לאחרות, גם מבחוץ וגם מבפנים. בקטע טוב. מה שלא אהבתי - הרכב מאוד כהה בפנים, והדאש השטוח מזכיר את של החיפושית (המקורית) בתוספת שעון דיגיטאלי של יפנית בת 25. אנחנו ב 2014?? כרגע ניתן לאבא לחשוב קצת, ואז נמשיך לנסיעות מבחן. אעדכן
  14. אם אמרתי שאין חוקי ברזל - אז הינה אחד. בלי צרפתיות. אפילו את ה206 הוא מתעב.
  15. תודה חברים! ביום שישי נעשה סיבוב ביגאל אלון ובמסגר. אעדכן בהמשך
  16. שלום חברים, אני בטוח שהנושא נטחן כבר אלפי פעמים, אך עדיין, אנו חיים בעולם דינאמי ואשמח לחוו"דים עכשווים. אבא מתקשה לבחור רכב ליסינג חדש. אין העדפה מסויימת לגבי המבנה (סדאן/האצ'בק/סטיישן) וכן אין כללי ברזל כלשהם למעט תיבה אוטומטית (ללא העדפה מסויימת בעניין סוג התיבה. רובוטיות/רציפות מתקבלות בברכה באם הן איכותיות מספיק). ובקיצור, ההתלבטות עומדת בערך על כל הסגמנט - קורולה, מאזדה 3, פוקוס, I30, סיד, אוקטוביה ושאר הירקות. מבחינת אבזור - חשוב לו מאוד דיבורית BT איכותית - שעד כמה שאני מבין מגיעה כסטנדרט ברוב אם לא כל הרכבים כיום בסגמנט(?) כמובן שאבזור נוסף כגון בקרת שיוט, בקרת אקלים, מסך מולטמדיה, חיישני או מצלמת רוורס יתקבלו בברכה, אך אני לא חושב שחסרון משהו מאלה יפסול רכב. שוב, אין חשיבות לנושא מסויים יותר מאחר, מחפשים משהו שall around ייתן חוויה נעימה ל3 השנים הקרובות, הן מבחינת אבזור, הן מבחינת עידון התנהגות וביצועים, והן מבחינת צריכה. ובקיצור, יש הרבה דגים בים, וצריך קצת עזרה בלצמצם את האופציות שיעמדו לבדיקה מעמיקה יותר בסוכנויות ובנסיעת מבחן. תודה!
  17. מדהימה!
  18. דרור, הסרטון שלך שונה, ועם "נסיבות מקלות" (לא שאני מצדיק את הנהג) שכן מדובר בתקופה בה הכביש היה בשיפוצים נרחבים והנתיבים קפצו מצד לצד כל שבוע. אני עובר שם כבר שנתיים פעמיים ביום בדרך לבסיס וחזרה, ויצא לי לראות עשרות תאונות, והרבה יותר "כמעט תאונות", במהלך תקופת השיפוצים. אבל, נכון להיום מדובר בכביש מצוין, חלק, עם נתיבים רחבים מאוד יחסית למה שהורגלנו בארץ, ושילוט מצוין לטעמי (למעט הקטע הסורר מעט קדימה יותר ליד איקאה עד ראשון ששם פשוט אין שילוט כלל!) ולעניין, מהלך כלכך מטומטם וחסר אחריות לא ראיתי מעולם על הכביש. אם הנהג המצלם היה מגיב כמה אלפיות שניה מאוחר יותר הרכב שלו היה נפרס ל2 ע"י המעקה. עריכה: דרור, אם זה לא היה ברור, אני מדבר נטו על הטענה לגבי תכנון הכביש/השילוט. על איך שהבחור נכנס לך הוא צריך לאכול חתיכת כאפה.
  19. אני חייב להגיד שמדובר בטראד מעניין מאוד לקריאה דווקא לאדם כמוני שלא מבין באמת איך הדברים עובדים אי שם מתחת למכסה המנוע אלא מפעיל היגיון בלבד. כיף מאוד ללמוד מכם (צוות מוסך רון, אורן, איציק ואחרים שהגיבו)
  20. משהו טוב קורה אצלי החודש. חבילה קטנה מהונג קונג - נשלחה ב19/1, הגיעה היום. חבילה קטנה מאנגליה - נשלחה ב3/2, הגיעה אתמול!!! תוך יומיים(!) חבילה מעט גדולה יותר, מסך חלופי לטאבלט מסין - נשלחה ב4/1, הגיעה ב26/1.
  21. האפשרות הנוספת היחידה שאני יכול לעכשיו עליה היא שהם נתנו את החבילה בטעות לאדם אחר במקום החבילה שלו. אולי מספרי המעקב או הכתובת דומים
  22. אם הביאו אנשים מארגנטינה אוסטרליה ושאר מקומות אקזוטים ברחבי הכדור, כנראה שגם באסטוניה ימצאו אותך תתחיל לברוח
  23. רק השערה - בקליו החדשה מערכת מקורית ובעברית. אולי מדובר במערכת זהה.
×
×
  • תוכן חדש...