Jump to content

pedelt

  • הודעות

    244
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי pedelt

  1. אוקיי תודה. הגעתי עד לשלב הקליפסים. עכשיו אני אצא לאוטו להמשיך. אגב, אצלי אכן יושב טוויטר מקורי
  2. כן אני מנסה לראות אם ילך לבד. צריך קצת עזרה פה http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=415213 יש לי מן תחושה כאילו שכחתי לפתוח משהו. הפאנל יושב חזק על הפח.. כאילו יש עוד ברגים או משהו. אולי אני סתם מפחד לא יודע וכן, הרמקולים כנראה מפוררים לגמרי. טיפטיפה באס והרמקול מרעיש כמו מנוע
  3. הלכתי לפי המדריך. כמו שצויין במדריך, גם אצלי יש רק 3 ברגים. הבורג שליד לחצן הנעילה לא קיים. כעת אני תקוע בשלב של פתיחת הקליפסים. אני מפחד לשבור משהו. איזהשהם המלצות? יש אולי תמונה של הדלת עם סימון מיקומי הקליפסים?
  4. היום אקפוץ לאלכסנדר. כמה צריכה לעלות התקנה הכי פשוטה של זה?
  5. המדריך הזה של GTI תואם לXT? http://206gti.net/doortrim/
  6. שלום, מהי הדרך המומלצת לפירוק מכסה הרמקול הקדמי? הוא נראה כמו חלק נפרד מפאנל הדלת אבל אני לא בטוח.. תודה
  7. רק כדי לעדכן: אתמול הגיע המתאם. לצערי הרב, הדבר היחידי שהוא מצליח להציג זה את הRPM. קצת חיפוש באינטרנט, והבנתי שכל רכבי PSA מתחילת שנות ה2000 (אצלי מדובר ב2003) בעלי בעיה זהה. לא נורא, בשביל 50 ש"ח היה שווה לנסות
  8. כן התכוונתי לאוטודיפו
  9. אז אחרי כמעט חודש של גשמים הגיע הזמן לשטוף את האוטו כמו שצריך. איפה אני יכול להשיג פלסטלינה בתל אביב? מה סדר גודל של המחיר? *מישהו יודע אם יש באוטוסנטר ברמת גן? אני עובר שם עוד שעה תודה
  10. pedelt

    מד מהירות מזייף

    shlomub, חיפשתי חיפשתי אבל לא מצאתי את המבחן הנוסף שדיברתי עליו. אם אתה סומך על המילה שלי - לפני בין חצי שנה לשנה היה מבחן רכב על פיג'ו\סיטרואן כלשהי שאני באמת לא זוכר איזה, ולא זוכר באיזה אתר. בכל מקרה, גם שם נמצאה בעיה דומה שמונה המרחק של הרכב זייף בפער יחסית גדול. אמנם זה לא מוכיח שום דבר על כלל הרכבים של החברות, יכול להיות שכמו שאתה אומר מדובר בדפקט ספציפי ברכב הזה, אבל עדיין גורם לך לחשוב
  11. pedelt

    מד מהירות מזייף

    נתון המרחק מושפע באופן ישיר מנתון המהירות. גם רכבים בעלי GPS מובנה לא מודדים מרחקים על פיו, אלא על פי הנוסחה הפשוטה של מהירותXזמן. איך המהירות מחושבת? כמו שאמרת, קצת מתמטיקה של חישוב גודל הגלגל ומהירות הסיבוב שלו. לכן, למרות שלא מצויין בכתבה, סביר מאוד שמד המהירות זייף באותו אחוז (אלא אם כן מדובר בבאג ספציפי בחישוב המרחק)
  12. pedelt

    מד מהירות מזייף

    shlomub, שים לב ללינק של 'שומאכר'. בנוסף, אני זוכר מבחן רכב שנערך בארץ לפני חצי שנה-שנה של פיג'ו כלשהי, שגם שם זיהו את העניין הזה. בחיפוש מהיר בארכיון של וואלה ואוטו לא מצאתי את המבחן, אך אנסה למצוא אותו.
  13. אין בעיה למתוח קצת אם ההבדל באמת מורגש. מה לגבי מקום מומלץ לרכישה שלהם? *ואל תראו אותי ככה, אני אכן יודע להעריך סאונד איכותי (אם כי בקטן, cowon s9 + shure se535) פשוט לא רוצה להוציא הרבה על רכב שעוד כמה חודשים ימכר כנראה.
  14. שלום, מחפש זוג רמקולים קדמיים שיחליפו את המקוריים שגוססים. פיג'ו 206 2003. עד כמה שאני מבין מדובר ב6.5'? אני מחפש משהו זול, 200-300 ש"ח, שיכנס בבניה המקורית של הרכב ושלא יצטרך הגברה כלשהי. (אם זה עוזר - מדובר במערכת המקורית של PSA מהשנים האלו, בגרסא הישנה שלא קוראת MP3) תודה רבה לעוזרים
  15. ^ בAL4 למשל נעילת מומנט כבר מהילוך 2.
  16. וזה עדיין לא משנה את העובדה שבשמש ישירה גם מסך אמולד עם גורילה גלאס (sgs2) יש מן קשת צבעים במרכז המסך. אותו דבר בלוח המחוונים בaudi, דבר שאף פעם לא ראיתי ב206/i30 שבהם פלסטיק מן הסתם אגב מארק, התייחסת לשליש ממה שכתבתי.. מה בעניין הטמפרטורה של הפאנל והתחושה במגע איתו שלא דומה כלל לפלסטיק?
  17. תשמע אני לא בטוח כי עוד לא נסיתי לשבור ולראות מה קורה אבל כמו שזה נראה ומרגיש זה זכוכית. בשמש ישירה על הפאנל יש את אותה קשת צבעים שאתה רואה על סלולרים בעלי מסך זכוכית, בנקישה על הפאנל הוא מרגיש כמו זכוכית, וכשאתה נוגע בו הוא קריר מאוד לעומת פלסטיק כמו זה שבמסך הmmi לדוגמא אולי הנציג של פליקס כאן יוכל לאשר או להפריך את דברי? *מדובר על audi a6 3.2q 2009
  18. לא הורידו כלום.. פשוט ה"קוביה" של הכתבה ירדה 2 קומות למטה יותר
  19. pedelt

    מד מהירות מזייף

    מה שיותר צריך להדאיג, שלפחות ברכבים צרפתיים (שהדבר לגביהם הוכח לא פעם במבחני רכב ישראלים - ההיגיון אומר שזה כך גם ברכבים אחרים שבהם סטייה במד המהירות, אך איני בטוח בכך) הסטייה הזאת נכנסת גם לקילומטראג' של הרכב - ו8% זה ממש לא מעט. אגב, בבדיקה זהה שביצעתי עם ה206 הייתה סטייה של 2 קמ"ש.
  20. לא יודע איך לסדר, אבל ברוב הרכבים שמדובר בפלסטיק יש להיזהר עליו מאוד. הוא גם נשרט בקלות (כשמנקים, צריך קודם "להעיף" את האבק עם מברשת/אוויר) וגם רגיש מאוד לחומרי ניקוי המכילים אלכוהול וחומצות ושלל תרסיסי ה"סקאי" שמשום מה אנשים נהנים להשפריץ ברכב. ברכבים יוקרתיים יותר הפאנל עשוי זכוכית כך שהוא עמיד הרבה יותר - וגם נראה הרבה יותר טוב
  21. *בנוסף שים לב שברכבים בעלי גלגל רזרבי "קומפקטי" מצויין בבירור המהירות המותרת לנסיעה איתו, שבדר"כ היא בין 50-60 קמ"ש.
  22. davemustaine87, YOU WON. אין ספק שלא נמצא רכב יותר מכוער מהאסטון לגונדה.. מדהים איך חברה ש90% מהרכבים שלה נחשבים בעיני ליפים ביותר שיש הצליחה ליצור את הדבר המגעיל הזה
  23. אם הוא יוצר בהודו, סביר יותר שהאניה תעגון באילת לא? *עד עכשיו הייתי בטוח שוולוסטר מיוצר בטורקיה
×
×
  • תוכן חדש...